Elromlott a mobilod?
Intézd a javítást otthonról!

Háztól házig szervizfutár 

Mostantól Prime tarifásként szervizigényedet online, az otthonod kényelméből is leadhatod, ráadásul a mobilod ingyenes futárszolgálattal juthat el otthonodból a szervizbe, majd vissza hozzád. A javítás idejére pedig cserekészüléket is biztosítunk a számodra.  

Hogyan működik?

Mail

1. Igénylés elküldése

A javítási igényt ezen az oldalon tudod elindítani. Lépj be az oldalon, majd válaszd ki azt a Primeos telefonszámot, amelyikkel együtt vásároltad a javításra szoruló készüléket. 

futár

2. Futárt küldünk a készülékedért

Az időpont egyeztetéshez a futárszolgálat telefonon keresztül egyeztet veled a készülék elszállításáról. Ha bármilyen problémád lépne fel az egyeztetés során, a 1220-as számon tudod nekünk jelezni. 

szerviz

3. Megjavítjuk a készüléked

Ha igényeltél cserekészüléket, a futár a hibás készüléked elszállításakor a rendelkezésedre bocsájtja. Ezután a futár a szervizbe szállítja a készülékedet, ahol a gyártók mindenkori előírásainak megfelelően megkezdik a javítást.

Otthon

4. Futár újra az otthonodba viszi

Javítást követően a futárszolgálat ismét felveszi veled a kapcsolatot telefonon, hogy a visszaszállítás időpontját egyeztetni tudjátok. 

Szervizfutárt igényelnél? Lépj be!
Ha te is Prime előfizetőnk vagy, akkor a szervizfutár igénybevételéhez nincs más dolgod, mint belépés után kitölteni az itt található igénylési űrlapot. Kérjük, a kitöltés során add meg a javítani kívánt készüléked és saját adataid. Az űrlap elküldése után rövidesen visszajelzést kapsz az általad megadott elérhetőségek valamelyikén.

Mindent a szervizfutárról

Ha elromlott a készüléked nincs más dolgod, mint belépés után egy egyszerű űrlap kitöltésével megrendelni a szolgáltatást.   


 

Milyen feltételeknek kell teljesülnie, hogy igénybe vehesd?  

  • A javítani kívánt eszközt (okostelefon, nyomógombos telefon, tablet, modem és router) a Yetteltől, egy Prime előfizetéssel egyidejűleg vásároltad. 
  • Garanciális javításhoz rendelkezésedre áll a javításhoz szükséges jótállási jegy vagy számla (számlamásolatot is elfogadunk) 
  • Zárfunkciók kikapcsolása a javítandó készüléken (lásd lentebb) 

 A felületen keresztül egyaránt igénybe vehető garanciális és fizetős javítás is.  

Garanciális javítást csak abban az esetben vehetsz igénybe, ha a meghibásodás a garanciaidőn belül történt, a telefon rendeltetésszerű használata során, és a készüléken nincs mechanikai sérülés pl: vízbe esett, leesett, betört a kijelző, sérült a burkolat stb.

A futárnak az átadott készülék mellé, a hozzá tartozó eredeti jótállási jegyet vagy számlát is át kell adnod, illetve az összes olyan tartozékot (pl: töltő, fülhallgató, stb) amit készülékvásárláskor a csomag tartalmazott. A cserekészülékeket igyekszünk mindig az általad használt operációs rendszerhez igazítani, tehát ha például egy androidos készüléket adsz le szervizelésre, nagy valószínűséggel a cserekészülékeden is androidos operációs rendszer fog futni.

Ha készüléked már túl van a garanciaidőn, illetve a hibát valamilyen mechanikai sérülés okozta pl: vízbe esett, leesett, betört a kijelző, sérült a burkolat stb. az ilyen esetekben a jótállás keretében már nem szervizelhető. Ilyenkor a szerviz bevizsgálja készülékedet, hogy az alapján árajánlatot adhasson a javításra. A bevizsgálás díjairól a Szerviz szabályzat  ad tájékoztatást. A szerviz csak az árajánlat elfogadása után kezdi meg készüléked javítását. A fizetős javítások esetében az űrlapon megadhatsz egy maximális összeget, ami alatt kéred csak a készüléked javítását.

Ha a vásárolt készülékre kötöttél biztosítást és az érvényben van, akkor itt tudsz utána olvasni, hogy milyen feltételekkel, hogyan javítható a készülék. 

A készüléked átadása előtt fontos, hogy néhány dolgot végre hajts: 

  • Apple készülék esetén:
    • kapcsold ki a Find My iPhone funkciót 
    • kapcsolj ki minden képernyőzár típust: Face ID, Touch ID, egyéb PIN kombináció 
  • Androidos készülék esetén:
    • kapcsold ki az összes képernyőzár típust: Arcfelismerés, Ujjlenyomat, kijelzőt zároló PIN kód vagy minta 
  • Minden készülék esetében:
    • mentsd fel fotóidat, adataidat az általad használt felhőszolgáltatásba
    • minden nem gyárilag felhelyezett tartozékot (pl: tok, üvegfólia, díszek stb) távolíts el a készülékedről, ugyanis a szerviz mindenképpen el fogja ezeket távolítani. Az esetlegesen le nem szedett kiegészítőkért felelősséget nem vállalunk. 

Amit még érdemes tudnod

  •  A Szervizfutár szolgáltatást a Yettel lakossági számlás Prime tarifával rendelkező ügyfelei vehetik igénybe. 
  • Amennyiben a javítás idejére cserekészüléket is szeretnél igénybe venni, nincs más dolgod, mint az igénybejelentő megfelelő részén jelezni. A cserekészüléket a Yettel biztosítja számodra, és a futár szállítja ki neked akkor, mikor a meghibásodott készülékedért megy. 
  • A Szervizfutár szolgáltatást Prime tarifás ügyfélként 2021.03.30-tól visszavonásig díjmentesen veheted igénybe készülékjavítás esetén. 
  • Szervizfutár szolgáltatással 3 munkanapos csere nem intézhető, amennyiben ilyen igényed van, akkor valamelyik Yettel üzletbe kell ezt jelezned. 
  • A Szervizfutár szolgáltatáson keresztül a garanciális igények kezelésének módja kizárólag javítás lehet, amennyiben egyéb igénnyel szeretnél élni, úgy azt valamelyik Yettel üzletben jelezd.

A szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó Általános Szerződési Feltételeket itt éred el: Szerviz szabályzat

Az Adatvédelmi tájékoztatót pedig az alábbi oldalon