• Ügyintézés
  • Számlázás
  • Szolgáltatások
  • Készülékek
  • Szerződésmódosítás
  • TV előfizetés
  • Mobilinternet
  • Tarifacsomagok, előfizetés
  • Yettel fiókot egyszerűen létre tudsz hozni ezen az oldalon, az Új fiókot regisztrálok gombra kattintva.
    Yettel fiókot e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval tudsz regisztrálni. A jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10 , maximum 30 karakterből állhat.
    Olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert az aktiváló kódot a megadott e-mail címre fogjuk küldeni. Az e-mailben küldött kódot kell megadnod a regisztráció véglegesítéséhez. A kód megadására 10 perc áll rendelkezésedre, ha valami hiba történt, kérhetsz új kódot. A regisztrációd véglegesítésére 24 óra áll rendelkezésedre. Ha ebből az időtartamból kicsúszol, újra kell kezdened a regisztrációs folyamatot.
    A regisztrációról részletesebb infót itt találsz.  

  • 1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást. 

    2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.

    A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. Részletes leírást a regisztráció menetéről itt találsz.

  • Ha már regisztráltál fiókot akkor ezen az oldalon tudsz belépni: https://fiok.yettel.hu/ vagy a Yettel weboldalán, a jobb felső sarokban, a Belépés gombra kattintva.
    Regisztrált e-mail címeddel és az általad megadott jelszóval tudsz belépni. Ha elfelejtetted a jelszavad, a belépés felületen az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva tudsz új jelszót megadni.
    Lehetőséged van még SMS-kóddal belépni. Azonban ha SMS-kóddal lépsz be, akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.
    Az SMS belépési lehetőséget a Belépés oldalon találod, kattints rá és add meg a mobilszámot, amire a kódot küldjük. Az SMS-ben küldött kódot add meg a belépési felületen.

  • A Yettel fiókban előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeket intézhetsz:

    • Számláidat percek alatt befizetheted. A sikeres befizetésről rögtön visszaigazolást kapsz.
    • Számlázási információkat kérdezhetsz le.
    • Megtalálod korábbi, befizetett számláidat.
    • Napról napra nyomon követheted költségeid alakulását.
    • Egy kattintással töltheted fel egyenlegedet.
    • Még időben vásárolhatsz extra adatot.
    • Szolgáltatásokat rendelhetsz meg és mondhatsz le.
    • A fiókodba történő bejelentkezés után tudsz a Yettel weboldalon számod megtartásával vásárolni.
    • Belépés után láthatod a Neked szóló, személyre szabott ajánlatainkat.


    Regisztrálj most, ha már ügyfelünk vagy. A regisztráció menetéről itt találsz részletes infót.

  • Ha elfelejtetted a jelszavadat, a belépés felületen az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva a regisztrált e-mail címed megadásával tudsz új jelszót megadni.
    Az új jelszónak tartalmaznia kell kisbetűt, nagybetűt, számot, speciális karaktert és minimum 10, maximum 30 karakterből állhat.
     

  • Ahhoz, hogy be tudj lépni a fiókodba, előtte regisztrálni kell. Ha regisztráltál, akkor bizonyosodj meg arról, hogy azzal az e-mail címmel akarsz-e belépni, amit regisztrációd során megadtál. Ha elfelejtetted a jelszavad, megadhatsz újat az Elfelejtetted a jelszavad? linkre kattintva.
    Lehetőséged van még SMS-kóddal belépni. Azonban ha SMS-kóddal lépsz be, akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.
    Az SMS belépési lehetőséget a Belépés oldalon találod, kattints rá és add meg a mobilszámot, amire a kódot küldjük. Az SMS-ben küldött kódot add meg a belépési felületen. 

  • Az SMS belépés csak lakossági hang alapú előfizetés esetén működik, a kódot, amit meg kell adnod a belépési felületen, SMS-ben küldjük a mobilodra. Ha mobilinternet előfizetésed van, SMS-sel nem tudsz Yettel fiókodba belépni, csak regisztráció után e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval.
    Üzleti előfizetőink ezen a linken tudnak belépni fiókjukba: http://online.yettel.hu

  • Lépj be a fiókodba, válaszd a Fiókbeállítások opciót, majd az oldal alján a Fiók törlése lehetőséget. A törléssel csak Yettel fiók hozzáférésed törlöd, a neveden lévő előfizetéseidet nem. Ha törlöd a fiókodat, és később mégis szükséged lenne rá, akkor csal új regisztrációval hozhatsz létre fiókhozzáférést. Ha hibaüzenetet kapsz és nem törölheted a fiókod pl. Yettel TV típusú előfizetésnél, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy keresd munkatársunkat chat-en. 

  • Igen, van lehetőség multifunkcionális, azaz többlépcsős autentikáció beállítására. A többlépcsős azonosítást a Fiókbeállítások oldalon tudod aktiválni. Előtte tölts le mobilodra az áruházból egy autentikátor alkalmazást. Kattints a Többlépcsős azonosítás társítása gombra.
    További információt itt találsz.

  • A Yettel fiókodba bejelentkezve a képernyő tetején található horizontális menüpontok között Yettel TV néven találod. 

  • Üzleti ügyfeleink ezen a linken http://online.yettel.hu tudnak ügyintézői fiókjukba belépni.

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.