A Telenor a minél környezettudatosabb működés megvalósításáért irodáin belül és azokon kívül is megvalósít környezetvédelmi törekvéseket. A papírhasználatot a kétoldalas nyomtatással, valamint az irodai adminisztratív folyamatok digitalizálásával minimalizálja a vállalat, ennek része a nyomtatók számának ésszerű csökkentése. A kollégák és az ügyfelek is részesei a folyamatnak: a vállalat dolgozói egyre tudatosabb nyomtatási szokásokkal segítik elérni a kitűzött célokat, a megritkult nyomtatókra megváltozott nyomtatási szokásokkal, reálisabb és környezettudatosabb felhasználói magatartással reagálnak. Ezzel párhuzamosan ügyfeleik a kétoldalas nyomtatott, illetve az e-számla használatával járulnak hozzá a tudatos, környezetkímélő működéshez. Ezen felül a fogyasztók környezetterhelését a Telenor a használt mobiltelefonok visszagyűjtésével is mérsékli: a vállalat 2010 óta több, mint 12 tonna használt készüléket gyűjtött be ügyfeleitől.
A Telenor Ház, a cég törökbálinti központja „okos” épület, amelyben a hűtés, a fűtés intelligens vezérlésével, valamint napkollektorok és hőszivattyúk használatával csökkentik az energiafelhasználást. A szelektív hulladékgyűjtéssel szintén javítható a vállalat működésének környezetterhelése: a hulladékokat nem csak a központban, de a cég üzleteiben is szelektíven gyűjtik. Az elektronikai hulladék, a papír, az üveg, a műanyag, a fém és az elemek, akkumulátorok újrahasznosítása vagy megfelelő kezelése egyaránt biztosított.
A munkatársak közlekedése során kibocsátott levegőszennyező gázok csökkentésére egy elektromos hajtású, és 67 darab hibrid hajtású gépjárművet szerzett be a Telenor. A törökbálinti központ parkolójában emellett négy darab elektromos töltőfej is rendelkezésre áll, ezekkel bárki feltöltheti elektromos gépjárművét. A fenti megoldások alkalmazásával a Telenor évente több tíz tonna szén-dioxid kibocsátását tudja kiváltani.
A Telenor vállalatcsoport elkötelezett a környezeti hatásainak optimalizálása mellett: célkitűzése, hogy hozzáadott értékarányos CO2 kibocsátását 2017-re 40%-kal mérsékelje a 2008-as szinthez képest. A Telenor Magyarország ezért 2010-ben egy környezetközpontú irányítási rendszert vezetett be, amely megkönnyíti az információáramlást, az adatgyűjtést és a kapcsolódó tevékenységek dokumentálását. A rendszer szabvány szerinti működtetése érdekében évente belső auditot végeznek a Telenornál, 2011 óta pedig független külső fél is évente ellenőrzi a vállalat működését.
A Telenor környezetvédelmi teljesítményéről további részletek olvashatók az évente megjelenő fenntarthatósági jelentésben, amely az alábbi linken érhető el.
https://www.telenor.hu/fenntarthatosag/jelentes