November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében.
Évente nagyságrendileg 2 millió hívást kezelnek és 85% az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik tovább alkalmazottként. Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, 3 fős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma.
Változó ügyféligények, stabilabb működés, hosszú távú gondolkodás
A járványidőszak magával hozta az ügyféligények és ezáltal bizonyos szokások változását, a biztonságra való törekvést és ezzel együtt a digitális csatornák szerepének felértékelődését. Az ügyfélszolgálat szerepe közben nem csökkent, a vírusidőszak alatt a Telenornál a terhelés a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt; a válság kezdetekor a bejövő napi hívások száma a szokásos négyszeresén tetőzött, majd hosszú ideig a duplája volt és csak lassan kezdett csökkenni.
De elsősorban nem a COVID hatására hozta meg fejlesztési döntését a Telenor: a vállalatnál évtizedek óta a munkakultúra fontos része a munkaerő megtartása és az elköteleződés növelése. A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben. Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy a szegedi csapat munkájának köszönhetően az ügyfélelégedettség több szempont alapján - 2019 harmadik negyedévének ügyfélelégedettségi eredménye a kedvesség, a professzionalizmus és a várakozási idő szempontjait tekintve – az iparági átlag fölött van, míg a dolgozói fluktuáció az iparági szint alá csökkent, bizonyos munkakörökre pedig többszörös túljelentkezést regisztrálnak. A jelenleg 140 főt foglalkoztató szervezet működésének legfontosabb szempontjai a stabilitás, valamint a minőségi szolgáltatás, az ügyfélközpontúság.
„Az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához kiváló kollégáinkon keresztül vezet az út. Szerettük volna egységessé tenni az ügyfélszolgálat működését és tovább emelni a kiszolgálás minőségét. A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” - mondta el Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.
„A szegedi ügyfélszolgálat vezetőjeként büszke vagyok arra, hogy csapatom a magas színvonalú szakmaiság és az ügyfélközpontú gondolkodás mellett erősen elkötelezett a munkájában. A kollégáim több mint fele évek óta itt dolgozik. Nagyon örülök, mert az új státusz számos előnyt hoz az ő mindennapi munkájukba, és így közvetlenül az ügyfeleink kiszolgálásának minőségébe is” - tette hozzá Nemes Róbert, a szegedi lakossági ügyfélszolgálat vezetője, az Év Fiatal Vezetője Díj különdíjasa.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.