Januártól kötelező elektronikus fizetési lehetőséget kínálni, a Telenor kedvező árú megoldást ajánl

Kevesebb mint két hónapjuk maradt az online kasszát használó kereskedőknek és szolgáltatóknak, hogy gondoskodjanak elektronikus fizetési megoldásról. A Telenor nekik segít új elektronikus fizetési (POS) ajánlatával, amely a Fizetési Pont jóvoltából egyszerű és gyors üzembehelyezés mellett számos előnyt, többek közt két éven át havidíj-jóváírást, alacsony (0,95%) tranzakciós jutalékot és 24 órán belüli számlajóváírást kínál.

2021. január elsejétől az online kasszát használó kereskedők és szolgáltatók – üzletek, kifőzdék, autószerelők – is kötelesek biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását. Az elektronikus fizetési megoldások közül a bankkártya terminál (POS terminál) az egyik legkézenfekvőbb megoldás. Magyarországon többszázezer online pénztárgép van forgalomban, ebből becslések szerint 40-60 ezres nagyságrendre tehető azon vállalkozások száma, melyek kizárólag készpénzt fogadnak el. Sok vállalkozó halogatta az elektronikus fizetési megoldás bevezetését, annak költségei vagy bonyolult elérhetősége miatt. Nekik kínál költséghatékony, gyorsan és egyszerűen telepíthető megoldást a Telenor és a Fizetési Pont közös ajánlata.

A kisvállalkozókat célzó ajánlat költségei is kedvezőek, hiszen a bankkártya terminált nem kell önerőből megvásárolnia a vállalkozásnak, illetve újonnan beszerzett elektronikus fizetési megoldás (POS terminál) esetében 80 000 forintos, két év alatt, havi részletekben lehívható állami támogatást igényelhetnek a beszerzésre. További kedvezményt biztosít a Telenor: most elengedi a hálózati díj 30%-át. A három- vagy ötéves hűséggel elérhető fizetési megoldásban szintén előnyös a vásárlások ellenértékének 24 órán belüli jóváírása, illetve, hogy nincsen elvárt havi pénzforgalmi minimum a szolgáltatás igénybevételéhez.

A Telenor által biztosított extra kedvezménnyel tehát a mobiltársaságon keresztül megrendelt Fizetési Pont szolgáltatáscsomag összességében kedvezőbb, mintha közvetlenül egy pénzügyi szolgáltatóhoz fordulna egy vállalkozás.

„Az elektronikus fizetés bevezetése ilyen kedvező kondíciókkal nem csupán nagy segítséget jelenthet a vállalkozásoknak a jelenlegi kiszámíthatatlan környezetben, hanem a bankkártyás fizetés elérhetőségé akár új ügyfeleket is hozhat számukra. A Telenornál elérhető megoldás egyszerűsége, gyors üzembehelyezése, a kedvezményes ajánlat és a támogató ügyfélszolgálat sokak számára az ideális választást jelenti.” – mondta el Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatója.

A készpénzmentes fizetés nemcsak a gazdaság fehérítéséhez járul hozzá, hanem a jelenlegi vírushelyzetben a készpénzhasználat okozta kockázati tényezőket is csökkenti.

A Telenor által kínált elektronikus fizetési megoldásról a teljeskörű tájékoztatás az alábbi linken érhető el: pos.telenor.hu