Online ügyintézés


Kerüld el a sorbanállást! A legfontosabb ügyeket online is el lehet intézni. 


 


Már ügyfelünk vagy? Ha meglévő üzleti tarifacsomagodon szeretnél módosítani, új előfizetést vagy készüléket vásárolni, küldd el igényed nekünk ezen az űrlapon!

Legfontosabb online intézhető ügyek:
 

Elektronikus számlabefizetés:

Online bankkártyás fizetéssel és egyéb elektronikus számlafizetési módokon is kiegyenlíthetőek a telefonszámlák, feltölthető egyenleg.
Az online bankkártyás fizetés előnye, hogy egyszerű, nem kell utazni, otthonról pár kattintással intézhető.
Át lehet tekinteni a korábbi online bankkártyás befizetéseket, a tranzakció azonosítója, típusa vagy dátuma alapján is lehet keresni.

Online számlafizetési lehetőségek


 

E-számla:
 

Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekinthető meg a számla, az elkészültéről e-mailben vagy SMS-ben értesítünk.

A számlákat 8 évre visszamenőleg lehet megtekinteni.

E-számla megrendelhető:
Yettel internetes ügyfélszolgálaton, a 
Telefonszámok / Számlainformációk és befizetés menüpontban,
valamint Üzleti ügyfelek az üzleti ügyfélszolgálaton: 1776.  További információ. 

Magas forgalmi előleg befizetése:

Ha előre lehet tudni, hogy magas lesz a számla összege, akkor a Befizetések menüpont alatt magas forgalmi előleget lehet befizetni, akár tetszőleges telefonszámra, hogy a limit elérése után is zavartalanul használhassák  mobiljukat. Ha áfás számlára is szükség van a befizetésről (később nem kérhető), akkor a számlázási címre postázzuk. 

Előfizetések adatai:
 

Megtekinthetőek az előfizetéssel kapcsolatos részletek,  forgalmi adatok és kedvezmények.  Címet és adatokat lehet módosítani,
jelszót és titkosítási beállításokat változtatni.

A részletes számlaadatok​ 6 havi bontásban, visszamenőleg visszanézhetőek a választott mobiltelefonszámhoz vagy számlaküldési címhez tartozó számlák esetén. A számlaszám melletti „Kiegyenlített” felirat jelzi, hogy az adott számla esetében a befizetés beérkezett a Yettelhez.
 

Szolgáltatások megrendelése, módosítása:
 
A szolgáltatások menüpont alatt láthatóak a megrendelhető szolgáltatások. Megrendeléshez a szolgáltatás mellett található „Megrendel” gombra kell kattintani.  ​
​A szolgáltatások módosításával lehetőség van az aktív szolgáltatásokon, illetve az azokhoz tartozó beépített szolgáltatások értékén változtatni. Csak azokon az aktív szolgáltatásokon lehet módosítani, melyek mellett megjelenik a „Módosít” gomb.​ Lemondáshoz a Lemondom gombra kell kattintani.
Egyenlegfeltöltés és információ:
 

Mobilpiaci vásárlásra, autópályamatrica rendelésre vagy mobilparkolásra felhasználható egyenleg tekinthető meg és fel is tölthető online bankkártyás tranzakcióval.

Készülékrendelés:

 

Üzleti előfizetőként is lehetőség van olnine készüléket rendelni meglévő vagy új előfizetéshez, de akár listaáron is. 

Extra adat, kiegészítő adat vásárlása:
 
A megnövekedett igények miatt nem elég a rendelkezésre álló adatkeret? Pár kattintással egyszerűen rendelhető további extra adat!

Hol lehet rendelni?

  • mobilon a Yettel appban
  •  vagy a Yettel fiókban, a Szolgáltatások rendelése, módosítása oldalon különböző adat tartalmú, egyszeri és rendszeres adatcsomagok közül lehet választani.

  

SIM kártya pótlás vagy
csere:

 

Ha ellopták, vagy elveszítetted, esetleg új készüléket vásároltál és új méretűre van szükséged, akkor nézd meg ügyfélszolgálati elérhetőségeinket és válaszd a számodra legkényelmesebbet az ügyintézéshez.

Megnézem
 

Ügyfél- és kártya szintű jelszó módosítások:
 

Az Alapadatok oldalon tekinthetőek meg az egyes előfizetésekre vonatkozó alapvető információk. Itt lehet az egyes telefonszámokra vonatkozó jelszavakat módosítani, azaz Kártyaszintű regisztráció esetén kártyaszintű, Ügyfélszintű regisztráció esetén pedig Ügyfélszintű jelszót változtatni.

Jelszómódosítás a felületen:
Kártyaszintű jelszót bármikor meg lehet adni és lehet módosítani, de törölni nem. 
Ügyfélszintű jelszó csak személyesen adható meg. Az online felületen csak módosítani lehet a meglévőt.

Számcsere:

 

Ha szükséges, lehetőséged van hívószámot változtatni úgy, hogy a SIM kártyádat nem kell cserélni. Mit kell csinálnod? Add le számcsere igényedet űrlapunk kitöltésével! 






 

Szervizfutár:

 

Szervizigényedet már online, az otthonod kényelméből is leadhatod, ráadásul ingyenes futárszolgálattal juthat el otthonodból a szervizbe, majd vissza hozzád. 
Megnézem


 

Egyéb ügyek intézéséhez lépj be online ügyintézői oldalunkra.
 

Fiókot regisztrálok   Belépek



 

Fontos!  Egy SIM kártyához vagy több SIM kártya kezeléshez, valamint a különböző jogosultságokhoz különböző szintű regisztráció szükséges:

Jogosultsági szintek:
A Yettel oldalainak megtekintése és szolgáltatásainak igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultsági szintekhez kötött.
Amennyiben a Telefonszámok menüben nem jelenik meg almenüpont, lehet, hogy nem megfelelő a regisztrációja, nincs a telefonszáma megerősítve vagy nem jogosult a szolgáltatások igénybevételére. Kérjük, ellenőrizd a Beállítások - Felhasználói adatok menüpontban telefonszámát és regisztrációját.
Amennyiben több előfizetéssel rendelkezel és belépéskor több előfizetésével kapcsolatban szeretnél intézkedni, előfordulhat, hogy bizonyos menüpontokat nem éred el, melyek korábban megjelentek ezen az oldalon.
Ebben az esetben kérjük, regisztrálj újra Yettel azonosítóddal:
töröld jelenlegi regisztrációdat a fenti menüsor Beállítások menüpontjában, majd regisztrálj újra Yettel azonosítóddal és ügyfélszintű jelszavaddal. Ezt követően belépés után  a neveden lévő valamennyi kártyás, Új Generációs kártyás és számlás előfizetést eléred, és a Beállítások menüpontban állíthatod be a jogosultsági szinteket.