A leghatékonyabb kampány díját nyerték a Telenor Hipernet reklámjai Pokorny Liával

A marketing és kommunikációs iparág egyik legfontosabb elismerésének számító Effie-díj ezüst és bronz helyezésével jutalmazták a Telenor Magyarország „Hipernet mindenkinek” címet viselő, 2014-es reklámkampányát telekommunikáció kategóriában (az arany helyezést az idén nem osztották ki). A hazai Effie-díjat a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen ítéli oda a pályázóknak. Az idén a díjakat október 9-én, a Pesti Vigadó dísztermében megrendezett gálaesten adták át.

„A reklámfilmekben és webizódokban Pokorny Lia  különböző helyzetekben, a nézőket megszólítva kért segítséget hétköznapi problémái megoldásához, melyeken aztán okostelefonjával és a Hipernettel sikerült átlendülnie.  A megoldásokat olyan mobilkalmazások adták, mint például a Vigyél Haza! kutyakereső applikáció, vagy épp a Google Fordító és a Telenor MyTV.” – nyilatkozta Mondvay Dániel, marketingkommunikációs csoportvezető. A reklámfilmeket intenzív óriásplakát és online kampány, országos roadshow, valamint PR-aktivitások egészítették ki.

Pokorny Lia természetesen az Effie-díjak elnyerésére stílusosan egy okostelefonjával készült videóval reagált, amely ITT elérhető.

A Telenor több különböző csatornán igyekszik népszerűsíteni Hipernet-hálózatát. Ilyenek például a vállalat nagyobb üzleteiben és közösségi csatornáin (Facebook, Twitter, Google+) Hipernet Guruvá kiképzett munkatársak, akik minden érdeklődőnek segítenek az okostelefonjuk beállításában, és az ügyfelek igényeit szolgáló appok kiválasztásában. A guruk egyébként saját blogot is működtetnek, ahol az appajánlók mellett folyamatosan publikálnak okosmobilos tippeket és készülékteszteket is.

A Telenor az országban egyedüli mobilkommunikációs cégként időről-időre lehetővé teszi, hogy valamennyi ügyfele ingyenes kipróbálja, használja Hipernet-hálózatát egy egész napig, mert hisz abban, hogy a személyes tapasztalatnál alig van meggyőzőbb érv arra, hogy mit és milyen élményt nyújthat a mobilinternet. Erre legutóbb a vállalat nagyszabású ügyfélnapján, a Telenor Napon, október 8-án került sor.