Üzleti ügyfélkártya
Intézze gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeit.
Az Üzleti ügyfélkártyával Ön elsőbbséget élvez ügyfélkörünkben, kérdéseire, kéréseire elsőként kapja meg a választ.
Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei
Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa az ügyfélszintű beazonosítás szintjén teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében.
Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő a virtuális ügyfélkártyájának adatait magával vinnie minden ügyintézéshez , amellyel helyettesítheti céges dokumentumait.
Előfizetői azonosítóként használhatja telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen értékesítési pontjainkon és internetes ügyfélszolgálati oldalunkon.
Elkerülheti a sorban állást: Ügyfélkártyával rendelkező ügyfeleinknek lehetőséget biztosítunk előzetes időpont egyeztetésére, hogy elkerüljék a sorban állással járó kellemetlenségeket. Ügyintézéshez feltétlenül vigye magával Üzleti ügyfélkártyája számát.
Új ügyfélkártya aktiválása
A kártya aktiválása automatikusan történik az Ügyfél által megadott 6 jegyű PIN kód segítségével.
Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése
Az Ügyfélkártya adatainak ellopása vagy elveszítése esetén haladéktalanul kérje a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként adja meg egy másik üzleti ügyfélkártyájuk számát és PIN kódját vagy a cég kapcsolattartója hívja az Üzleti Telefonos ügyfélszolgálatot a korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról. A felfüggesztés vagy letiltás minden rendszerben a Szolgáltató intézkedésével azonnal megtörténik.
Az ügyfélkártya visszaaktiválása:
Amennyiben az ügyfélkártya felfüggesztését rendszerünk automatikusan végezte el (például többszöri téves PIN kód megadása miatt), Üzleti telefonos ügyfélszolgálatunk segít a kártya újraaktiválásában. Azonosítást követően a kártya aktiválása minden rendszerünkben a Szolgáltató intézkedésével azonnal megtörténik.
PIN kód pótlása, módosítása:
• Elfelejtett PIN kódját internetes ügyfélszolgálati oldalunkon tudja pótolni: válassza az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesse az utasításokat!
• PIN kód módosítása: PIN kódját internetes ügyfélszolgálati oldalunkon a Beállítások / Jelszóváltás menüpontban tudja módosítani, vagy kövesse az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.
Új Ügyfélkártya igénylése
Új ügyfélkártyát az Ügyfélmenedzsernél vagy az Üzleti ügyfélszolgálaton keresztül tud igényelni. A megadott 6 számjegyű PIN kóddal az Ügyfélkártya automatikusan aktiválásra kerül a Szolgáltató rendszerében.
Telefonos ügyfélszolgálat: 1220
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.
Üzleti és nagyvállalati ügyfélként
kérjük, a Yettel Fiók oldalán lépj be!