Etikai Kódex, Integrity és bejelentővonal
For English version please visit this page!
A Yettel Magyarország és a PPF elkötelezettek az etikus üzleti magatartás mellett minden partnerük irányában.
Az Integrity csapat támogatja a PPF Etikai Kódex és a Yettel Etikai Kézikönyv egyes etikai elveit gyakorlatba átültetni azáltal, hogy segít válaszokat találni a feltett etikai kérdésekre és dilemmákra, ellenőrzi a munkavállalók szabálykövetését és kivizsgálja a potenciális szabályszegéseket.
Az integrity@yettel.hu e-mail címen vagy az anonim módon is kitölthető etikai bejelentőfelületen (Etikai visszaélés bejelentése - Yettel) bárki bejelentheti a vélt szabálytalanságokat, etikátlanságokat. Minden bejelentést bizalmasan kezelünk, illetve semmilyen retorzió nem megengedett azokkal szemben, akik jóhiszeműen bejelentést tettek.
Minden személyes adatot a hatályos jogszabályoknak (köztük a GDPR-nak) megfelelően kezelünk.
#complianceiseverything #hotlinetointegrity #etikaivisszaélésmegelőzés
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.