Telefonos ügyfélszolgálat
Próbáld ki az okos ügyintézés az új Yettel alkalmazással!
Telefonos Ügyfélszolgálatunk kényelmes ügyintézést biztosít a nap 24 órájában, díjmentesen hívható.
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel (1220)
A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatából díjmentes és a nap 24 órájában bármikor hívható. Munkatársaink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.
- Menütérkép lakossági számlás előfizetők számára
- Menütérkép lakossági kártyás és új generációs kártyás előfizetők számára
- Menütérkép kisvállalkozói számlás előfizetők számára
- Menütérkép, ha nem előfizetőnk
Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:
- ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,
- szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,
- szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás telefonos ügyintéző segítségével,
- számlainformáció és számlázási szolgáltatások,
- készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,
- akciók, értékesítési információk,
- kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,
- Yettel előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
- szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés,
- hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,
- javításra leadott készülék utáni érdeklődés,
- kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés.
Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?
- Korábban megadott telefonos jelszavad
- Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
- Név
- Állandó lakcím
- Édesanyja neve
- Születési dátum
- Születési hely
Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.
Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon.
Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.
Javasoljuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat 13 és 15 óra között hívd
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül
(+36 20 2000 000)
Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.
171-es panaszbejelentési és szóbeli szerződéskötési vonal interaktív automata menürendszerrel
Hívd a 171-es rövidszámot, vagy a +36 20 2111 171-es számot a Yettel magyarországi hálózatából díjmentesen, a nap 24 órájában. Munkatársaink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.
Ügyintézőnk az alábbi témákban áll rendelkezésre:
- szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
- hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések
- számlázással kapcsolatos panaszok,
- feltöltőkártyával kapcsolatos panaszok
- kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés
- szóbeli szerződéskötés regisztráció
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel Yettel IrodaNet vezetékes ügyfelek számára (1442)
A Telefonos Ügyfélszolgálat a belföldi hírközlési szolgáltatók hálózatából díjmentesen a nap 24 órájában hívható.
Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre Yettel IrodaNet vezetékes internet ügyfelek számára:
- Internet csomagok és kiegészítő szolgáltatások
- Műszaki segítségnyújtás és hibabejelentés
- Számlázással kapcsolatos információ
- Szerződéssel és szolgáltatóváltással kapcsolatos információ
- Panaszbejelentés
Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?
- A Yettel IrodaNet szerződésen szereplő szerződésszámot.
Fontos, hogy ügyintézéshez a szerződésben rögzített kapcsolattartói hívószámról telefonálj! A 1442-es telefonszámon csak Yettel IrodaNet vezetékes internet előfizetőként tudsz ügyet intézni.
Már Yetteles vagy?
Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.