Üzleti ügyfélkártya

Intézze gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeit.
Az Üzleti ügyfélkártyával Ön elsőbbséget élvez ügyfélkörünkben, kérdéseire, kéréseire elsőként kapja meg a választ.


Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei


Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa az ügyfélszintű beazonosítás szintjén teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében.
Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő a virtuális ügyfélkártyájának adatait magával vinnie minden ügyintézéshez , amellyel helyettesítheti céges dokumentumait.
Előfizetői azonosítóként használhatja telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen értékesítési pontjainkon és internetes ügyfélszolgálati oldalunkon.
Elkerülheti a sorban állást: Ügyfélkártyával rendelkező ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésére, hogy elkerüljék a sorban állással járó kellemetlenségeket. Ügyintézéshez feltétlenül vigye magával Üzleti ügyfélkártyája számát.


Új ügyfélkártya aktiválása


A kártya aktiválása automatikusan történik az Ügyfél által megadott 6 jegyű PIN kód segítségével. 


Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése


Az Ügyfélkártya adatainak ellopása vagy elveszítése esetén haladéktalanul kérje a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként adja meg egy másik üzleti ügyfélkártyájuk számát és PIN kódját vagy a cég kapcsolattartója hívja az Üzleti Telefonos ügyfélszolgálatot a korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról. A felfüggesztés vagy letiltás minden rendszerben a Szolgáltató intézkedésével azonnal megtörténik.
Az ügyfélkártya visszaaktiválása:
Amennyiben az ügyfélkártya felfüggesztését rendszerünk automatikusan végezte el (például többszöri téves PIN kód megadása miatt), Üzleti telefonos ügyfélszolgálatunk segít a kártya újraaktiválásában. Azonosítást követően a kártya aktiválása minden rendszerünkben a Szolgáltató intézkedésével azonnal megtörténik. 

PIN kód pótlása, módosítása:
•    Elfelejtett PIN kódját internetes ügyfélszolgálati oldalunkon tudja pótolni: válassza az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesse az utasításokat!
•    PIN kód módosítása: PIN kódját internetes ügyfélszolgálati oldalunkon a Beállítások / Jelszóváltás menüpontban tudja módosítani, vagy kövesse az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.


Új Ügyfélkártya igénylése


Új ügyfélkártyát az Ügyfélmenedzsernél vagy az Üzleti ügyfélszolgálaton keresztül tud igényelni. A megadott 6 számjegyű PIN kóddal az Ügyfélkártya automatikusan aktiválásra kerül a Szolgáltató rendszerében.


Ügyfélkártya üzletszabályzat

Telefonos ügyfélszolgálat: 1220