számlabefizetés promo banner

számlabefizetés promo banner mobilon

Közös célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket. A cél érdekében az online számlafizetési módokat részesítjük előnyben, ezért egyes tarifacsomagjaink is kizárólag beépített e-Komfort csomaggal, azaz elektronikus számlafizetés vállalásával vehetők igénybe.  Az e-Komfort csomag feltételei az előfizetői szerződésben foglaltak. 



 

 Számlabefizetés



Megmutatjuk, hogyan fizetheted be telefonszámládat az e-Komfort csomag feltételeinek megfelelve gyorsan, egyszerűen, kényelmesen. Az alábbi befizetési módok bármelyikét választhatod:
  1. Töltsd le, majd nyisd meg a Yettel alkalmazást
  2. A belépést követően a Számláim menüpontban érhetőek el a nyitott számlák.
  3. Ha több befizetésre váró számlád van, akkor a számlák egyenlegét egyben, vagy akár egyesével is ki tudod fizetni.
  4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail-címedet, majd a bankodnál a szokásos kétlépcsős azonosítással tudod igazolni magad.
  5. A számlafizetés sikerességéről SMS-ben (azon a számon, amelyre a befizetés történt) és az applikáción belül is értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt. A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza. Sikeres számlafizetés esetén a bankkártya egyenleged azonnal megterhelésre kerül, és a Yettel haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.  A befizetett összeg rögtön megjelenik a Yettel rendszerében. 

A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.

A fentieken kívül fizethetsz az  Apple Payjel és Google Payjel is.

Fizesd be saját vagy családtagjaid, rokonod, ismerősöd számláját egyszerűen, belépés nélkül, bankkártyás fizetéssel a számlafizetés oldalon: https://www.yettel.hu/szamlabefizetes. Ha valaki más számláját fizeted, fontos, hogy ismerd a számla pontos összegét, a teljes tartozás rendezése érdekében. Tovább a számlafizetéshez

  1. Lépj be a fiok.yettel.hu oldalra!
  2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után az Áttekintés oldalon a befizetésre váró, a Számlák oldalon pedig az összes számládat megtalálod.
  3. Jelöld ki a befizetni kívánt számlát, fogadd el a bankkártyás-fizetés feltételeit, majd kattints a „Befizetés” gombra. 
  4. Ezután a Barion biztonságos internetes fizetési oldalára irányítunk, ahol meg kell adnod a bankkártya adataidat és az e-mail címedet.

     Ha a fizetés során a tranzakció hitelesítésre van szükség, akkor a kártyakibocsátó banktól SMS-ben kapott azonosító kódot írd be az erre a célra automatikusan megnyíló felületen. Ha a hitelesítési értesítés a banki mobilalkalmazásodba érkezik, akkor ott végezd el az azonosítást. 

    Sikeres azonosítás után a kártyakibocsátó bank elbírálja az online fizetést. 

    A számlafizetés sikerességéről SMS-ben értesítünk. A fizetéskor megadott e-mail címre a Barion is küld értesítést, ha a tranzakció sikeres volt.
  5. Amennyiben a Yettel fiókba bejelentkezve kezded el a fizetést, akkor a fiókhoz tartozó e-mail címedet átadjuk a Barion fizetési felületnek, így nem kell újra megadnod, viszont módosíthatod.

    A tranzakció során lehetőség van Barion tárca (fiók) létrehozására is, ahol biztonságosan elmentheted a bankkártya adataidat, így a későbbi tranzakciók során már nem kell megadnod azokat. A tárca létrehozása és a bankkártyás fizetés az ügyfelek részére díjmentes, további részleteket erről a Barion oldalán olvashatsz.

     

Utald át bankszámládról a Yettel számla ellenértékét egyszeri banki utalással.
Az egyértelmű beazonosításodhoz kérünk, a megjegyzés rovatban kizárólag a telefonszámlád sorszámát tüntesd fel.  A számlasorszám a számla első oldalának jobb felső sarkában található.
Több számla kiegyenlítéséhez minden egyes számlához külön utalást kell indítanod.

A Yettel Magyarország Zrt. bankszámlaszáma: 13700016-01549027-00000000

Amennyiben külföldről szeretnél utalni: HU9413700016-01549027-00000000

Az IBAN számunk: HU94 1370 0016 0154 9027 0000 0000; a SWIFT kód: INGBHUHB

Yettel-számládat befizetheted OTP bankautomatán keresztül is, egyszerűen és gyorsan. Bármilyen bankkártyával vagy hitelkártyával fizethetsz, amelyet elfogadnak a bankautomaták. 
Ha nem tudod, hogy éppen mennyi a számládon szereplő befizetendő összeg, akkor a PIN kódod és a telefonszámod megadása után SMS-ben elküldjük neked az érintett előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem befizetett számláinak összegét. 
A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, amelyet te adsz meg az automatánál, de ez nem lehet több, mint az ATM-en megjelenített tényleges tartozás összege.

Fontos tudni az ATM-számlabefizetésről:

  • Ha így fizeted a számlád, a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül, megjelenik a Yettel rendszerében, amint a bank sikeresen zárolja a számládon a fizetni kívánt összeget.
  • Az ATM-es befizetés bankkártyás vásárlásnak számít, így annak költségét a bankkártyát kibocsátó bank határozza meg. A szolgáltatásért a Yettel nem számít fel díjat.
  • Térképen keresheted meg a hozzád legközelebb lévő ATM-et: Tovább az ATM-keresőre

Amennyiben elektronikus számlát kérsz egyszerűsített eléréssel, az elkészült számládról az általad választott módon, SMS-ben és/vagy e-mailben értesítünk. Az üzenetben elküldjük neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan, bankkártyával weboldalunkon.
Részletesen az Elektronikus számláról

Csoportos beszedési megbízással havi telefonszámlád összegét az általad megadott banki folyószámládról vonjuk le automatikusan. Így kényelmesen, sorban állás nélkül tudod intézni a befizetést, és a megbízás kiadása után nem is kell többet foglalkoznod vele!

A Csoportos beszedést bankodnál tudod igényelni az alábbi módon:
  1. Töltsd ki a  Csoportos beszedési megbízás  nyomtatványt! A nyomtatványt letöltheted honlapunkról, vagy beszerezheted számlavezető bankod fiókjaiban. 
  2. Add le a felhatalmazást az alábbi módok egyikén:
  • A számlavezető bankodnál személyesen, telefonon vagy akár interneten keresztül (ennek az átfutási ideje a legrövidebb);
  • Yettel értékesítési pontokon személyesen;
  • Postai úton küldd el nekünk: a letöltött formanyomtatványt kitöltve, aláírással ellátva juttasd el hozzánk (Yettel Magyarország Zrt., 2045 Törökbálint, Pannon út 1.)!

Csoportos beszedéshez szükséges adatok: az internetes és a telefonos megbízás esetén a bankszámlaszám, jogosult azonosítója és a fogyasztó azonosítója szükséges. Személyes megbízás esetén ezeken felül a személyi igazolványodra lesz még szükséged.

  • Yettel Magyarország Zrt, mint jogosult azonosítója: A11107792T244
  • Fogyasztó azonosító: Fogyasztó azonosító a jogosultnál, ami a Yettel Magyarország Zrt. által kiállított telefonszámla első oldalának közepén található: „Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás esetén” szöveg után, 14 karakterű azonosító.
  • Személyi igazolvány, amennyiben személyesen adsz megbízást.

Miután leadtad az igényt, a megbízás érvénybe lépését követően kiállított számlád már Csoportos beszedéssel kerül kiegyenlítésre. Innentől a számlád első oldalán, a fizetési mód mezőben szerepelni fog, hogy azt a számlát már csoportos beszedéssel egyenlíted ki, és ehhez a számládhoz csekket már nem küldünk

Hogyan értesülök, hogy életbe lépett a megbízás?

A Csoportos beszedéssel fizetendő telefonszámládhoz már nem küldünk csekket és a számlán a fizetési módnál Csoportos beszedés szerepel. Mivel a Felhatalmazást csak a számlavezető bank jóváhagyása után tudjuk elfogadni, ezért előfordulhat, hogy a megbízást követő telefonszámlához még csekket mellékelünk és csak az azt követő számlád esetén érvényesül a Csoportos beszedés.

Mi a teendőm sikertelen terhelés esetén?

A terhelés visszautasításának okáról a Yettel levélben küld tájékoztatást. Ebben az esetben a kérdéses számla kiegyenlítéséhez a terhelés megismétlését telefonos ügyfélszolgálatunkon kérheted, illetve választhatsz másik befizetési módot ennek a számlának a kiegyenlítésére.

Fontos tudni a Csoportos beszedési megbízásról:

  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a megbízásra leadott igény átfutási ideje akár 1 hónap is lehet!
  • Számlád terhelése havonta egyszer történik meg, a számlafizetési határidő napján. Amennyiben bármilyen okból nem volt sikeres az adott összeg lehívása, arról tájékoztatunk, és ilyen esetben ügyintézőnk segítségével kérhetsz utólagos terhelést, amely az igénytől számított 10. munkanapon teljesül.
  • A számla kiállításától számítva 15 napod van arra, hogy vitás kérdés esetén letiltsd a beszedési megbízást a bankodnál.
  • Bankodnál beállíthatsz limitet is, amin felül a bank nem teljesíti a megbízást.


Amennyiben készpénzzel szeretnéd a számládat rendezni az alábbi üzletekben teheted ezt meg. Keresd meg a hozzád legközelebbi készpénzes számlabefizető helyet. Tovább a térképre
 

Fontos tudnivalók, ha Inmedio vagy Relay üzletben, illetve COOP Áruházban fizeted a számlád:    

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
  • Sikeres tranzakció esetén a számlafizetőnek a „BEFIZETÉS IGAZOLÁSA VEVŐ PÉLDÁNYA” elnevezésű bizonylatot kell kapnia. A befizetés igazolása kizárólag ezzel a bizonylattal lehetséges, ezért ezt a példányt meg kell őrizni.



Tudnivalók, ha Kuponportfólió partner üzleteiben fizeted be a számláidat:

A hálózathoz többek között benzinkutak, lottózók, GSM üzletek csatlakoztak.

  • Telefonszámod kétszeri megadását követően a terminálon keresztül tájékoztatást kapsz tartozásod összegéről, melyet jóvá kell hagynod.
  • Amennyiben nincs tartozásod, a terminál erről is tájékoztat.
  • Egy rendezetlen számla esetén a számla végösszege jelenik meg, több rendezetlen számla esetén a teljes tartozás összege.
  • Lehetőség van a teljes tartozás rendezésére és a tartozásnál kisebb összeg befizetésére is.
  • Tartozást meghaladó összeg befizetésére nincs lehetőség.
  • Sikeres tranzakció esetén a számlafizetőnek a „Vevő példány ” elnevezésű bizonylatot kell kapnia az eladó aláírásával. A befizetés igazolása kizárólag ezzel a bizonylattal lehetséges, ezért ezt a példányt meg kell őrizni.


 


Mennyi idő alatt ér be a pénzem, hogyan tudom igazolni a befizetést?

  • Yettel alkalmazáson és a Yettel internetes ügyfélszolgálaton történő számlafizetés esetén az összeg azonnal megjelenik a rendszerünkben.
  • Banki utalás esetén 1-2 napon belül érkezik be az összeg (az utalás értéknapjától függően). 
  • ATM-es számlafizetéskor a befizetett összeg azonnal, de legkésőbb 1 munkanapon belül megjelenik a Yettel rendszerében.
  • A Lapkernél (Inmedio és Relay hírlapárusító helyek) és a Kuponportfólió hálózatában a befizetés online történik és az összeg azonnal, de legkésőbb 1 napon belül érkezik be. 
  • Csoportos beszedés esetén a számla fizetési határidején történik a terhelés, azonban a beérkezés kb. 8-10 nap.
  • Postai csekkes befizetés esetén akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetésed beérkezik hozzánk, így ilyenkor érdemes a befizetést igazolni felénk.

A befizetést igazoló bizonylatot az értékesítési pontjainkon mutathatod be személyesen vagy a csekkbemutatas@yettel.hu e-mail címre tudod elküldeni.


Nézd meg milyen egyszerű az online számlabefizetés !

Andorid kijelző - app

 


 Okos ügyintézés

Yettel alkalmazás

Segítünk a gyors és egyszerű ügyintézésben - töltsd le a Yettel alkalmazást, hogy kihozd a maximumot a szolgáltatásainkból!

Kedvezmény logó

20% kedvezmény Adat/Perc/Adat+Perc opciókra

Ajándék logó

Ajándék 1 nap korlátlan net kártyásoknak

Korlátlan logó

További kedvezmények & meglepetések Prime tarifásoknak

AppStore

 

Google Play