A Telenor világszinten elsők közt biztosít a felhasználók számára olyan MessengerBot megoldást, amely az automata és az élő párbeszédes chatkommunikációt egyaránt támogatja. A MessengerBot teszi lehetővé, hogy ha valaki a Telenor Facebook oldalán keresztül küld üzenetet a vállalatnak, azt elsőként OlyBot, az üzenetkezelő robot fogadja.
OlyBot a jelenlegi tesztüzeme alatt olimpiai hírekkel szolgál: ha valaki üzen neki, az feliratkozhat a robot későbbi üzeneteire. Aki él ezzel az ingyenes és gyors hírszerzési lehetőséggel, ettől a pillanattól fogva a Facebook Messengeren a robottól érkező üzenetben kapja meg a friss olimpiai híreket. A Messenger megfelelő menüpontjain keresztül a friss hírek mellett napi olimpiai összefoglaló is elérhető, de a csevegőrobot kérésre elküldi az aktuális éremtáblát is.
Ha egy érdeklődő ügyintézés céljából keresi meg a Telenort, OlyBot értelmezi, hogy a kérdések nem neki szólnak. Ilyen esetben a megkeresést a Telenor ügyfélszolgálatán dolgozó emberi munkatársaknak továbbítja, akik lehetőségeik szerint azonnal jelentkeznek a kérdés megválaszolására.
„A MessengerBot új lehetőségeket nyit meg az automatizált online kommunikációban. Interaktív ügyfélszolgálatként, vagy a megfelelő háttér adatbázisokkal és kérdésértelmező algoritmusokkal intelligens információforrásként is szolgálhat szinte minden internet-felhasználó számára. Személyes MessengerBotunk asszisztensként is üzemeltethető, megismerheti szokásainkat. Példaként egy utazási iroda MessengerBotja, ha már többször „beszélgettünk”, az ízlésünknek megfelelő utazási ajánlatokat gyűjti össze egyetlen kérésünkre, megkönnyítve életünket”- mondta el az új szolgáltatás bevezetése kapcsán Rátz Tibor, a Telenor közösségi média szakértője.
OlyBot feliratkozáshoz nem kell mást tenni, mint a Facebookon vagy a Messengerben a Telenor Hungary számára egy „Hello”-t küldeni, OlyBot már válaszol is.