Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonos Ügyfélszolgálatunk kényelmes ügyintézést biztosít, a nap 24 órájában, díjmentesen hívható. Hétköznap 8.00 és 17.30 között dedikált ügyintézőink fogadják hívását.
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszerrel (1220)
Díjmentesen hívható belföldön.
• Menütérkép üzleti ügyfeleknek
Telefonos ügyfélszolgálat interaktív automata menürendszer nélkül (+36 20 2000 000)
Munkatársaink közvetlenül érhetők el. A szám hívása a Yettel magyarországi hálózatába irányuló hívás percdíjával azonos.
Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:
• ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása
• szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók
• szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás
• számlainformáció, számlázási szolgáltatások
• készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók
• akciók, értékesítési információk, meglévő szerződés esetén új SIM-kártya megrendelése díjmentes kiszállítással
• Yettel előfizetők hívószámával kapcsolatos tudakozódás
• szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
• hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések
• javításra leadott készülék utáni érdeklődés
• kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés
Mit készíts elő a telefonos ügyintézéshez?
Korábban megadott ügyfélszolgálati jelszavad (4 vagy 6 numerikus karakter).
Elfelejtetted a jelszavad? Ebben az esetben kérjük, hogy az aláírásra jogosult személy fáradjon be a legközelebbi üzletünkbe, ahol személyi igazolványának, lakcímigazoló kártyájának és az eredeti aláírási címpéldánynak bemutatásával egyidejűleg lehetőség van új jelszó megadására.