Karácsonyfadíszítéssel segíthetnek jó ügyet a Telenor ügyfelei
2019. 12. 19.
A MyTelenor alkalmazásban található digitális karácsonyfa díszítésével a Telenor ügyfelei hozzájárulhatnak ahhoz a 2,5 millió forintos karácsonyi adományhoz, amelyet a szolgáltató a KórházSuli Alapítványnak ajánl fel.
A Telenor önkiszolgáló ügyfélszolgáltató alkalmazása, a MyTelenor, azon funkciók mellett, mint például az egyenleginformáció, adatjegyvásárlás vagy számlafizetés, karácsony előtt egy ünnepi aktivitással is bővült. Az appban található virtuális karácsonyfán minden ügyfél egy-egy díszt helyezhet el, amivel nem csak a karácsonyfa lesz egyre nagyobb és díszesebb, de a felhasználók egy jó ügyhöz is hozzájárulhatnak. A Telenor ugyanis minden egyes, a fára feltett dísz után 20 forintot adományoz a KórházSuli Alapítványnak, a cél pedig 2,5 millió forint elérése december 25-én 10 óráig. A jótékonykodásban a Telenor partnere a Mastercard.
A Telenor fontos törekvése, hogy az internet segítségével küzdjön az egyenlőtlenségek csökkentéséért és támogassa a digitális oktatás terjedését; ennek jegyében a kezdetektől partnere és büszke főtámogatója a KórházSuli Alapítványnak.
A tartós kórházi ápolásra szoruló vagy otthon magántanulói státuszban gyógyuló gyerekek egyik nagy kihívása, hogy lépést tudjanak tartani az iskolai tananyaggal és az őket visszaváró osztálytársaikkal. A KórházSuli önkéntes középiskolások és egyetemisták bevonásával, az internet segítségével nyújt támogatást ehhez. A Telenor a KórházSuli rendszerét használó tanárok és diákok részére korlátlan Hipernet-hozzáférést is biztosít, hogy a mobiltechnológia adta lehetőségekkel az oktatás helyhez kötöttsége ne lehessen a tanítás és tanulás akadálya.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.