Sajtóközlemények

1-10 / 56 találatból

Megtört a növekvő trend: idén ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor, mint tavaly

Friss kutatás: mit, mennyit, hogyan terveznek idén ajándékozni a magyar családok?

Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a szélesebb családdal ünneplők köre is szűkült. A praktikum fontosabbá vált, hiszen míg a legnépszerűbb termékkategóriáknak továbbra is a ruhák, a játékok és az elektronikai cikkek számítanak, az élményajándékok népszerűsége visszaesett az elmúlt évekhez képest. 

Tovább

Ismét ingyenes robotkészletekre pályázhatnak az iskolák

Elindult a jelentkezés a ProSuli 2026-os országos robotikaversenyére

A digitalizálódó világban egyre nagyobb kihívást jelent lekötni a fiatalok figyelmét. A ProSuli robotikaverseny célja, hogy olyan tudással és tapasztalattal gazdagodjanak a diákok, amelyek jól kiegészítik a „hagyományos” tantárgyakat. Ingyenes robotkészletek, új kategóriák és vonzó nyeremények – ezek várják 2026-ban a versenyzőket.

Tovább

Fontos változás a Yettel ügyfeleinek: megújul a számlaértesítő, marad a biztonság

Extra tippek a legújabb netes csalások felismerésére 

Váratlan befizetésre váró számla, sürgető fizetési felszólítás vagy egy nyereményjáték, amin nem is vettünk részt? Napról napra olvashatunk olyan híreket, hogy ismert vállalatok nevében és arculatában küldenek üzeneteket csalók, hogy pénzt szerezzenek vagy visszaéljenek az adatokkal. Mik a leggyakoribb csalástípusok, hogyan lehet felismerni a megtévesztő trükköket és mit tegyünk, ha mégis megtörtént a baj? A Yettel szakértői a cég megújult online számlaértesítő kapcsán most segítenek, hogyan ismerhetjük fel és védhetjük ki az internetes csalásokat.  

Tovább

Appok mindenhol - hogyan kerüljük el a digitális telítettség pillanatát?

Milyen a jó app, hogyan rendezzük, és ki az a TelóNinja? 

Az okostelefonok ma már amellett, hogy nélkülözhetetlen kommunikációs eszközök, a mindennapok digitális központjai is. Egy átlagos felhasználó készülékén több tucat, sőt akár száznál több alkalmazás is lehet. Banki ügyintézés, parkolás, vásárlás, szórakozás, egészségügy, közlekedés, munka, tanulás… mindenre van egy app. Vagy kettő. Vagy tíz. De vajon eljöhet az a pillanat, amikor az appok már nem segítenek, hanem elárasztanak minket? Amikor a digitális kényelem helyett digitális káoszra emlékeztet a telefonunk képernyője? 

Tovább

Yettel: Új, rugalmas üzleti tarifacsalád és digitális app KKV-knak – a változó gazdasági környezethez igazodva

Azonnal, alkalmazásból menedzselhető szolgáltatások, aszerint, hogy éppen növekszik vagy csökken a vállalkozás telekommunikációs igénye

A hazai vállalkozások számára a számos lehetőség mellett kihívást jelent a nehezen kiszámítható üzleti környezet; még a stabil cégek esetén is előfordul, hogy míg az egyik hónapban bővül, a másikban már visszafogja a költségeit. Rugalmasság, digitális ügyintézés, költséghatékonyság – ezt kínálja a Yettel új üzleti megoldása azoknak a KKV-knak, amelyek nemcsak alkalmazkodni, hanem fejlődni is szeretnének.

Tovább

A világ megváltozott, vedd észre! A tudatos AI-használat a túlélőképesség záloga

Kritikus gondolkodás vs. mesterséges intelligencia – újabb workshop indul pedagógusoknak

A mesterséges intelligencia már messze nem csupán beszélgetőtárs: szövegek, képek, videók, táblázatok vagy akár egész prezentáció, kreatív tartalmak előállítására is alkalmas – ez azonban sokak számára egyelőre ismeretlen terület. Mivel egyre több AI-generált tartalommal találkozunk, a kritikai szemlélet és a tudatos használat elengedhetetlen képességünkké kell, hogy váljon. Tippek a szakértőtől.

Tovább

Plusz egy hónap fizetett szabadság – feltöltődés, ami túlmutat a szabadság fogalmán

A Yettel Recharge program első félévének tapasztalatai

A Yettel 2025 elején indította el Recharge nevű programját, amely egyedülálló módon ötvözi a munkavállalói elismerést és a mentális jóllét támogatását. A kezdeményezés lényege, hogy minden, a cégnél aktívan ledolgozott ötödik év után a munkatársak egy teljes hónap fizetett szabadságot kapnak – az éves szabadságon felül. A program első félévének tapasztalatait összegezte a vállalat.

Tovább

Pörgetik a TikTokot, közben pedig milliárdokat takarítanak meg kuponokkal

Így él, kommunikál és spórol a Z generáció

A magyar diákok egyszerre digitális bennszülöttek és tudatos vásárlók: naponta több órát töltenek a közösségi médiában, vásárlásaikat pedig a költséghatékonyság vezérli. A Yettel és a legnagyobb magyar diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen térképezte fel a mai 14-26 évesek mobilhasználati és vásárlási szokásait. A tanévkezdéshez időzítve pedig most közös ajánlattal is megszólítják az aktív diák vagy hallgatói státusszal rendelkező fiatalokat.

Tovább

Elindult a Yettel és a Rejoy együttműködése

Készülékbeszámítás és megújult felújított portfólió

A Yettel és a Rejoy új együttműködésében reális piaci áron adhatjuk el használt készülékeinket, sőt a szolgáltató extra kedvezményt is biztosít. Mostantól pedig már a Rejoy által bevizsgált és felújított készülékek is elérhetők a Yettelnél.

Tovább

Továbbra is a Yettelé a leggyorsabb magyarországi mobilhálózat

A hálózat a nyár legnagyobb eseményein is bizonyított: érdekes adatok a Sziget Fesztiválról és a Balaton-átúszásról

Továbbra is a Yettelé a leggyorsabb magyarországi mobilhálózat az Ookla adatai és a szelessav.net országos összesített átlagsebesség-mérése alapján. Ahogy tavaly a második félévben, az Ookla Speedtest Intelligence mérései alapján az idei első félévben is a Yettel biztosította a leggyorsabb mobilinternetes hozzáférést itthon. A szolgáltató a mindennapok mellett a kiemelt események jelentősen megnövekedett igényét is stabil, gyors és megbízható hálózattal elégíti ki. Ezt tapasztalhatta a Balaton-átúszás több mint tízezer indulója és a Sziget Fesztivál 416 ezer látogatója is.

Tovább