Üzleti ügyfélkártya
Intézd gyorsabban és egyszerűbben előfizetéssel kapcsolatos ügyeid!
Az Üzleti ügyfélkártya használatának előnyei
Az Üzleti ügyfélkártya birtokosa teljes körű ügyintézésre jogosult a 6 számjegyű PIN kód ismeretében, így például szolgáltatások megrendelésére és számlainformációk megtekintésére is.
Egyszerű és kényelmes ügyintézés: elegendő a virtuális ügyfélkártya adatait vinni azon ügyintézésekhez, amelyek nem járnak szerződésmódosítással - így helyettesíthetők a céges dokumentumok.
Előfizetői azonosítóként használhatja, minden ügyfélszolgálati csatornán: Telefonos ügyfélszolgálaton, személyesen a Yettel üzletekben és Yettel Partner üzletekben, illetve a Yettel internetes ügyfélszolgálatán is.
Új ügyfélkártya aktiválása
A kártya aktiválása automatikusan történik az Ügyfél által megadott 6 jegyű PIN kód segítségével, melyet az Yettel fiók oldalon vagy a 1220 menüjén keresztül lehet megadni.
Az Ügyfélkártya letiltása és használatának felfüggesztése
Az Ügyfélkártya adatok tartalmának ellopása esetén haladéktalanul kérd a kártya letiltását vagy használatának felfüggesztését Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Ennek elmaradásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az intézkedéshez ügyfél-azonosítóként meg kell adni az Üzleti ügyfélkártya számát és PIN kódját vagy a cég kapcsolattartója hívja az Üzleti Telefonos ügyfélszolgálatot a korábban megadott kapcsolattartói telefonszámról. A felfüggesztés vagy letiltás minden rendszerben azonnal megtörténik.
Az ügyfélkártya visszaaktiválása
Amennyiben az ügyfélkártya felfüggesztését rendszerünk automatikusan végezte el (például többszöri téves PIN kód megadása miatt), Üzleti telefonos ügyfélszolgálatunk segít a kártya újraaktiválásában. Azonosítást követően a kártya aktiválása minden rendszerünkben azonnal megtörténik.
PIN kód pótlása, módosítása
- Elfelejtett PIN kódot a Yettel internetes ügyfélszolgálatán tudja pótolni: válaszd az „Elfelejtett jelszó” menüpontot, és kövesd az utasításokat!
- PIN kód módosítása: PIN kódot a Yettel internetes ügyfélszolgálatán a Beállítások oldalon a Jelszóváltás menüpontban lehet módosítani, vagy kövesd az automatikus menürendszer utasításait! A PIN kód módosításához a kártyaszám és az eredeti kód ismerete feltétlenül szükséges.
Új Ügyfélkártya igénylése
Új ügyfélkártyát az Üzleti ügyfélszolgálaton keresztül lehet igényelni. Az Ügyfél által megadott 6 számjegyű PIN kóddal automatikusan aktiválásra kerül a Szolgáltató rendszerében.
Telefonos ügyfélszolgálat: 1220
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.
Üzleti és nagyvállalati ügyfélként
kérjük, a Yettel Fiók oldalán lépj be!