Yettel fiók: Intézd online!

A Yettel fiókoddal egyszerűen és kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel (feltöltőkártyás is) kapcsolatos ügyeket a nap 24 órájában.

  • Egy helyen kezelheted az összes lakossági telefonszámod: Mostantól nem kell külön regisztrálnod az egyes telefonszámaidhoz, a Yettel fiókodban egy helyen kezelheted a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat). Ehhez először a fiókodhoz hozzá kell adnod a számokat. Ha hozzárendelted a kívánt előfizetéseket, akkor belépéskor kiválaszthatod, hogy éppen melyik telefonszám ügyeit szeretnéd intézni. A jobb felső sarokban lévő választóban vagy a "Saját fiók" oldalon a "Kiválaszt" linkre kattintva bármikor kiválaszthatsz egy másik telefonszámot.
  • Számlabefizetés gyorsan: A befizetésre váró számláidat már a telefonszámod nyitó, Áttekintésoldalán megmutatjuk, ahol egy kattintással be is fizetheted őket. Az összes eddig elkészült számládat a "Számlák" oldalon tekintheted meg.
  • Aktuális egyenleged és forgalmaid figyelése: Telefonszám kiválasztása után az "Áttekintés" oldalon megmutatjuk, hogy állsz a havi költéseddel, mennyit használtál el a havi és megrendelt szolgáltatásaid kereteiből. Ezeket az információkat ábrákkal jelenítjük meg, hogy még könnyebben átlásd jelenlegi fogyasztásod állását. Az itt megjelenő forgalmi adatok tájékoztató jellegűek, a megjelenített összeg a tarifádhoz és szolgáltatásaidhoz járó kedvezményeket nem tartalmazza.
  • Ajánlatok Neked: A Yettel fiókban kedvezményes egyedi ajánlatokra is felhívjuk figyelmedet. Kedvezményes készülék-, tarifa- vagy szolgáltatásajánlatok várnak! Kattints, és ismerd meg a Neked szóló ajánlatok részleteit, amelyeket akár online rögtön igénybe is vehetsz!

Mi az a Yettel fiók?

Egy online felület, ahol a Yetteles (lakossági) telefonszámaiddal kapcsolatos ügyeket intézheted.

Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor az ahhoz tartozó azonosítóval/email címmel és jelszóval továbbra is be tudsz lépni Yettel fiókodba, nem kell újra regisztrálnod!


Üzleti ügyfeleink továbbra is az eddig megszokott módon használhatják a Yettel fiókok
Regisztráció üzleti ügyfeleknek

REGISZTRÁLJ!

Hozd létre a Yettel fiókod!

Hogyan?

ADD HOZZÁ! 

Add hozzá a fiókodhoz azokat a lakossági előfizetéseidet (telefonszámaidat), amelyeket a jövőben kezelni szeretnél. 

Hogyan?

VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ÜGYEIDET ONLINE!

A  belépés után válaszd ki azt a telefonszámot, amivel kapcsolatban ügyet intéznél, és kezdd el használni! 

Mit intézhetek?

REGISZTRÁLÁS: Fiók létrehozása

Több lehetőséged is van a regisztrációra, válaszd a saját online szokásaidnak megfelelőt! 
Újdonság! Mostantól meglévő közösségi azonosítódat is használhatod a Yettel fiókodat! Válaszd ezt, ha van Facebook vagy Google fiókod és nem szeretnél egy új jelszót megjegyezni.

Regisztráció e-mail cím + jelszóval

Ezeket kell megadnod a regisztráció során:

  • Név: így fogunk szólítani a Yettel fiókodban
  • E-mail cím: ezt kell majd belépéskor megadnod (és erre küldjük a Yettel fiókoddal kapcsolatos értesítő leveleket is). Mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert a regisztráció során ide küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a regisztrációdat.
  • Jelszó: ezt kell majd belépéskor megadnod

Facebook vagy Google közösségi fiókkal

Ha van Facebook vagy Google fiókod, akkor a kiválasztott azonosítóddal is regisztrálhatsz, ilyenkor nem kérünk tőled újabb jelszót. A regisztráció során engedélyt kérünk tőled a Facebook vagy Google profilod egyes adatainak elkéréséhez. Ilyen a neved, e-mail címed és profil fotód.

Ezeket az adatokat csak egyetlen alkalommal, a regisztrációnál kérjük el a Facebook és Google-től. A Yettel fiókodban ezeket az adatokat később módosíthatod - ez a változtatás természetesen a közösségi oldalon lévő adataidat nem érinti. Amennyiben korábban e-mail címmel + jelszóval nem regisztráltál, fontos, hogy a facebookos e-mail címed egy élő, használatban lévő cím legyen, mert erre küldjük majd a Yettel fiókkal kapcsolatos értesítő leveleket is.
Mire figyelj még, ha Facebook/Google azonosítóval használod a Yettel fiókodat?

ADD HOZZÁ! Előfizetések hozzáadása a fiókhoz

A Yettel fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot, vagy ha több előfizetés is van a neveden akár egy lépésben hozzáadhatod az összeset. Csak lakossági előfizetéseket adhatsz a fiókodhoz, de ezek lehetnek számlás, feltöltőkártyás, új generációs kártyás vagy akár mobilinternet előfizetések is. 
A fiókodhoz rendelt előfizetéseidet a "Saját fiók" oldalon lévő táblázatban láthatod.

  • Ha ismered az Ügyfél/Yettel azonosítóhoz tartozó (Ügyfél szintű) jelszavadat, akkor válaszd az Ügyfél hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így az összes előfizetést teljes körűen kezelheted.
    • Ez esetben add meg a Yettel azonosítódat és a hozzá tartozó jelszavadat.
      Az Ügyfél/Yettel azonosítód a számládon megtalálható 10-jegyű azonosító szám. 
      Ügyfélszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál.
  • Ha a telefonszámodhoz tartozó (telefonszám/kártya szintű) jelszavadat ismered, akkor válaszd a Telefonszám hozzáadása jelszóval lehetőséget, és így csak az adott telefonszámmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni.
    • Ez esetben add meg a Telefonszámodat és a hozzá tartozó jelszavadat. 
      Kártyaszintű jelszavad: 4 vagy 6 számjegyből áll és egy konkrét hívószám beazonosítására szolgál.
  • Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó Yetteles jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz . Ez esetben válaszd a Telefonszám hozzáadása SMS-sel lehetőséget.
    • Először meg kell adnod a telefonszámodat, ezután kapsz tőlünk egy SMS-t, amelyre válaszolnod kell. Ezzel megerősíted, hogy Te használod a telefonszámot. Végül, ez az előfizetés megjelenik a Yettel fiókodban, de jó tudnod, hogy így a Yettel fiókod funkciói korlátozottan lesznek elérhetőek.

VÁLASZD KI A TELEFONSZÁMOT, ÉS INTÉZD ONLINE!

Amint hozzáadtad a fiókodhoz a telefonszámot, a "Saját fiók" oldalon a "Kiválaszt" linkre kattintva jutsz el az előfizetés Áttekintés oldalára, ahol megmutatjuk az előfizetés legfontosabb részleteit.

Ilyenkor a felső menüsorban csak a kiválasztott előfizetéssel kapcsolatos funkciókat látod. Ha másik telefonszámmal kapcsolatban szeretnél ügyintézni, akkor válassz egy másik számot a jobb sarokban lévő legördíthető "telefonszám-választóból", vagy a "Saját fiók" oldaladon.

A fiók oldaladra mindig a "Saját fiók" menüpontra kattintva juthatsz vissza.

Gyakori kérdések és válaszok

  • Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor az ahhoz tartozó azonosítóval/email címmel és jelszóval továbbra is be tudsz lépni Yettel fiókodba, nem kell újra regisztrálnod.

Mire figyelj, ha Facebookkal vagy Google azonosítóval használod a Yettel fiókodat?

  • Miután befejezted az ügyintézést a Yettel fiókodban, arra is ügyelj, hogy a közösségi média fiókodból is kilépj, így nem férhetnek hozzá mások a Yettel  fiókodhoz. Ez azért fontos, mert amíg be vagy jelentkezve a Facebook vagy Google fiókodba, addig a Yettel fiókodba is be leszel jelentkezve azon az eszközön (számítógép, telefon).
  • Sosem posztolunk a faladra, kizárólag a belépéshez használjuk az azonosítódat, más adatodat (pl. fotó és e-mail cím) csak beleegyezésed után használjuk.
  • Az online bankkártyás fizetés biztonságos, és mindig a Barion fizetési oldalon keresztül történik. A Facebook és Google fiókoddal semmilyen kapcsolata sincs.

Az, hogy a Yettel fiókodba belépve az egyes telefonszámaiddal kapcsolatban milyen adatokat látsz és milyen ügyeket tudsz elintézni, attól függ, hogy az előfizetéseid hozzáadásakor milyen yetteles azonosítót és hozzá tartozó jelszót adtál meg.

A jelszót a szerződés megkötésekor vagy később, ügyintézés során határoztad meg. Jelszavak tartozhatnak külön a telefonszámaidhoz, illetve ha Te vagy a tulajdonos, akkor Yettel/Ügyfél azonosítódhoz is meghatározhatsz külön jelszót.

Ha Ügyfél szintű jelszóval adtad hozzá az előfizetést, akkor a Yettel fiókodban ezek a funkciók az összes telefonszámodra elérhetőek lesznek:

  • Számlabefizetés
  • Teljes számla megtekintése
  • Számlázással kapcsolatos beállítások
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és részletes forgalmi adatok
  • Személyre szabott ajánlatok igénybe vétele
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • Jogosultságkezelés: További jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Yettel azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól.
  • Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása

Ha telefonszámodat az ahhoz tartozó jelszóval adtad hozzá, akkor az adott számmal kapcsolatban tudsz ügyet intézni:

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • Ha telefonszámot SMS-sel adtad hozzá a fiókodhoz vagy Egyszeri SMS-kóddal lépsz be, akkor az adott számmal kapcsolatban korlátozottan tudsz ügyet intézni:
  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Aktív szolgáltatások megtekintése

Ha telefonszámot SMS-sel adtad hozzá a fiókodhoz vagy Egyszeri SMS-kóddal lépsz be, akkor az adott számmal kapcsolatban korlátozottan tudsz ügyet intézni:

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Aktív szolgáltatások megtekintése

Amennyiben ennél több funkcióhoz szeretnél hozzáférni, és...

…Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, de nem tudod a yetteles jelszavadat, új jelszót bármely üzletünkben kérhetsz. A jelszó ismeretében a telefonszámodat magasabb szinten tudod hozzáadni a fiókodhoz, így több funkciót érhetsz el.

…nem Te vagy az előfizetés Tulajdonosa, kérd meg a Tulajdonost, hogy adjon Neked jogosultságot a további funkciók eléréséhez.