„A reklámfilmekben és webizódokban Pokorny Lia különböző helyzetekben, a nézőket megszólítva kért segítséget hétköznapi problémái megoldásához, melyeken aztán okostelefonjával és a Hipernettel sikerült átlendülnie. A megoldásokat olyan mobilkalmazások adták, mint például a Vigyél Haza! kutyakereső applikáció, vagy épp a Google Fordító és a Telenor MyTV.” – nyilatkozta Mondvay Dániel, marketingkommunikációs csoportvezető. A reklámfilmeket intenzív óriásplakát és online kampány, országos roadshow, valamint PR-aktivitások egészítették ki.
Pokorny Lia természetesen az Effie-díjak elnyerésére stílusosan egy okostelefonjával készült videóval reagált, amely ITT elérhető.
A Telenor több különböző csatornán igyekszik népszerűsíteni Hipernet-hálózatát. Ilyenek például a vállalat nagyobb üzleteiben és közösségi csatornáin (Facebook, Twitter, Google+) Hipernet Guruvá kiképzett munkatársak, akik minden érdeklődőnek segítenek az okostelefonjuk beállításában, és az ügyfelek igényeit szolgáló appok kiválasztásában. A guruk egyébként saját blogot is működtetnek, ahol az appajánlók mellett folyamatosan publikálnak okosmobilos tippeket és készülékteszteket is.
A Telenor az országban egyedüli mobilkommunikációs cégként időről-időre lehetővé teszi, hogy valamennyi ügyfele ingyenes kipróbálja, használja Hipernet-hálózatát egy egész napig, mert hisz abban, hogy a személyes tapasztalatnál alig van meggyőzőbb érv arra, hogy mit és milyen élményt nyújthat a mobilinternet. Erre legutóbb a vállalat nagyszabású ügyfélnapján, a Telenor Napon, október 8-án került sor.