Fontos: ha a termékeinkkel/szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszod/kérdésed van, kérjük, a Yettel megfelelő ügyfélszolgálati csatornáját keresd.
Etikai visszaélés bejelentése
Beszélj róla!
A jogszerű, tisztességes és etikus magatartás a Yettel működésének alapja. Olyan légkör kialakítására törekszünk, hogy bármilyen etikai aggályról nyíltan, negatív következményektől való félelem nélkül lehessen beszélni. Mindazonáltal megértjük, hogy etikátlan viselkedéssel szembesülni kényelmetlen, nyíltan beszélni róla pedig nehéz. Amiről viszont nem tudunk, arra esélyünk sincs megoldást találni.
Ezért arra bátorítunk, hogy amennyiben szabálytalanságot, jogsértést, etikátlan viselkedést gyanítasz, beszélj róla! A beérkezett jelzéseket a Yettel tisztességes működését segítő Integrity csapat minden esetben objektíven és pártatlanul kivizsgálja. Fontos, hogy jóhiszeműen élj a bejelentés lehetőségével és csak olyan kifogást emelj, amely szerinted valós és megalapozott. Nem baj, ha nem rendelkezel bizonyítékkal, vagy nem tudod az összes részletet, de ne állíts olyat, amiről tudod, hogy nem igaz.
Amikor az oldal alján lévő űrlapon megteszed a bejelentést, arra bíztatunk, hogy add meg a neved és az elérhetőségeidet is. Az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, a Yettel pedig komolyan veszi, hogy nem érhet senkit hátrány azért, mert jóhiszeműen bejelent egy etikai aggályt. Ha mégis névtelen szeretnél maradni, hagyd a „Név”, „Telefonszám” és „Email cím” mezőket üresen. Fontos azonban, hogy ebben az esetben nem tudunk visszajelezni a vizsgálat eredményéről, illetve nem tudunk kapcsolatba lépni Veled, ha bármilyen kérdés merül fel a bejelentésed kapcsán.
Kérjük, a „Bejelentés tárgya" nevű, szabadszöveges mezőben próbáld részletesen összefoglalni a jelenteni kívánt eset lényegét és körülményeit, lehetőség szerint kitérve az alábbiakra is:
Hogyan jutott tudomásodra az eset? pl. Veled történt meg, szemtanúja voltál, egy dokumentumban olvastál róla
Hol történt az eset? pl. a Yettel székházában, Yettel üzletben, egy partnerrel való tárgyaláson, nem helyhez köthető
Mikor történt az eset? pl. 2021.05.30, folyamatosan az elmúlt hónapok során, nem állapítható meg pontosan
Ki(k) érintett(ek) az esetben? Kérjük, sorolj fel mindenkit, aki a bejelentésed szempontjából fontos lehet: aki vélhetően szabálytalanságot követett el, akivel szemben etikátlanul viselkedtek, aki még szemtanúja lehetett vagy más módon tudhat az esetről, aki esetleg megpróbált eltussolni egy etikátlanságot.
Amennyiben rendelkezésedre áll bármilyen dokumentum, amely segítheti a bejelentésed kivizsgálását, kérjük, töltsd fel a Csatolmány mezőbe. Egyéb esetben hagyd a mezőt üresen.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.