Első belépés a Yettel Business alkalmazásba
 

A Yettel Business ügyintézői alkalmazást kifejezetten kisvállalkozó ügyfeleink döntéshozói számára fejlesztettük, hogy megkönnyítsük és egyszerűsítsük az előfizetésekkel kapcsolatos ügyek intézését, valamint biztosítsuk az új Yettel Business ReFlex tarifacsomagok kínálta flexibilitást.  


Az alkalmazásba kizárólag azon Yettel kisvállalkozói ügyfeleink tudnak belépni, akik már rendelkeznek érvényes kisvállalkozói előfizetői szerződéssel, és rendelkeznek rendszereinkben döntéshozói szerepkörben rögzített adatokkal (név, e-mail cím, telefonszám).

Az alkalmazás teljes digitális funkcionalitásához, - például tarifaváltáshoz vagy új előfizetés rendeléshez - új Yettel Business ReFlex típusú tarifákkal rendelkező ügyfeleink férnek hozzá. 
 

Hogyan regisztrálj fiókot az alkalmazás használatához?
 

A fiókregisztrációra csak a cégnél aláírási jogkörrel rendelkező személy jogosult, akinek döntéshozói e-mail címe rögzítve van rendszerünkben. 
Az e-mail cím rögzítésének kétféle módja lehetséges:

 

Döntéshozóként fáradj be bármelyik Yettel üzletünkbe és ügyintézőnk rögzíti számodra döntéshozói e-mail címedet. Ne felejtsd el magaddal vinni céges dokumentumaidat az ügyintézéshez.

A regisztrációt kezdeményezheted online is, amennyiben rendelkezel elektronikus aláírással, ehhez töltsd ki űrlapunkat, és csatold hozzá a dokumentumot hitelesítő személy aláírási címpéldányának másolatát is.


Első lépések az alkalmazásban
 

Az alkalmazás nyitó felületén add meg a döntéshozói szerepkörben regisztrált e-mail címedet, majd nyomj a Tovább gombra.

A rendszer 6 jegyű megerősítő kódot küld erre az e-mail címre. A kapott kódot írd be az alkalmazás megfelelő mezőjébe.

Következő lépésként egy általad választott jelszót kell megadnod.

A belépést követően ki kell választani azt a hívószámot a legördülő menüből, amit a második faktoros azonosításhoz kívánsz a továbbiakban használni. Erre a hívószámra küldjük a használat során a belépéshez/egyes tranzakciók véglegesítéséhez szükséges megerősítő kódokat.

A kiválasztott hívószámot erősítsd meg egy újabb 6 jegyű kóddal, amit SMS-ben küldünk, és kész is. A későbbiekben lehetőséged van biometrikus azonosítást beállítani a belépéshez.

 Fontos, hogy a regisztrációt követően a régi, böngészőn keresztül elérhető ügyintézői felülethez többé már nem tudsz hozzáférni, céges ügyeid intézésére kizárólag az applikáción keresztül lesz lehetőséged.
A Yettel Business alkalmazásban minden fontos információt megtalálsz az összes céges előfizetéseddel kapcsolatban.


Yettel Business app QR-kód

Töltsd le!


A Yettel Business alkalmazásban minden fontos információt megtalálsz céges előfizetéseiddel kapcsolatban. Az alkalmazás használata díjmentes, a letöltés csak csekély adatforgalommal jár, de WiFi igénybevételével ingyenesen is megoldható.
 


 

apple store logó


 

További fontos információk az alkalmazás használatához

Az alkalmazásba a Yettel Kisvállalati ügyfélkörébe tartozó regisztrált döntéshozói szerepkörrel rendelkező személyei léphetnek be . A belépés feltétele minimum egy regisztrált döntéshozói e-mail cím megléte. Amennyiben több döntéshozói e-mail cím került rögzítésre a Yettel rendszereiben, lehetőség van mindegyikkel külön-külön regisztrálni, és használni az applikációt. Személyenként több döntéshozói szerepkörben regisztrált e-mail cím megadása is lehetséges. 
Új szerződéskötés vagy szerződés-hosszabbítás esetén szakértő kollégáink az üzlethálózatban szívesen segítenek a Yettel Business alkalmazás telepítésében és az első belépésben. Az alkalmazásba a 1-50 SIM kártya közötti ügyfelek tudnak belépni. 50 kártya feletti ügyfeleink a meglévő, böngészőből elérhető Yettel Online felületünket tudják továbbra is használni.

Lakossági, flotta és nagyvállalati  ügyfeleink nem jogosultak az alkalmazás használatára. Lakossági ügyfeleknek a Yettel applikáció érhető el, míg a nagyvállalati ügyfeleink továbbra is a jelenlegi oldalon tudják kezelni üzleti fiókjukat.
Azok az Ügyfelek, akik üzleti flotta és kisvállalati előfizetéssel is rendelkeznek azonos ügyfélszám alatt, jogosultak az applikációba történő belépésre. 

Amennyiben nem vagy döntéshozói szerepkörben regisztrálva, de céges előfizetésed van, és végfelhasználója vagy egy adott előfizetésnek, ebben az esetben az előfizetői szintű ügyek intézéséhez a Yettel applikáció érhető el számodra.

Amennyiben több döntéshozói e-mail cím került rögzítésre a Yettel rendszereiben, lehetőség van mindegyikkel külön-külön regisztrálni, és használni az applikációt. Személyenként több döntéshozói szerepkörben regisztrált e-mail cím megadása is lehetséges. 

Ha befejezted a regisztrációt a Yettel Business alkalmazásban, onnantól kezdve kizárólag az új felületet tudod használni, a régi felületre a belépési jogosultságod automatikusan megszűnik.

Két faktoros SMS alapú autentikációt használunk minden belépéskor, és egyes kosaras tranzakciók (pl. új előfizetés vásárlása) megerősítésére a saját biztonságod érdekében. A második faktorként használt SMS alapú autentikáció az első belépés után biometrikus azonosítás beállításával kiváltható. 3 sikertelen belépési próbálkozás után a fiók zárolásra kerül, feloldani jelszóemlékeztetővel vagy az üzleti ügyfélszolgálaton lehet a 1220-as telefonszám hívásával.


 

  Olvasd el a Yettel Business app felhasználási feltételeit.