Adatvédelem
Vállalatunk tevékenységének jellegéből adódóan mindennapi működésünk során szinte minden területen kezelünk személyes adatokat, amelyek védelme a technológiai és digitális világ fejlődésének köszönhetően az utóbbi években soha nem látott jelentőséget kapott. Éppen ezért a Yettel kiemelten fontosnak tartja, hogy szigorúan szabályozza a biztonság megőrzésével kapcsolatos folyamatokat, ügyfeleink elvárásának megfelelve elhárítsuk azokat a kockázatokat, amelyek az adatok biztonságát, rendelkezésre állását veszélyeztetik.
A Yettel az információ biztonsági kockázatok strukturált és hatékony kezelése érdekében folyamatosan azon dolgozik, hogy az ügyfelek adatai mellett a társaság bizalmas információit is hatásosan védje az esetleges támadásoktól és visszaélésektől.
A Yettel adatkezelési tevékenységét a hatályos jogszabályok rendelkezései, így elsősorban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. Törvény (továbbiakban: Infotv.) és az Eht. előírásai határozzák meg. A Yettel jogszabályi kötelezettségeinek megfelelően előfizetői személyes adatai kezelésének rendjét az Általános Szerződési Feltételekben, valamint belső adatvédelmi szabályzatban határozza meg.
A 2014-es évhez képest 2015-ben csökkent a személyes adatokkal kapcsolatos adatsértések száma, ami azzal magyarázható, hogy az adatvédelem jelentőségét hangsúlyozó képzések és workshopok hatására a munkatársak sokkal nagyobb figyelmet szentelnek az adatvédelem kérdésének. A Yettel folyamatosan dolgozik a szervezet adatbiztonságának fejlesztésén. Továbbképzéseket, workshopokat tartunk az adatkezelésért felelős kollégáknak, Yettel partnereknek, illetve értékesítőknek, továbbá 2015-ben egy új, biztonságosabb adattovábbítási csatornát is bevezettünk, amely intézkedésektől a jövőben az adatvédelmi panaszok további csökkenését várjuk.
Adatvédelmi panaszok száma és típusa
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|
Adatvédelemmel kapcsolatosan beérkezett panaszok | 65 | 35 | 55 | 169 | 113 |
Bizonyított panaszok | 33 | 11 | 32 | 128 | 83 |
Külső fél által jelzett bizonyított panaszok | 29 | 11 | 25 | 60 | 47 |
Hatóság részéről jelzett bizonyított panaszok | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Adatok szivárogtatásával kapcsolatos esetek száma | 3 | 5 | 4 | 1 | 14 |
Adatok lopásával kapcsolatos esetek száma | 3 | 1 | 0 | 1 | 3 |
Adatok elvesztésével kapcsolatos esetek száma | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.