NetPajzs szolgáltatás

NetPajzs szolgáltatás mobilon

  

Szeretnéd biztonságban tudni a céges és személyes adatokat a mobil eszközökön?
A megoldás: Yettel NetPajzs biztonsági védelem.


Biztonságos böngészés a Yettel hálózaton neked és csapatodnak – védelem a cégednek.
 Segítségével szűrhetőek a kéretlen tartalmak, hatékony védelmet nyújt az adathalászó oldalak és a bot tevékenységek ellen is.


Miért érdemes a NetPajzsot használni?
 

Hűséghosszabbítás


Az ügyfélinformációk és céges adatok a vállalkozás legfőbb tőkéi, védelmük kiemelten fontos, pótlásuk költséges és hosszadalmas. Manapság már mobiltelefonjainkon is bankolunk, fizetünk, adatokat tárolunk.
Bárki hibázhat, lehet egy pillanatra figyelmetlen. Védd meg magad és vállalkozásod a kellemetlen következményektől, használj a céges mobileszközön megfelelő védelmi szolgáltatást. A NetPajzs egyszerű és kedvező árú védelem a mobiloknak a Yettel hálózatán történő használat során. 

app-call


A céges adatok védelme és egy egységes, ám egyedileg szabályozható beállítás mind egy célt szolgál: biztonság mindenek felett. Ne bízd az alkalmazottakra, hogy kiszűrjék a gyanús weboldalakat, állítsd fel Te a falakat.
Szabd személyre milyen tartalmakat érhetnek el kollégáid a céges telefonokon, így egyszerű a kontroll.
Általad választott témájú tartalmakat blokkolhatsz a céges telefonokon, egyedileg engedélyezhetsz vagy tilthatsz webhelyeket.

Internet


A NetPajzs a Yettel hálózatán az adathalász támadásokat és a gyanús weboldalakat automatikusan kiszűri.
Megfelelő védelmet biztosít a megtévesztő e-mailek észlelése és az adathalász webhelyek blokkolása révén.
A  vírusokból, például reklámprogramból, kémprogramokból és más hasonló kártékony
programokból fakadó veszélyforrásokkal és az általuk okozott támadásokkal szemben is megvédi a mobileszközöket. 

app-hs-insurance


Botnet tevékenységek kiszűrése: megakadályozza, hogy céges mobil eszközeid kiszolgáltatottak legyenek hackerek által működtetett hálózatoknak.
A botnet ellen a program automatikusan végez botnetellenőrzéseket, amikor a felhasználó a Yettel hálózatán valamely webhelyen böngész. Kockázat észlelése esetén figyelmeztető üzenetet küld az eszköznek.

Reports


A szolgáltatás eredményes szűréseiről, blokkolásairól riportot kapsz. 
A riportban látható milyen jellegű támadások érték az eszközünket, milyen rosszindulatú próbálkozások ellen védett hatékonyan a NetPajzs.


 

Válaszd a Yettel NetPajzs szolgáltatást, aktiváld minden előfizetésre 449 Ft havidíjért SIM kártyánként! Az első hónap díjmentes.
 

NetPajzs díjmentes próbaidőszak ikon

NetPajzs hűségidő nélkül


 

Töltsd le és olvasd el a kiberbiztonsági alapfogalmakat, legfőbb veszélyeket és védelmi megoldásokat tartalmazó anyagunkat.

Kiberbiztonsági alapfogalmak  (letölthető pdf) 

Készülékbiztosítás


Mennyibe kerül és hogyan tudod megrendelni a NetPajzs védelmet?
 

  • A díjmentes első hónap után is csak havi 449 Ft a havidíj SIM-kártyánként.
  • Nincs hűségidő, bármikor lemondható.
  • Személyre szabható a védelem, egyéni beállítások lehetségesek előfizetésenként.
  • Üzleteinkben tudod megrendelni.

Próbáld ki a NetPajzsot, az első hónap díjmentes! Rendeld meg üzleteinkben.
 

Üzletkereső

 

Gyakori kérdések

Az internetezés során védi a felhasználót az ártalmas oldalaktól, és az adatlopás ellen, valamint lehetőség van bizonyos tartalmak szűrésére is (social media, játék oldalak, felnőtt tartalmak, stb.), akár egyénileg, telefonszámonként is, a Yettel hálózatán történő internetezés során

Mindenkinek, aki szeretné megvédeni magát a Yettel hálózatán történő internetes böngészések során elforduló veszélyektől.

A Yettel üzleteiben személyesen.

A Yettel üzleteiben személyesen, vagy telefonon az ügyfélszolgálaton.

Igen, a számlatulajdonos tudja a megrendelést és a fizetést is végrehajtani a megfelelő azonoítás után.

Igen, telefonszámonként állítható be különböző védelem, amennyiben a Yettel NetPajzs szolgáltatás megrendelése megtörtént az adott előfizetéshez.

Nem. Akkor vagy a Yettel hálózatán, ha az előfizetésedhez tartozó adatkapcsolaton keresztül csatlakozol az internethez, pl útközben vagy és a Yettel előfizetésedben működik az adathasználat és ezen keresztül nézel meg egy termékoldalt. Ha útközben betérsz egy üzletbe vagy benzinkútra, étterembe, és az ott elérhető wi-fi hálózatra csatlakozol, akkor elhagytad a Yettel hálózatot, így nem él a védelem.
Ha az irodában csatlakozol a wifire, élvezheted a NetPajzs védelmet, amennyiben a routerben Yetteles adatkártya van és kértél arra az előfizetésre is Yettel NetPajzs szolgáltatást. Amennyiben az irodai wifid nem Yetteles, vagy nincs az előfizetéshez NetPajzs szolgáltatás rendelve, akkor ez a védelem nem él.

A szolgáltatás csak a Yettel hálózatán történő böngészés során biztosítja a védelmet. Amennyiben az irodában a mobilnet szolgáltatást is a Yettel biztosítja, azon az előfizetésen is szükséges a szolgáltatás megrendelése.

Igen, ebben az esetben minden, a wifi megosztáshoz kapcsolódó eszköz számára érvényes a védelem. Így a wifi megosztást adó eszköz beállításai fognak érvényesülni (kategória szűrés, engedélyezett oldalak, stb)

A korábbi beállítás sütibe tárolódott, ennek ürítése érdekében szakítsd meg a hálózati csatlakozást vagy egy repülőmód ki/be kapcsolással, vagy a mobileszköz ki/be kapcsolásával.

A harminc napos díjmentes próbaidőszak lejárta után törtarányosan számlázódik a Yettel NetPajzs szolgáltatás, a következő számlázási ciklus után a teljes havidíj kiszámlázásra kerül.

A Yettel NetPajzs szolgáltatás bármikor lemondható, ebben az esetben a szolgáltatás által nyújtott védelem azonnal megszűnik.
A szolgáltatás törtarányosan kerül kiszámlázásra az utolsó számlázási ciklusban.

Minden Yettel kisvállalati előfizető számára, minden előfizetése mellé egyszer vehető igénybe a szolgáltatás.

Nem, ebben az esetben ez már egy új megrendelés, így már nem alkalmazható a díjmentes próbaidőszak.

VPN kapcsolat esetén a szolgáltatás technológiai jellegéből fakadóan a védelem nem fog működni.

Applikáción keresztüli kapcsolat esetén a szolgáltatás technológiai jellegéből fakadóan a védelem nem fog működni.

A Kisvállalati ügyfelek számára a Yettel üzletekben, illetve a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

A Kisvállalati ügyfelek számára a Yettel üzletekben, illetve a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

A Yettel telefonos ügyfélszolgálatán lehet jelezni a problémásnak ítélt kategóriákat. Amennyiben a weboldal kategória nem megfelelő, akkor ezt jelezzük a beszállító partner felé, aki az új kategória beállítást elvégzi.

Ebben az esetben a Yettel NetPajzs szolgáltatás nem tud védelmet biztosítani a csaló alkalmazás ellen.

Felnőtt tartalom, Alkohol és dohány, Hacker, Viselkedés rendellenességek, Online vásárlás, Üzenetküldés, levelezés, blogok, Drogok és fegyverek, Szerencsejáték, Utazás, szórakozás, Politika, Rasszizmus, Vallás, Social Media, Sportok, Étkezésizavarok

A Yettel NetPajzs statisztika menűben az előfizető meg tudja nézni a az elmúlt 24 óra, 7 nap, 30 nap bontásban, hogy összeségében a NetPajzs mennyi alkalommal védte meg, illetve milyen blokkolt tartalom kategóriákat próbált megnyitni a bőngésző. A háttérben futó lekérdezések is beleszámítodnak az eredménybe. A statisztika lekérhető az előfizető összes telefonszámára, amelyikre aktiválva lett a Yettel Netpajzs, illetve összesítve is. 

Amennyiben HTTPS protokolt használ a weboldal, - a böngészőben ellenőrizhető -, akkor elsőnek "az Ön kapcsolata nem privát" oldal nyílik meg. Ezen az oldalon kattints a "speciális" lehetőségre. A megjelenő oldalon kattints a "tovább a webhelyre" gombra -itt lesz a megnevezése az elérni kívánt linknek, és a következő megjelenő oldal a blokkolási kép lesz. 

A Yettel NetPajzs szolgáltatás 2022. november 22-től visszavonásig érhető el lakossági és kisvállalkozói ügyfelek számára.
A szolgáltatással kapcsolatos további részletes információ az ÁSZF-ben található.