Szia! Helló újra!

Örömmel értesítünk, hogy a Telenor Magyarország Zrt. 2022. március 1-től új néven, Yettel Magyarország Zrt.-ként, röviden Yettel néven működik.

Telenor ügyfélként a márkaváltással kapcsolatban semmilyen teendőd nincsen, meglévő előfizetésedet változatlan feltételekkel használhatod tovább. A névváltás a Telenor Magyarország Zrt.-vel kötött szerződésedet és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen szempontból nem befolyásolja. Célunk, hogy a megszokott kiváló szolgáltatásminőséget egy új márka lehetőségeivel ötvözve a jövőben még inkább ügyfélközpontú szolgáltatásokat nyújthassunk ügyfeleinknek. 

A névváltással kapcsolatban az alábbi „gyakran ismételt kérdések” között találhatsz még válaszokat:

A Telenor 2022. március 1-től Yettel néven működik, de ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban semmilyen teendőjük nincsen, mindössze annyi, hogy tovább élvezzék az általunk nyújtott szolgáltatásokat.

2022. március 1-vel megújult az applikáció és egy szuper Yettel app váltja a MyTelenort. Az ügyfeleket az alkalmazásba belépve tájékoztatjuk, hogy frissítsék a régi appot. 

Nem kell új szerződést kötni. Valamennyi meglévő szerződés továbbra is érvényes, jogfolytonossággal él tovább az új márkanév alatt.

Nem, a telefonszámok természetesen nem változnak.

Nem, nincs teendő a meglévő SIM-kártyákkal, ezek ugyanúgy működnek tovább.

A Yettelnél hiszünk abban, hogy fontos megtalálni az egyensúlyt a digitális és a fizikai élet között. Értjük, hogy a technológia és a távközlés milyen szerepet játszik az emberek életében. Ezért igyekszünk olyan termékeket és szolgáltatásokat kínálni, amelyek segítenek mindenkinek abban, hogy egyensúlyt teremtsenek az mindennapokban, munkában és magánéletben egyaránt. Az ügyfelek és a munkatársak számára az egyszerűségre törekszünk, igyekszünk segítőkészek és gyorsak lenni az új termékek és fejlesztések piacra dobásában. Gondoskodunk arról, hogy technológiánk biztonságos és megbízható legyen, miközben komolyan törődünk a környezettel és az üzleti fenntarthatósággal.  Március 1-vel új tarifaportfóliót indítottunk, ami jobban reflektál az ügyfelek igényeire, így mindenkinek javasoljuk, hogy nézze meg, milyen előnyöket kínálnak számára a Yettel új tarifái.

Néhány tarifacsomagnak március 1-től megváltozott az elnevezése, de ezek tartalma és árazása nem változik, a meglévő feltételekkel használhatóak tovább. Emellett új számlás tarifacsomagokat is bevezetünk, amelyek részleteiről az alábbi oldalon lehet tájékozódni: www.yettel.hu/prime-tarifa

Az ügyfeleknek semmilyen teendőjük nincs a számlákkal kapcsolatban. Március 1. után a számlákon az új márka jelenik meg.

Üzleteink a megszokott helyszíneken érhetőek el március 1. után is, ahol szeretettel várunk mindenkit.

A meglévő, aktív tarifák március 1. után is változatlanul használhatóak.

A 1220-as és +36 20 200 0000-os telefonos ügyfélszolgálati számok, a 1442-es telefonos ügyfélszolgálat a Telenor IrodaNet vezetékes internet ügyfelek számára, valamint a 1748-as tudakozó szám nem változnak. Az online ügyfélszolgálatot március 1-jétől meglévő ügyfeleink a www.Yettel.hu/ugyfelszolgalat/meglevo-elofizetok  címen, új ügyfeleink pedig a www.Yettel.hu/ugyfelszolgalat/uj-elofizetok címen érhetik el.

Nem.

A Yettel nevet folyó szövegben pont nélkül írjuk, a szó végén lévő pont kizárólag a logóban szerepel. A név eleji 'Y' jével ejtendő, azaz fonetikusan: ’jettel’.

Márkaértékeink a következők: egyszerű, segítőkész, gyors, felelősségteljes. Ezek az értékek segítik a márkánkat és a kommunikációnkat. Aktív összetevőnek kell tekinteni őket mindenben, amit teszünk – hangvételben, a kommunikációnkban, a márkaélményeinkben, a termékeinkben és a szolgáltatásainkban. Ezek alapján ítélhető meg az, amit teszünk és amit mondunk.

2022. március 1-jétől az ügyfeleink már az új ID/operátorlogót láthatják a készülékeik kijelzőjén.