var gtmExponeaConfig = { target: 'https://api-erica.pannon.hu', token: '3aaa625a-71d2-11eb-a41d-0eef85269f59', new_experiments: 'sync', track: { google_analytics: false, visits: true, default_properties: { source: 'WEB', language: 'hu', logged_in: false} } }; if (false) { gtmExponeaConfig.push = { safari: { websitePushID: 'web.hu.yettel' }, } } !function(e,n,t,i,o,r){var a=4e3,c="xnpe_async_hide";function s(e){return e.reduce((function(e,n){return e[n]=function(){e._.push([n.toString(),arguments])},e}),{_:[]})}function m(e,n,t){var i=t.createElement(n);i.src=e;var o=t.getElementsByTagName(n)[0];return o.parentNode.insertBefore(i,o),i}r.target=r.target||"https://api.exponea.com",r.file_path=r.file_path||r.target+"/js/exponea.min.js",e[t]=s(["anonymize","initialize","identify","update","track","trackLink","trackEnhancedEcommerce","getHtml","showHtml","showBanner","showWebLayer","ping","getAbTest","loadDependency","getRecommendation","reloadWebLayers"]),e[t].notifications=s(["isAvailable","isSubscribed","subscribe","unsubscribe"]),e[t].snippetVersion="v2.1.0",function(e,n,t){e[n]["_"+t]={},e[n]["_"+t].nowFn=e[t]&&e[t].now?e[t].now.bind(e[t]):Date.now,e[n]["_"+t].snippetStartTime=e[n]["_"+t].nowFn()}(e,t,"performance"),function(e,n,t,i,o,r){e[o]={sdk:e[i],sdkObjectName:i,skipExperiments:!!t.new_experiments,sign:t.token+"/"+(r.exec(n.cookie)||["","new"])[1],path:t.target}}(e,n,r,t,o,RegExp("__exponea_etc__"+"=([\w-]+)")),function(e,n,t){m(e.file_path,n,t)}(r,i,n),function(e,n,t,i,o,r,s){if(e.new_experiments){!0===e.new_experiments&&(e.new_experiments={});var p=e.new_experiments.hide_class||c,u=e.new_experiments.timeout||a,_=encodeURIComponent(r.location.href.split("#")[0]),l=e.target+"/webxp/"+n+"/"+r[t].sign+"/modifications.min.js?http-referer="+_+"&timeout="+u+"ms";"sync"===e.new_experiments.mode&&r.localStorage.getItem("__exponea__sync_modifications__")?function(e,n,t,i,o){t[o][n]="<"+n+' src="'+e+'">",i.writeln(t[o][n]),i.writeln("<"+n+">!"+o+".init && document.writeln("+o+"."+n+'.replace("/'+n+'/", "/'+n+'-async/").replace("><", " async><"))")}(l,n,r,s,t):function(e,n,t,i,o,r,a,c){r.documentElement.classList.add(e);var s=m(t,i,r);function p(){o[c].init||m(t.replace("/"+i+"/","/"+i+"-async/"),i,r)}function u(){r.documentElement.classList.remove(e)}s.onload=p,s.onerror=p,o.setTimeout(u,n),o[a]._revealPage=u}(p,u,l,n,r,s,o,t)}}(r,i,o,0,t,e,n),function(e,n,t){e[n].start=function(i){i&&Object.keys(i).forEach((function(e){return t[e]=i[e]})),e[n].initialize(t)}}(e,t,r)}(window,document,"exponea","script","webxpClient", gtmExponeaConfig); 1;

Elismeréseink

For English version please visit this page!

2022

  • Randstad Employer Brand Research 2022

A legvonzóbb munkáltató különdíjat a telekommunikációs szektorban

  • Stevie Awards / 19th Annual International Business Awards „Az év PR kampánya” kategória, kis költségvetésű kampányok

Arany Stevie – „Egy fecske nem csinál nyarat?” szemléletformáló kampány. Társpályázó: Cellect, Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület

  • Közösségi szerepvállalást célzó kommunikációs projektek

Ezüst Stevie – "Az ország leghosszabb szurkolói sálja” kampány

  • IPRA Golden World Awards Corporate responsibility – Agency kategória

Döntős – „Egy fecske nem csinál nyarat?” kampány

Community engagement – Agency kategória
Döntős – „Az ország leghosszabb szurkolói sálja” kampány

  • Sabre Awards Community relations kategória
    Döntős – „Az ország leghosszabb szurkolói sálja” kampány
  • Effekt 2030 – A közösségi befektetések díja Felelős támogató kategória

Harmadik helyezés – Ukrán menekülteket segítő projekt

  • HRKOMM Award 2022 Közösségépítő megoldás kategória

Döntős – Yettel dolgozói közösségi kert projekt


2021

  • Doing Good CSR díj 

Integrált CSR megoldás kategória
Telenor HiperSuli ajánlat – ELSŐ HELY
 

  • Prizma Kreatív PR Díj

Projektek- Feladattípusok: PR- vezérelt intergrált kampány kategória
Az ország leghosszabb szurkolói sálja - ARANY DÍJ

Szektor/Iparág: IT/ Telekommunikáció kategória
Az ország leghosszabb szurkolói sálja - EZÜST DÍJ

PR-Eszközök: Mozgókép, PR-film, oktatófilm kategória
Krízisből erő - az újranyitás lélektana – BRONZ DÍJ
 

  • Arany Penge

Az Év Ügyfele 2021

Brand Activation 

  • bronz penge: Telenor Együtt/tér
  • ezüst penge: Hipernet Túrabot, Loveplant

Egyedi, innovatív eszközök felhasználásával készülő megoldások 

  • ezüst penge: Loveplant 

Online felületen futó, egy koncepción alapuló integrált kampányok

  • bronz penge: Loveplant

Product design

  • bronz penge: Loveplant

  • SozialMarie 2021 díj nyertes: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt projekt, melyben a Telenor a KórházSulival 2020 márciusában elindított “Online tanítok” programot mutatta be 
  • UNICEO Best CSR Integrated Event díj 2021: a Telenor HiperSuli digitális oktatási programja keretében megvalósuló „Telenor – távoktatási mentőöv instant konferencia” rendezvény
  • DoingGood CSR Award 2020: 
    • Együttműködésen alapuló nonprofit projektek kategóriában: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – a KórházSulival közösen indított „Online tanítok” program – döntős oklevél 
    • Szociális ügyek - Képessététel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok kategóriában: Telenor HiperSuli, a Telenor digitális oktatási programja - kategória győztes  


2020

  • HRBEST„Future Generation” kategória: ezüst díjat nyert az „Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt - Otthon tanítok program” című pályázat, melyben a Telenor a KórházSulival márciusban elindított “Online tanítok” programot mutatta be 
  • Content+Marketing Awards 2020: a tavalyi Hipergyorsan integrált kampány keretében készült social aktivációval - bronz helyezés 
  • INFLU 2020: a tavalyi Hipergyorsan integrált kampány keretében készült social aktivációval - bronz helyezés
  • Effekt 2030 – A közösségi befektetések díja: ’A legpéldamutatóbb munkáltató’ kategória első helyezettje a Telenor Magyarország
  • Mentor Oscar: az egyéni kategóriában Endrei-Kiss Judit, a Telenor HR vezérigazgató-helyettese kapta az 1. helyezést, aki vállalaton belül és kívül is sokak számára példakép mentorként és vezetőként.
  • M+ Lista: a MAKSZ (Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) és a Kreatív Magazin 2019-es M+ Listáján a Telenor a 4. helyet szerezte meg a Top 10 hirdető kategóriában, amellyel a kategóriában a telekommunikációs vállalatok közül az 1. helyen végzett
  • A Best.net verseny díjazottjai: a Kreatív által szervezett Best.Net verseny a legjobb digitális kampányoknak, megoldásoknak és appoknak szóló megújított seregszemle. A Telenort 4 kategóriában, 3 pályázattal díjazták:
    • Kategória: Facebook-posztok, Pályázat: Igazságot a Bálintoknak!, Pályázó: Artificial Group, Megbízó: Telenor Magyarország – EZÜST
    • Kategória: Chatbotok, Pályázat: Hipernet Túrabot, Pályázó: Artificial Group, Társpályázó: PHD Media, Megbízó: Telenor Magyarország – ARANY
    • Kategória: Innovatív platformválasztás, Pályázat: Telenor Fénytaxi, Pályázó: Artificial Group, Megbízó: Telenor Magyarország – BRONZ
    • Kategória: Nem értékesítési célú márkaaktivitás, Pályázat: Hipernet Túrabot, Pályázó: Artificial Group, Társpályázó: PHD Media, Megbízó: Telenor Magyarország – EZÜST
  • HRKOMM Award: a hrpwr.hu, az Üzlet & Pszichológia és a Kreatív magazin együttműködésében megvalósuló versenyen a Telenor négy pályázatát is díjjal jutalmazták:
    • ’Legeredetibb CSR program’ kategória: arany helyezést ért el a Telenor digitális oktatási programja, a HiperSuli
    • ’Közösségépítő megoldások’ kategória: arany helyezés a Telenor Mobilizer közösség pályázatának
    • ’Legmenőbb videó’ kategória: arany helyezés az #ITTVAGYUNKEGYMÁSNAK remake videónak
    • ’Belső kommunikációs megoldások, belső kommunikáció békeidőben’ kategória: bronz helyezés ’Az ünnep #EGYÜTTIGAZI’ pályázatnak
  • Szerethető Munkahelyek Díj: a Telenor 2020-ban is bekerült a Szerethető Munkahelyek közé, nagyvállalati kategóriában

2019

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj: Első helyezés a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában, Megosztott első hely az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában, Harmadik helyezés a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában, ’Legjobb Élmény Szolgáltató’ különdíj (elektronikus kategóriában), ’Legjobb Munkahelyi Csapat’ különdíj retail kategóriában
  • Puskás Tivadar-díj: Drozdy Győző, a Telenor vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettesének
  • Hipnózis: Bronz díj az ’igazságot a Bálintoknak!’ kampányért, Ezüst díj a ’#kösziapu’ kampányért
  • dmbp: Bronz díj a ’#Mindenlehetsz’ kampányért Digital Execution kategóriában
  • Lollipop: az ’Év Ügyfele’ díj a Telenornak; Arany díj a HipernetTúraBOT kampánynak ’márkaélmény megoldások’, valamint élménymarketing megoldások’ kategóriában, Arany díj az Együtt/Tér kampánynak, valamint ezüst díjazás Image kategóriában, és különdíj a helyi közösségek támogatásáért az Együtt/Tér kampánynak
  • Effie Award: Bronz Effie Díj Szezonális marketing kategóriában a Telenor-Xmas kampányért, Bronz Díj a Szolgáltatások/telekommunikációs szektor kategóriában szintén a Telenor-Xmas kampányért, valamint Effie finalist telekommunikációs kategóriában a Telenor MNP számhordozási kampányáért
  • DreamJo.bs Szerethető Munkahelyek verseny: ’Employer brand’ különdíj, valamint „legszerethetőbb nagyvállalatok” cím
  • HR Komm Award: a Szent Őrületek pályázat finalista lett a HR-Plusz Kategória, ’Sokszínű munkahely’ kategóriájában, a ’Learning Day: a közös fejlődés napja’ projekt pedig Ezüst díjazott ’Esemény kategóriában’
  • Zyntern Office Spotting: Master Spot díj az Office Spotting eseményen használt Telenor Ház chatBOT-ért
  • Open Spotligh Award: Special mention elismerés a Szent Őrületek projektért
     

2018

  • Aranypenge - Integrált megoldások kategóriában Bronz Penge Telenor Hipernet kampányért
  • Lollipop – Arany díj az #anyucool kampányért ’ajándéktárgyak’ kategóriában, Ezüst díj az ’Álláskereső kutyák’ kampányért PR kategóriában, Bronz díj a „#kösziapu” kampányért videós megoldások kategóriában, Bronz díj az ’Álláskereső kutyák’ kampányért BTL alapú integrált kampányok kategóriában, Az ’Év ügyfele’ díj
  • Effie Award – Bronz Effie Díj a Szezonális marketing kategóriában és Ezüst Díj a Szolgáltatások kategóriában az ’Időt adunk az ünneplésre’ kampányért
  • Magyari Endre-díj: Bánhidi Zoltán, a Telenor távközlésszabályozási osztályának vezető tanácsadójának a hírközlési piac fejlődéséért több évtizeden át végzett kiemelkedő munkájáért 
     

2017

  • Effie Award - Arany Effie Díj a Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hello Data Korlátlan Hipernet - Korlátlan Te kampányért
  • Az Év Honlapja verseny - Az Év Applikációja díj nyertese a Telenor MyTV

2016

  • Effie Award - Bronz Effie Díj Bevezetőkampány kategóriában a Telenor Készülékszabadság kampányért
  • Lollipop - B2B event kategóriában a Digital Future kampány nyertese
  • Aranypenge - Arany Penge a Telenor Emoji készlet kampányért
  • CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Fenntartható nagyvállalat kategória 
    CSR Hungary Díj/Magyar Üzleti Felelősség Díj - Közös ügyek kategória: Biztonságos internet oktatás
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Zöld kiválóság kategória
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Felelős együttműködés (Kórházsuli program)
    CSR Hungary Díj / Magyar Üzleti Felelősség Díj – Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategóriában harmadik helyezést ért el a Telenor Biztonságos internet oktatási programja
  • IT Behaviour Award – Innovációs Díj, Üzletfejlesztés kategóriában

2015

  • Effie Award - Ezüst Effie Díj Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hipernet Pokorni Lia sorozatért
  • Effie Award - Bronz Effie Díj Szolgáltatások kategóriában a Telenor Hipernet for All kampányért

2014

  • Magyar Adományozói Fórum - ‘Közös értékteremtés különdíj’ a Telenor és a Magyar Vöröskereszt stratégiai együttműködéséért

2012

  • FIABCI Prix d’Excellence második helyezett a Telenor Ház
  • Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázat első díj

2011

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2011, Személyes kategória (Nagyvállalati méretcsoport), II. helyezett
  • Építőipari Nívódíj a Telenor Háznak

2010

  • Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010, Legtürelmesebb Call Center csapat díj

2009

  • Good CSR díj: a vállalatok és a civil szervezetek közötti legjobb stratégiai párbeszédért 
  • A „Legnagyobb magasan csüngő gyümölcs” – a KÖVET Egyesület díja: A Pannon 2009 szeptemberében átadott új irodaháza, a Pannon Ház a vállalat környezettudatos megoldások iránti elkötelezettségét jelző, magas elismerésben részesült: az irodaházban kiépített hőszivattyús rendszer a KÖVET Egyesület „Legnagyobb magasan csüngő gyümölcs” díját érdemelte ki.

2008

  • „Az év legeredményesebb vállalata” cím: a 2008-as Figyelő TOP 200 díjátadón a Pannon 2007. évi teljesítménye alapján részesült
  • Good CSR díj
  • Bay Zoltán Innovációs Díj Drozdy Győzőnek a Pannonban végzett innovációs tevékenységéért

2007

  • Legjobb Női Munkahely 2007 különdíj: a Világgazdaság különdíja a nőknek szóló juttatás csomagért 
  • Summa Artium kortárs művészetért díj

2006

  • Üzleti Etikai Díj 

2004

  • Investor in People díj: Közép-Kelet Európában először a Pannon nyerte el
  • Legjobb ügyfélszolgálat 2004” díj: A Pannon nyerte el a Legjobb ügyfélszolgálat 2004 címet a Connect-olvasók szavazatai alapján.