Tisztelt Ügyfelünk!
A Yettel Magyarország Zrt. (székhely: 2045, Törökbálint, Pannon út 1., továbbiakban:“Yettel”) nevében tájékoztatjuk Önt, mint a Yettel elektronikus hírközlési szolgáltatását (továbbiakban: “Szolgáltatás”) a továbbértékesítő ATR partnertől igénybe vevő végfelhasználót a Szolgáltatás Ön részére történő továbbértékesítésével kapcsolatban az alábbiakról:
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság („Hatóság”) piacfelügyeleti ellenőrzést folytatott le mobil üzleti előfizetőkkel kötött szerződések jogszerűsége tárgyában, amely ellenőrzés az előfizetői szolgáltatás továbbértékesítésével foglalkozó vállalkozások – ideértve az ATR partnert is - tevékenységét érintette.
A piacfelügyeleti ellenőrzés eredményeként a Hatóság megállapította, hogy a Yettel Szolgáltatásának az ATR partner által az Ön részére való továbbértékesítése nem felel meg az elektronikus hírközlésre vonatkozó jogszabályoknak. Erre tekintettel az ATR partner a Szolgáltatást az Ön részére a továbbiakban nem értékesítheti tovább, ezen tevékenységét haladéktalanul be kell fejeznie.
Ennek eredményeképpen a Yettel és az ATR partner közötti szerződés az Ön részére küldött SMS értesítésben jelölt napon meg fog szűnni.
A Yettel és az ATR partner közötti szerződés megszűnése Önt, mint a Yettel szolgáltatását az ATR partneren keresztül igénybe vevő felhasználót közvetlenül is érinti.
Mit jelent ez Önnek?
Azért, hogy az Ön által használt hívószámo(ka)t tovább használhassa, az előfizetés(eke)t az Ön nevére szükséges átírni.
Hogyan tudja átírni előfizetését?
Az SMS értesítésben meghatározott, a Yettel és az ATR partner közötti szerződés megszűnésének napjáig: az ATR partner által az Ön részére kiállított lemondó nyilatkozat birtokában a Yettel bármelyik üzletében a saját nevére tudja átírni az Ön által használt hívószám(ok)hoz tartozó előfizetés(eke)t.
Az SMS értesítésben meghatározott, a Yettel és az ATR partner közötti szerződés megszűnésének napját követően: A lemondó nyilatkozat már nem szükséges, az átírást ezután is elvégezheti a saját nevére a Yettel bármelyik üzletében. A Yettel és az ATR partner közötti szerződés megszűnésének az időpontjáról SMS-ben tájékoztatjuk Önt.
Az átírási folyamat az Ön részére díjmentes.
Üzleteink elérhetőségéről és nyitvatartásáról a következő hivatkozáson talál további információt:
Üzleteink
További előny átírás esetén
A Yettel az átírást követően hűség vállalása mellett kedvezményes díjú tarifát biztosít Önnek legalább 12 hónapig. Amennyiben Ön az átírásra kerülő előfizetői szerződése(i) tekintetében nem kíván hűséget vállalni, akkor az átírást követően Ön bármikor szabadon dönthet a szerződés díjmentes megszüntetéséről és a hívószáma hordozásáról.
Mi történik akkor, ha nem írja át előfizetését?
Abban az esetben, ha az Ön által használt hívószám(ok)hoz tartozó előfizetés(ek) átírása még nem történt meg, akkor a Yettel az SMS értesítésben meghatározott, a Yettel és az ATR partner közötti szerződés megszűnésének napját követő
• 20 napos időszak alatt díjmentesen biztosítja az Ön számára a szolgáltatást. A 20 napos időszak alatt a Yettel a közvetített szolgáltatások biztosítását (Mobilpiactér, Mobilparkolás, Autópálya-matrica vásárlás) korlátozni fogja.
• 20-40. napos időszak alatt a Yettel díjmentesen biztosítja az Ön elérhetőségét (normál díjas hívások, SMS-ek, MMS-ek fogadása), illetve díjmentes számok – pl. segélykérő számok, valamint az ügyfélszolgálat és hibabejelentő elérése érdekében a Yettel Telefonos Ügyfélszolgálat (1220) – hívását. Ezen kívül valamennyi szolgáltatás – ideértve a kimenő forgalmazást, például hívások indítása - korlátozásra kerül.
• 40. napot követően a Yettel az Ön részére nyújtott szolgáltatást megszüneti. Ezt követően az Ön által használt hívószám(ok)hoz tartozó előfizetés(ek) átírására nincs mód.
Amennyiben a fent részletezett folyamattal kapcsolatban bármilyen további kérdése merülne fel, kérjük forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeinken.
Yettel ügyfélként a további gyakori kérdéseket, és a panaszkezelés lehetőségeit itt találja: Panaszkezelés