Telefonos ügyfélszolgálat

Próbáld ki az okos ügyintézés az új Yettel alkalmazással!

Telefonos Ügyfélszolgálatunk kényelmes ügyintézést biztosít a nap 24 órájában, díjmentesen hívható.

Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel (1220)

A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatából díjmentes és a nap 24 órájában bármikor hívható. Munkatársaink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:

  • ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,
  • szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,
  • szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás telefonos ügyintéző segítségével,
  • számlainformáció és számlázási szolgáltatások,
  • készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,
  • akciók, értékesítési információk,
  • kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,
  • Yettel előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
  • szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés,
  • hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,
  • javításra leadott készülék utáni érdeklődés,
  • kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés.


Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?

  1. Korábban megadott telefonos jelszavad
  2. Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben alábbi személyes adatokat kérjük:
  • Név
  • Állandó lakcím
  • Édesanyja neve 
  • Születési dátum
  • Születési hely

Amennyiben a kért adatokat nem tudod megadni, kérjük, készítsd elő személyi igazolványod és lakcímkártyád.

Fontos, hogy az érintett számról az előfizetés tulajdonosa telefonáljon.
Csak lakossági előfizetőként tudsz ügyet intézni.

 

Javasoljuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkat 13 és 15 óra között hívd

Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül
(+36 20 2000 000)

Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás díjával azonos.

Ügyintézőnk az alábbi témákban áll rendelkezésre:

  • szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
  • hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések
  • számlázással kapcsolatos panaszok,
  • feltöltőkártyával kapcsolatos panaszok
  • kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés
  • szóbeli szerződéskötés regisztráció