Őszintén hiszünk a fogyatékossággal élő emberek társadalmi integrációjának értékében és fontosságában, és tudjuk, hogy az infokommunikációs technológiának és szolgáltatásoknak, valamint szolgáltatásainknak jelentős szerepe van abban, hogy mindenki akadálymentes életet élhessen. Ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy szolgáltatásainkat minden ügyfelünk egyenlő eséllyel használhassa, ügyfélkiszolgálásunk is akadálymentesített legyen.
Büszkék vagyunk arra, hogy aktív szerepet vállaltunk kidolgozásukban és elsőként csatlakoztunk azokhoz a vállalásokhoz, amelyeket a Hírközlési Érdekegyeztető Tanács (HÉT) fogalmazott meg a hírközlési szolgáltatók számára e célok érdekében.
A HÉT akadálymentesítésre vonatkozó ajánlása
Találd meg a legközelebbi Yettel üzletet!
A Yettelnél villámgyorsan valósítjuk meg az álmainkat és tudatosan dolgozunk azon, hogy a munkakörnyezetünk és a vállalati kultúránk támogassa, hogy a megváltozott képességű és a fogyatékossággal élők kollégáink is minél könnyebben átélhessék a legjobb Yettel élményt. A Yettel a sokszínűséget és a befogadó szemléletet vállalati kultúrája részének tekinti, ezért olyan befogadó munkakörnyezet kialakítására törekszünk, ahol az egyének közti különbségeket tiszteljük és értékeljük. Az egyenlő munkafeltételek, a megfelelő karrieresélyek biztosítása, a hátrányos megkülönböztetés valamennyi fajtájának elutasítása a foglalkoztatási politikának fontos eleme. Telefonos ügyfélszolgálatunkon jelenleg többen is dolgoznak megváltozott munkaképességűeknek kialakított munkakörben, és a vállalat folyamatosan keresi a lehetőséget, hogy minél több ember számára biztosítsa ezt a megoldást.