Mit jelent az e-Komfort csomag?

Célunk, hogy minél kevesebb papírt és erőforrást használjunk, védve ezzel környezetünket, ezért egyes tarifacsomagjaink kizárólag beépített e-Komfort csomaggal vehetők igénybe.
 Az e-Komfort csomagnak feltételei vannak, melyek az előfizetői szerződéssel elfogadásra kerülnek.  
 

Tájékoztatunk, hogy az ÁSZF 1/A. Melléklet I.2.3.3.pontja alapján a Yettel üzletekben történő számlabefizetés nem felel meg az e-komfort feltételeinek, ezért 2022. október 1-től a Yettel üzletekben történő számlabefizetés esetén az e-komfort csomag tarifacsomag szerinti nem teljesítésének díját, a következő számládban kiszámlázzuk az érintett hívószám kapcsán. Szeretnénk felhívni a figyelmed, hogy a Yettel online ügyfélszolgálaton keresztül, internetes vásárlásra alkalmas belföldi kibocsátású bankkártyával; vagy a Yettel alkalmazáson keresztül; vagy csoportos beszedési megbízással; vagy banki átutalással; vagy ATM bankautomatán keresztül történő befizetés esetén továbbra is megillet az e-komfort csomag feltételei szerint a díjkedvezmény. 
Számlabefizetési lehetőségeinkről itt tájékozódhatsz. 


 

Fizesd számláidat gyorsan és könnyedén Yettel fiókodban, vagy a Yettel alkalmazásban.

 

e-Komfort feltételek:

E-számla választása

Tarifacsomagod vásárlása folyamán ezt a számlázási módot kell választanod és megtartanod.

Elektronikus módon fizeted be a számládat

  • Yettel online ügyfélszolgálaton keresztül, internetes vásárlásra alkalmas belföldi kibocsátású bankkártyával,
  • Yettel alkalmazáson keresztül
  • csoportos beszedési megbízással,
  • banki átutalással,
  • ATM bank automatán keresztül

Fizetési határidő betartása

A számládat a számlán feltüntetett fizetési határidőig be kell fizetned.



Amennyiben nem tudod, hogy tarifacsomagod tartalmazza-e az e-komfort csomagot, tájékozódhatsz a szerződésedből, a Díjszabásból vagy telefonos és személyes ügyfélszolgálatunkon.

Ha ragaszkodsz ahhoz, hogy a számládat készpénzzel fizetsd be az Inmedio, Relay hírlapüzletekben vagy a Kuponportfólió hálózatában, azzal vállalod az e-komfort csomag  tarifacsomag szerinti nem teljesítésének díját, melyet a következő számládban számlázunk ki hívószámonként.


Mi az az Elektronikus számla?

Elektronikus számládat a számítógépeden, tableteden, okostelefonodon az interneten, elektronikus formátumban tudod megnézni/lementeni. Ha elkészült a számlád, értesítést küldünk (SMS és/vagy e-mail), ezután a számlád részleteit a Yettel online-on vagy az értesítésben küldött linken keresztül tudod megtekinteni.

A szolgáltatás havidíjmentes.
Az elektronikus számlán minden olyan adat megtalálható, amely a papír alapú számlán is. Az elektronikus számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papír alapúak, bármilyen adathordozóra mentve hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.

Választhatsz, hogy milyen módon szeretnéd megtekinteni az e-számládat:

  • Egyszerűsített eléréssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a linket, amelyre kattintva rögtön megjelenik az aktuális havi számlád - ezt akár azonnal be is fizetheted elektronikusan. Így az aktuális havi számlát Yettel fiókba belépés nélkül tekintheted meg 1 évig, illetve a Yettel fiókban (belépés után) 8 évig. Mivel az egyszerűsített eléréshez nincs szükség belépésre, regisztrációra - ezért fordíts figyelmet arra, hogy az internetes hivatkozást tartalmazó értesítéshez ki férhet hozzá (pl. továbbküldés)!
  • Yettel fiók belépéssel: Ha elkészült a számlád, akkor az általad válaszott módon (SMS-ben és/vagy e-mailben) értesítünk. Az üzenetben elküldjük Neked a Yettel belépéshez szükséges linket. Bejelentkezés után az aktuális számládat megtekintheted, és akár azonnal be is fizetheted. Ezen az oldalon az összes korábbi elektronikus számládat is megtalálhatod.

Hogyan tudod megrendelni?

  • Interneten:
  1. Regisztrálj a Yettel online ügyfélszolgálati oldalunkon!
    Egyszeri SMS-kóddal belépve nem tudod megrendelni a szolgáltatást!
  2. Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd az Elektronikus számlát!

A sikeres megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk.

Regisztrálok | Belépek a Yettel fiókba

  • Telefonon: Hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat, a 1220-at, és kérj ügyintézőt!
  • Személyesen: Keresd fel bármely üzletünket.

További tudnivalók az Elektronikus számláról