Mobilszámlájukkal rendezhetik App Store, Apple Music, iTunes és iBooks vásárlásaikat a Telenor ügyfelei
2017. 11. 30.
A Telenor Magyarország lehetőséget biztosít ügyfeleinek, hogy az Apple App Store-jában, az Apple Music zeneszolgáltatásban, valamint az iTunes és iBooks áruházakban való vásárlásaik ellenértékét telenoros mobilszámlájukkal egyenlítsék ki.
A lehetőség a Telenor minden havidíjas és feltöltőkártyás ügyfele számára elérhető. Az új szolgáltatás bevezetésével tovább bővül a Telenor pénzügyi és kényelmi szolgáltatásainak köre.
A szolgáltatás egyszerűen használható: a Telenor ügyfelei újonnan létrehozott vagy meglévő Apple ID-jukat használva a vásárláskor a fizetési lehetőségek listájából kiválaszthatják a „mobiltelefonos számlázás” opciót. Ezzel a lépéssel mobilszámlájuk terhére rendezhetik App Store, Apple Music, iTunes vagy iBooks vásárlásaik ellenértékét iPhone, iPad, iPod touch eszközökről, Mac számítógépről, vagy a PC-s iTunes programból.
Az új fizetési lehetőség automatikusan beállítható, ezt követően pedig egy érintéssel lehet vásárolni az összes saját Apple eszközről, beleértve az Apple TV-t és az Apple Watchot is.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.