Akár 10 000 Ft online kedvezmény Ingyenes kiszállítás belföldön 14 napos cseregarancia a megrendelt temékre
További extra kedvezményt adunk bizonyos termékeknél, ha online rendeled meg
Ingyenes kiszállítás bármely belföldi címre
14 napos cseregaranciát vállalunk a nálunk rendelt termékekre
Kiemelt ajánlat
Allterco MyKi Touch okosóra,
sárga
A MyKi Touch közel 24 műholdhoz tud csatlakozni, ezáltal maximális pontossággal tudja meghatározni gyermeked tartózkodási helyét. Térképen követheted merre járt vagy éppen merre tartózkodik. Sőt, a Telenor Mini tarifával korlátlanul hívhat Titeket.
A MyKi Touch gyerekóra beépített GPS-ének köszönhetően nem maradsz le semmiről. Sőt, a gyerkőc még korlátlanul is hívhat titeket róla.
Pontos helymeghatározás
A MyKi Touch gyerekóra beépített GPS-ének köszönhetően mindig fogod tudni merre mászkál a gyermeked. Térképen követheted merre járt vagy éppen merre tartózkodik.
A MyKi Touch közel 24 műholdhoz tud csatlakozni, ezáltal maximális pontossággal tudja meghatározni gyermeked tartózkodási helyét.
Biztonsági zónát jelölhetsz ki, amely elhagyásakor a MyKi riasztást küld a mobilodra, így azonnal reagálhatsz, megelőzve az eseteges bajt.
SOS riasztás
Ráadásul az órán található SOS gomb megnyomásával riasztást is küldhet neked a gyermek.
A MyKi Watch applikáción keresztül megadható két telefonszám is, amelyeket az SOS gomb megnyomása után a készülék automatikusan tárcsáz. A gomb megnyomása után az óra folyamatosan hívja a két megadott telefonszámot, ameddig valamelyik nem fogadja a hívást
Hívásfunkciók
A MyKi Touch 3 féle választható csengőhanggal rendelkezik. Az óra automatikusan tud váltani a rezgő illetve a csendes módok között. Az automatikus aktiválás a gyermek tartózkodási helyétől függ és ez biztosítja, hogy gyermekét ne zavarják rosszkor, például iskolában, óra alatt.
Ráadásul, ha a Telenor Mini tarifát választod, akkor megadhatsz két Telenoros telefonszámot, amelyeket a MyKi-vel korlátlanul lehet hívni.
A Myki Touch akár 18 telefonszám betáplálására és hívására alkalmas. Ezeket a telefonszámokat az applikáción keresztül lehet megadni.
A MyKi Touch képes hangüzenetet küldeni az applikáció segítségével a mobiltelefonra, illetve fogadni is tud.
Cserélhető óraszíj
Az óraszíj úgy lett kifejlesztve, hogy a lehető legkényelmesebb legyen a gyermekek számára.
A szíj elszakíthatatlan puha szilikon, antibakteriális és cserélhető. Cseréljétek le, ha szeretitek a változatosságot
Töltsd le az ingyenes MyKi alkalmazást
Az óra használatához ingyenes alkalmazást kell letölteni, amely iOS és Android verzióban is rendelkezésre áll az áruházakban:
További fontos információt az óra előnyeiről, használatáról itt találsz, ill. olvasd el a gyakori kérdésekre adott válaszokat: :
Hogyan tudok felhasználói fiókot csinálni és az órát regisztrálni?
A MyKi Watch applikáció ingyenesen letölthető Android vagy iOS operációs rendszerre az adott webáruházból, vagy elérhető a MyKi weboldalon: Fiók létrehozásához szükség lesz egy felhasználónévre, egy legalább 6 karakterből álló jelszóra, a telefonszámára és a 10 jegyű azonosító számra, ami az óra dobozán található. Ha ezeket beírta, akkor nyomja meg a Biztonsági kód gombot az applikációban, ekkor az óra kapni fog egy 4 karakterből álló üzenetet. Adja meg ezt a 4 karaktert az applikáción, majd adjon nevet az órának és írja be az órába helyezett SIM kártya telefonszámát.
Hogyan működik a helymeghatározás?
A MyKi tripla lokalizációs rendszert használ (GPS/LBS/Wifi), amely lehetővé teszi a pontos helymeghatározást bel- és kültéren egyaránt. A szülők valós idejű információkat kapnak ezáltal. A kültéri helymeghatározás 10 méteres pontossággal működik, mintegy 24 műhold segítségével. A beltéri heymeghatározás wifi renszereken és cellainformációkon keresztül zajlik.
Miért nem kapok pontos helyinformációt amikor gyermekem egy épüleben tartózkodik?
Ha gyermeke egy épületben van, akkor a MyKi csak az adott telefonszolgáltató (amelyik SIM kártyáját az órába helyezte) legközelebbi cellájához tud kapcsolódni. Ekkor a helymeghatározás 5-500m pontossággal működik. Ha gyermeke újra a szabadba megy, akkor ez az eltérés eltűnik, és a műholdak pontos képet tudnak adni gyermeke tartózkodási helyéről.
Mennyi ideig bírja töltés nélkül az akkumulátor?
Körülbelül 30 óráig készenléti üzemmódban. Ahhoz, hogy aktív használat mellett egész nap bírja az akkumulátor a terhelést, töltse fel a MyKi órát minden éjszaka.
Hogyan tudok hívást kezdeményezni?
Húzza el az ujját a képernyőn a Telefonkönyv ikon feltűnéséig, majd érintse meg azt. Görgesen végig a beállított telefonszámokon amíg meg nem találja azt, amelyiket szeretné felhívni. Érintse meg a telefonszámot a hívás indításához. A hívható telefonszámokat az applikáción keresztül lehet megadni. Ha nincsenek megadva telefonszámok, akkor a Telefonkönyv ikon szürke színű.
Hogyan tudok hívást fogadni?
A képernyő megérintésével tud hívást fogadni.
Hogyan tudom feltölteni a MyKi Touch-ot?
Távolítsa el a szilikon szíjat, így a töltőcsatlakozó látható lesz az SOS gomb mellett. Az akkumulátor teljes feltöltése körülbelül 120 percet vesz igénybe egy átlagos 5V-os USB töltőt használva. Számítógép USB csatlakozóján keresztül körülbelül kétszer annyi ideig tart a teljes feltöltés
Mi látható a MyKi képernyőjén?
A szülők gyorshívó gombja- “Anya” és “Apa”. Illetve ezekről is találhat információt: idő, GSM jelerősség, csengés módja, adatátvitel, akkumulátor töltöttségi szint, olvasatlan üzenetek.
Hogyan tudom a MyKi Touch-ot kikapcsolni?
A órát legkönyebben az applikáción keresztül lehet kikapcsolni- Beállítások menüpont, Óra kikapcsolása opció. Létezik másik mód is a kikapcsolásra: Ha SIM kártya van az órában, akkor nyomja meg az SOS gombot egymás után 10-szer, majd az utolsó alkalommal nyomja hosszan a gombot, 10 másodpercig. Ha nincs SIM kártya az órában, akkor nyomja meg az SOS gombot egymás után 6-szor, majd az utolsó alkalommal nyomja hosszan a gombot, 6 másodpercig.
Mire való az SOS gomb?
A gomb egyszeri megnyomásával a képernyő felvillan vagy elalszik. A gomb hosszan nyomva tartásával az óra elkezdi egymás után hívni a két megadott SOS telefonszámot ameddig valamelyik hívott fél nem válaszol. Ezzel a gombbal lehet visszatérni a főmenübe, fogadni vagy elutasítani egy hívást.
Hogyan tudok hangüzenetet küldeni a MyKi Touch óráról?
Keresse meg a Hangüzenetek menüpontot. Hangüzenet rögzítéséhez érintse meg a Mikrofon ikont. Ekkor egy számláló megjelenik a képernyőn, amely azt jelenti, hogy a felvétel elkezdődött. Ne engedje el az ikont. Vegye fel az üzenetet, és csak akkor engedje el a mikrofon ikont, ha be akarja fejezni a felvételt. A gomb elengedése után az üzenet automatikusan továbbítódik az applikációra.
Hogyan tudok szöveges üzenetet elolvasni az órán?
A MyKi óra képes akár 20 karakterből álló szöveges üzenetet is fogadni. Amikor az üzenet mérkezik, akkor a főképernyőn látható lesz egy borítékot ábrázoló ikon. Húzza el az ujját a képernyők közötti váltáshoz addig, amíg a borítékkal jelzett Üzenetek menü meg nem jelenik. Érintse meg az ikont az almenübe való belépéshez. Az utolsó üzenet itt megtekinthető.
Milyen SIM kártyát kell tennem az órába?
A SIM kártya bármelyik mobilszolgáltatótól lehet, de fontos, hogy az adatforgalom engedélyezve legyen, és a PIN kód kérés ki legyen kapcsolva.
Hány MB adatot használ az óra havonta?
Körülbelül 50 MB-ot.
Honnan tudom, hogy gyermekem hol tartózkodik?
A “Helymeghatározás” menüpontban megmutatja a térképen, hogy gyermeke éppen hol tartózkodik. Fényképet is beállíthat ehhez a funkcióhoz.
Mire való Az óra keresése funkció és hogyan kell használni?
Ha gyermeke leveszi az órát a kezéről és utána nem tudja, hogy hová tette, akkor érdemes ezt a funkciót használni. Nyomja meg a Csengés gombot, ekkor az óra elkezd csörögni, így könnyedén meg lehet találni a hangot követve.
Hogyan tudom használni a riasztás funkciót?
Az applikáción keresztül különböző tevékenységekre maximum 3 figyelmeztető jelzés állítható be egy napra. Minden riasztáshoz be lehet állítani, hogy melyik napokon és pontosan mikor szólaljanak meg.
Mire jó a Wifi Biztonságos zóna funkció?
Minden MyKi Touch óra beépített Wifi modullal rendelkezik, amely javítja a beltéri lokalizációt. Ha gyermeke egy épületben tartózkodik, akkor a helymeghatározás az elérhető wifi hálózaton keresztül történik. A wifi hálózat segítségével megadhat Biztonságos zónát is, amely addig tart, ameddig a wifi jel elérhető.
Hogyan működik az Okos Rezgés funkció?
Már azt is beállíthatja az órán, hogy akkor váltson hangos üzemmódba, ha gyermeke belép egy Biztonságos zónába. Ezt a Helytörténet menüben állíthatja be. Az óra automatikusan vált a Hangos és a Rezgő módok között amikor gyermeke belép vagy elhagy egy biztonsági zónát.
Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?
Jelszó megújítására az applikáción keresztül van lehetőség. Nyomja meg az “Elfelejtett jelszó” gombot az applikáció első oldalán. Szükség lesz a számra, amelyet előzetesen megadott. Ha a szám jó, akkor az óra kap egy kódot. Ezzel a kóddal a szülő újra csatlakozhat az órához.
Miért nem kapok értesítéseket?
Valószínűleg elutasította az alkalmazás engedélykérését értesítések küldésére. Ha iPhone-ja van, akkor menjen a Beállítások menüpontba és az Értesítések almenüben engedélyezze, hogy a MyKi Watch applikáicó értesítéseket küldjön telefonjára. Ha Androidos készüléke van, menjen a Beállítások>Több>Applikáció kezelő menübe, keresse meg a MyKi Watch app-ot és engedélyezze az értesítések küldését.
Hozzáadhatok másik órát is a fiókomhoz?
Igen, a Beállítások menüpontban a Fiókbeállítások almenüben az Új óra hozzáadása opcióval. Irányíthatok egy órát kettő, vagy akár több telefonról is? Igen, csak a felhasználónevet és a jelszót kell megadni annak a személynek, akinek hozzáférést szeretne biztosítani az órához. Ezt elég megadni az applikációban a Beállítások menüben. Nem ajánlatos megadni ezeket az adatokat nem családtagoknak.
Technikai részletek
Vezetékes és vezetéknélküli kapcsolat
Helymeghatározás
GPS
Wi-Fi
Van
Bluetooth
Van
Online vásárlás gyakran ismételt kérdések
Miért érdemes online rendelnem?
Időszakos extra kedvezmények, csak online elérhető ajánlatok
14 napos cseregarancia mobiltelefonokra és táblagépekre, tartozékokra
Ingyenes kiszállítás belföldön otthonra vagy munkahelyre
Telefonszám megtartása, áthozása más szolgáltatótól
Gyors, kényelmes vásárlás, sorbaállás nélkül
Éjjel-nappal, 0-24h elérhető
Ha az általam megvásárolni kívánt színű, típusú készüléket nem találom a yettel.hu kínálatában, mi a teendő?
Amennyiben kérdésed merülne fel egy készülék elérhetőségével kapcsolatban, akkor használd a termék oldalán található „Visszahívást kérek” linket. Név, telefonszám és alkalmas napszak megadását követően rövid időn belül visszahívunk.
Ha a megrendeléshez visszahívást kérek, akkor is megkapom-e az online kedvezményt?
Igen, az online kedvezményre, akciós ajánlatra, vagy akciós ajándék kiegészítőre abban esetben is jogosult vagy, amennyiben telefonon, az ügyfélszolgálat segítségével zárul a megrendelés.
Mi az a forgalmi előleg?
A vásárlás során előre fizetendő összeg, az előleg, magában foglalja az első havidíjat, valamint tartalmazhatja a készülék miatti előleget is, amit akkor kérünk tőled, ha készülékedet a listaárnál kedvezményesebb áron kapod tőlünk. Ne feledd, az előleget visszakapod! Előleget minden szolgáltató esetében fizetni kell, ha készüléket is vásárolsz. A szolgáltatók az előleg mértékét eltérő helyeken tüntetik fel, van olyan eset, amikor csak email-ben, utólag értesítik a vásárlót az előlegről. A Yettel már a vásárlási folyamat során feltünteti, milyen előlegre számíthatsz. Az előleg mértéke természetesen csökkenthető. A csökkenés lehetséges mértékét csak akkor láthatod, ha minden adatot megadsz.
Mitől függhet az előleg összege?
Az előleg összegét a Yettel az alábbiakat figyelembe véve határozza meg:
az választott előfizetői szolgáltatás típust és / vagy tarifacsomagot,
a megjelölt készülék / eszköz értékét,
a felhasznált / akciós kedvezmények mértékét,
a kockázati besorolás eredményét,
akár, (az aktív előfizetői jogviszonnyal rendelkező előfizető esetében) az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését (pl. határidőre történő díjfizetést, törlesztés stb.)
A fent leírtak miatt minden esetben javasoljuk, hogy töltse ki minden adatát, hogy pontosabb képet kaphasson az előleg mértékéről.
Hogyan és mikor kapod vissza az előleget?
A befizetett forgalmi előleg összege a szerződéskötést követő 4. hónaptól számláid végösszegéből – a forgalmi előleggel megegyező ÁFA kulcsú havi és forgalmi díjakat tartalmazó - kerül levonásra, azaz az előleg mértékével csökken a számla végösszege. A vásárláskor az első havidíjat minden esetben ki kell fizetni.
Van különbség a bolti árak és az online árak között?
Igen, online megrendelés esetén kedvezőbb árakat kínálunk a készülékekből. Yettel XS tarifa esetében 2 000 Ft, Yettel S, Yettel S Talk/M Talk tarifák esetében 5 000 Ft, Prime , Prime Plus és Prime Max tarifák esetében pedig 10 000 Ft a készülékkedvezmény.
Mennyi a kiszállítási idő?
A megrendelés beérkezését a megadott e-mail címre küldött üzenetben visszaigazoljuk és amennyiben az teljesíthető 3 munkanapon belül (vagy az általad megjelölt időpontban) kiszállítjuk. Amennyiben a megrendelés bármilyen okból nem vagy nem a megrendelés szerint teljesíthető, a visszaigazolás követő 3 munkanapon belül telefonon vagy SMS-ben tájékoztatunk megrendelésed állapotáról.
Kiválaszthatom a kiszállítás napját?
Igen, a kiszállítás kívánt dátuma a megrendelés során kiválasztható.
Mit jelent a 14 napos cseregarancia?
A yettel.hu-n online megrendelt mobiltelefonokra és táblagépekre 14 napos cseregaranciát vállalunk! Fontos azonban, hogy a Yettel által biztosított 14 napos cseregarancia nem egyezik meg a távollévők közötti és üzlethelyiségen kívüli szerződéskötés esetén biztosított 14 napon belüli elállással, illetve felmondással. Az online megrendelésre tekintettel érvényesülő elállási és felmondási jogról bővebb tájékoztatás itt érhető el.
Meddig érvényes a garancia/jótállás?
Az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a garancia az alábbiak szerint érvényes:
a 10 000 Ft-ot elérő, de 100 000 Ft-ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év, a 100 000 Ft-nál drágább, de 250 000 Ft-ot el nem érő eladási ár esetén 2 év, 250 000 Ft eladási ár felett 3 év. Az újszerű eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számítva a hirdetésben szereplő időre vállalunk garanciát. A jótállási jegyet az MPL vagy az Innight Hungary Express Kft futárszolgálat képviselője tölti ki a jótállás kezdő időpontját, ami az átvétel napja (a többi adat a Yettel által kerül kitöltésre).
Hogyan igényelhetek adattörlő kódot?
A Kormány döntése alapján, minden tartós adathordozó termékhez ingyenes adattörlő kódot biztosítunk üzleteinkben.
További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján.
Az online felületen megjelenített információ tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek.
A készülékek kijelzőjén látható képek illusztrációk, a bemutatott készülékeknél színbeli eltérés előfordulhat, az elérhető szín- és típusválasztékról tájékozódjon a Yettel üzletekben.
Fenti ajánlataink Yettel Előfizetői szerződéssel érhetőek el. Egyes tarifákra vonatkozó ajánlatunk hűséggel együtt érvényes, melyben az Előfizető vállalja, hogy számlás előfizetés esetén az ajánlatban meghatározott időtartamig az Előfizetői szerződését nem mondja fel, nem függeszti fel és a Yettel által történő felfüggesztésre, kikapcsolásra nem ad okot.
A vásárlás során forgalmi előleget kérhetünk.
Az értékesített készülékek csak yetteles SIM kártyával használhatóak. Az "utolsó darabok" megjelöléssel ellátott készülékek értékesítése a készlet erejéig tart, ezért csak egyes értékesítési pontokon érhetők el.
Szeretnéd törölni az összehasonlításra kijelölt készülékeket?
Az újonnan kiválasztott termék, csak a korábban kijelölt termékek törlésével kerülhet be az összehasonlításba.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.