Online ügyfélszolgálat



Ügyeidet intézheted írásban is, amennyiben a linkről elérhető formot kitöltöd és beküldöd ügyfélszolgálatunk e-mail címére.
Üzenetedre legkésőbb 30 napon belül válaszolunk.

Írásos ügyintézést választom

 
Amennyiben mobil előfizetőnk vagy, internetes ügyintézői oldalunkon lehetőséget biztosítunk arra, hogy előfizetéseddel kapcsolatos kérdéseidre a legkényelmesebb formában, várakozási idő nélkül kapj választ.
Yettel internetes ügyfélszolgálat felületére történő belépéshez mindössze regisztrálnod kell a Yettel fiók oldalain.

Belépés/Regisztráció


 

Vezetékes internet előfizetőként  az alábbi linken tudsz belépni felületünkre, ahol minden kérdésedre választ kapsz a szolgáltatással kapcsolatban, megtekintheted az aktuális előfizetésed és egyszerűen ellenőrizheted az ahhoz kapcsolódó költségeket, dokumentumokat. 

Belépés/Regisztráció


Yettel fiók funkciói:
 

Amennyiben hagyományos előfizetéssel rendelkezel:

  • Tarifacsomag információk
  • Számlainformációk - a 6 legutolsó lezárt számla képe; a 6 legutolsó befizetés; a legutolsó lezárt számla hívásrészletezése; a még kiszámlázatlan hívások részletezése; 24 órás számlaegyenleg
  • Szolgáltatásinformációk - szolgáltatásaink mintegy 90%-át online megrendelheted, módosíthatod és lemondhatod internetes ügyfélszolgálatunkon keresztül

Lehetőséged van az OTP Bank által elfogadott belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával:

  • egyenlegfeltöltésre,
  • számlabefizetésre.


Ismerd meg online ügyfélszolgálatunk összes funkcióját:

Megnézem a Súgót


 

Yettel Ügyfélportál funkciói:

  • számlabefizetés (BARION rendszeren keresztül, bővebb információ: IrodaNet kártyás fizetés tudnivalók
  • számlaképek megtekintése
  • elektronikus dokumentumok (szerződések, értesítések) megtekintése
  • előfizetői adatok megtekintése 
  • kapcsolatfelvétel