Számlafizetési módok üzleti ügyfeleknek
Tudta, hogy többféleképpen is befizetheti számláit?
Válasszon az alábbi elektronikus számlabefizetési módok közül és intézze ügyeit kényelmesen:
- Banki átutalás: utalja telefonszámlája összegét a Yettel Magyarország Zrt. 13700016-01549027-00000000 bankszámlaszámára, az utalás közlemény rovatában pedig adja meg a telefonszámlán szereplő 12 jegyű számlaszámot! Ez „Számlaszám/Invoice number” néven található a számla első oldalának jobb felső sarkában.
- Bankkártyás fizetés a Yettel online felület segítségével: regisztrációt, illetve bejelentkezést követően Yettel fiókjában bankkártyával is biztonságosan fizethet.
- Egyszerűsített számlabefizetés: a szamlabefizetes oldalon a fiókba történő belépés nélkül, bankkártyával is biztonságosan kiegyenlítheti számlatartozását. Videós segítségért kattintson ide
- OTP bankautomatán keresztül, bankkártyával. Tovább az ATM-keresőre
Itt a bankkártya PIN kódjának megadását követően válassza a Yettel- számlabefizetés menüpontot, majd adja meg kétszer a telefonszámot, aminek a tartozását rendezni szeretné. A megadott hívószámra SMS-ben elküldjük az előfizetéshez tartozó számlaküldési cím összes be nem fizetett számláinak összegét. A befizetés tetszőleges összegre is lehetséges, de nem lehet több, mint a tényleges tartozás összege (max. 999 999 Ft-ig lehetséges a befizetés).
- Vagy váltson Csoportos beszedési megbízásra: csoportos beszedési megbízással a havi telefonszámla összegét az Ön által megadott banki folyószámláról vonjuk le automatikusan a lejárat napján. Kérjük, hogy a számlavezető bank online felületén rendelje meg a csoportos beszedési megbízás szolgáltatást - ez a leggyorsabb módja a szolgáltatás megrendelésének. További részletek
Természetesen készpénzes számlafizetési lehetőségek is rendelkezésre állnak az alábbiak szerint:
- Személyesen Yettel üzleteinkben. A Yettel üzletekben bankkártyával is fizethet, viszont pandémia időszakában az érintésmentes fizetést javasoljuk. Üzletkereső
- Inmedio és Relay hírlapüzletekben vagy a Kupon Portfolió Kft. hálózatában. Tovább a térképre
- A számlához tartozó postai készpénzfizetési csekken.
Befizetésének igazolását a csekkbemutatas@yettel.hu e-mail címre tudja küldeni.
Mikor érdemes igazolni a számlafizetést?
- Postai csekkes befizetés esetén, mert akár 5-8 nap is lehet, míg a befizetése beérkezik hozzánk
- Banki átutalással történő fizetés esetén, mert 1-2 napba is telhet, amíg az összeg beérkezik hozzánk (az utalás értéknapjától függően)
- Amennyiben egy utalással több számlát egyenlített ki
- Amennyiben az utalás közlemény mezőjében nem a telefonszámla sorszámát tüntette fel vagy nem írt közleményt
- Amennyiben a befizetés már megtörtént (bármely fizetési csatornán) és ennek ellenére fizetési felszólítást kapott
Kérdés esetén hívja a hálózaton belül díjmentes 1220 ügyfélszolgálati telefonszámunkat.