Kedves látogató!
Karbantartunk...
A Yettel Magyarország Zrt. értesíti előfizetőit, hogy egyes hálózati elemek karbantartása miatt egyes hírközlési előfizetői szolgáltatásait 2024. május 14-én éjjel 23:00 óra és május 15. 04:00 óra között, országosan szünetelteti. Az érintett szolgáltatások listáját az oldal alján találja.
A hálózat karb antartásával járó munkálatok időzítésekor kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az ezzel járó fennakadások a lehető legkevesebb ideig tartsanak és a lehető legkevésbé zavarják előfizetőinket.
A fenti értesítéssel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz: a hálózatunkból díjmentesen hívható 1220-as, vagy a hálózatunkba irányuló hívás díjáért hívható +36 20 200 0000 számon.
Megértésed és türelmed köszönjük.
A következő munkálatok elvégzésére május 14. 23:00 és május 15. 04:00 között kerül sor:
- Egyenlegfeltöltés
- Egyenleglekérdezés
- Számlabefizetés
- Elektronikus számlák elérhetősége
- Adatjegy vásárlás
- SIM kártya csere
- Feltöltőkártyás adategyeztetés
- Új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
- Készülékvásárlás
- Szolgáltatások megrendelése, módosítása, lemondása
- Online vásárlás, ügyintézés
- yettel.hu
- fiok.yettel.hu
- Yettel alkalmazás
- belépés a Yettel online ügyfélszolgálati felületei közül, a yettel.hu/aszf-valtozasok, ugyfelportal.yettel.hu, valamint az Irodanet oldalakra
Hírközlési szolgáltatásainkat nem érinti a frissítés, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, továbbá szolgáltatásokat megrendelni offline csatornákon.