• Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
  • Yettel fiók, Yettel app
  • Onnline rendelés, kiszállítás
  • Lefedettség, hálózat, 5G
  • Roaming, nemzetközi hívás
  • Számlázás, számlafizetés
  • Készülékek, garancia, javítás, eSIM
  • Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
  • Yettel TV - előfizetés tudnivalók
  • Mobilinternet csomagok
  • Feltöltőkártyás tudnivalók
  • Éves kötelező Adategyeztetés
  • Panaszom van, hova fordulhatok?

    Ha nem vagy elégedett szolgáltatásunkkal, akkor panaszoddal az alábbi csatornákon fordulhatsz hozzánk:
     
    • személyesen a Yettel üzletekben, 
    • Telefonos ügyfélszolgálatunkon belföldről a 1220-as számon, amely hálózaton belül díjmentesen hívható, ill. a +36 20 2 000 000 hívószámon,
    Yettel fiókban, amely regisztrációt követően érhető el,
    • yettel.hu elérhetőségek oldalán, az itt található elektronikus űrlapokon és webchat linken, 
    • írásban, a Yettel központi címén:  Yettel Magyarország Zrt. 2045 Törökbálint, Pannon út 1.

    Kivizsgáljuk az összes beérkező reklamációt, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy panaszod a lehető legrövidebb időn belül orvosoljuk és válaszoljunk neked. A beérkezett és rögzített reklamációkra hivatalosan a panasz kézhezvételétől, rögzítésétől számított legkésőbb 30 napon belül kötelesek vagyunk válaszolni, de igyekszünk ennél rövidebb időn belül intézkedni.
    A panasz elutasítása esetén az írásos válasz indoklást is tartalmaz, melyben tájékoztatást nyújtunk a 
    jogorvoslati lehetőségekről. 

  • A magas forgalom megakadályozása a te érdekedet szolgálja, segít elkerülni a váratlan, előre nem kalkulált magas számlaköltséget. 
    Az Elektronikus hírközlési törvény által meghatározott folyamat, melynek értelmében az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott magasforgalmi összeghatárig vagy adatmennyiségig használhatod az előfizetésedet. Az összeghatár vagy adatmennyiségi limit elérését megelőzően, és annak elérésekor sms-ben értesítünk a teendőkről. Ha nem fizetsz be előleget, és eléred a magasforgalmi összeghatárt, akkor ideiglenesen nem tudod tovább használni az előfizetésed.
    A forgalomkorlátozás azt jelenti, hogy annak ideje alatt belföldön csak hanghívást, SMS-t, MMS-t tudsz fogadni, valamint eléred a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-on és a segélyhívó számokat (pl. 107 rendőrség); de külföldön hanghívást és SMS-t sem tudsz fogadni.
     

  • A korlátozás feloldását kérheted előleg befizetésével,vagy ha a magas forgalommal érintett számla összegét befizeted.
    Amennyiben magasforgalmi SMS-értesítést kaptál, az SMS-ben szereplő előleget legegyszerűbben a Yettel fiókodban bejelentkezve, a Számlák oldalon, vagy személyesen üzleteinkben tudod rendezni.
     

  • A lakossági és kisvállalkozói ajánlat keretében legfeljebb 50 előfizetéssel rendelkező számlás előfizetésekre a limit a szerződéskötést követő 1-6. hónapban: lakossági előfizetőknek 16 500 Ft/hívószám, kisvállalkozói előfizetéssel 11 500 Ft/hívószám.
    A szerződéskötést követő 7. hónaptól a limit számításának alapját a telefonszám megelőző 6 havi legmagasabb kiszámlázott értéke adja, de minimum 25 400 Ft/hívószám.
     

Betöltjük a témákat

Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát

Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!

Nem találtad meg amit kerestél?


VideoChat

Kérd szakértőnk segítségét, keress minket VideoChaten.


Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható: 1220.
 


Üzleteink

Keresd fel a hozzád legközelebb eső üzletünkben kollégáinkat.