A Yettel online ügyfélszolgálati oldalak használatához egyszeri SMS-kód lekérése vagy előzetes regisztráció szükséges, melyet oldalainkon keresztül néhány perc alatt elvégezhetsz. 

A regisztráció a fiok.yettel.hu oldalon található Regisztráció linken keresztül végezhető el.

Online ügyfélszolgálat - Regisztráció


 

Az alábbi regisztrációs eseteket különböztetjük meg:

  • Kártyaszintű regisztráció (amikor egy telefonszámot regisztrálsz)
  • Ügyfélszintű regisztráció (amikor egy Yettel azonosítót regisztrálsz)
  • Ügyfélkártya-szintű regisztráció
  • Látogatói szintű regisztráció


Kártyaszintű regisztráció


Az alábbi esetekben javasoljuk a "kártyaszintű" regisztrációt, ami valójában egy telefonszám regisztrációját jelenti.

a. Egyetlen számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek;
b. Feltöltőkártyás ügyfeleknek;
c. Új Generációs Kártyás ügyfeleknek;
d. Nem tulajdonosa, csak használója az előfizetésnek (pl. céges kártyát használ);
e. Ha nem ügyfélszolgálati oldalunkat akarja böngészni, csupán az E-mail-, SMS-, vagy MMS Stúdióba szeretne belépni.

Megjegyzés: a "kártyaszintű" kifejezés „SIM-kártya szintű” jelentéssel bír, nem a kártyás és számlás (előre-, vagy utólag fizetős előfizetések) közti különbözőségre utal.


A regisztrációhoz szükséges adatok:

  • Kötelezően megadandó adatok:

A regisztrációhoz mindenképpen szükséges: egy telefonszám, felhasználónév, jelszó, valamint egy létező e-mail cím. 

  • Nem kötelező megadni az alábbi adatokat:

A telefonszámhoz tartozó Kártyaszintű jelszó vagy Yettel azonosítót nem kötelező megadni! Ezek hiányában SMS-ben kap egy megerősítő kódot, amivel igazolni tudja magát.


Az SMS-ben érkező ellenőrző kód beírása:

Ha csak telefonszámot adsz meg a regisztrációnál, SMS-ben egy egyszeri ellenőrző kódot küldünk a megadott mobiltelefonszámra. Ezt a kódot kell megadni az oldalon megjelenő mezőben és ezzel válik véglegessé a regisztráció. Ha nem tudod a kódot megadni vagy a kód nem helyes, a regisztráció nem aktiválódik, de később bármikor újra kezdhető.

A regisztráció típusai és azok jogosultságai:

  • A kártyaszintű regisztrációval Számlás / Kártyás / Új Generációs Kártyás / Kiemelt Ügyfélként kerül be rendszerünkbe.
  • Ha többkártyás Ügyfél egyik telefonszámaként lett regisztrálva, akkor Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető a regisztráció típusa, némely esetben, ha kiemelt Ügyfél a regisztrált, Kiemelt Ügyfél.


Számlás és kártyás regisztrációval elérhető funkciók:

  • Online alapinformációk
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció (kártyás ügyfeleknek egyenlegfeltöltés is)
  • Hívásrészletezés
  • Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás-manipuláció
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag információk

Új Generációs kártyás regisztrációval elérhető funkciók:

  • Yettel fiók alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
  • Mobilvásárlás beállítása (totó-lottó, autópályamatrica, stb.)
  • Befizetések listája
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás manipuláció
  • Előfizetések listája
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag információk


Ügyfélszámhoz tartozó számlás Előfizető regisztrációval elérhető funkciók

Nincs semmilyen profilja, az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó kell, hogy kiosszon neki egy profilt, ugyanis amennyiben a Yettel azonosító alatt több előfizetés is van, akkor már többkártyás Ügyfélről beszélhetünk. Ez esetben a kártyaszinten regisztrálónak nem lesznek jogai, amíg azt az Ügyfélszinten regisztrált felhasználó ki nem osztja számára.

Ügyfélszintű regisztráció 
 

Az ügyfélszintű regisztrációt azon ügyfeleinknek ajánljuk, akiknek:

  • több telefonszám van a birtokukban egy Yettel azonosító alatt;
  • továbbá rendelkeznek Ügyfélszintű jelszóval.


A sikeres regisztráció esetei

Opcionálisan megadandó adatok:

Kötelezően megadandó adatok:

1. Telefonszám + Yettel azonosító + Ügyfélszintű jelszóBelépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím
2. Yettel azonosító + Ügyfélszintű jelszó

A megadott telefonszám az értesítési telefonszám lesz ez esetben. Amennyiben telefonszámodat nem adtad meg regisztrációkor, a későbbiek folyamán a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon ezt bármikor megteheted.

Ügyfélszinten regisztrálva az ügyfélszám alá tartozó összes előfizetéssel (kártyával) kapcsolatosan el lehet járni, valamint lehetőség van meghatározni, hogy az ügyfélszám alá tartozó előfizetések – ha azok kártyaszinten is regisztráltak - milyen jogokkal rendelkezzenek, azaz jogosultságokat lehet kiosztani az alacsonyabb jogosultsági szinten lévő felhasználók számára (pl. cég esetén a dolgozók számára).


A regisztrációval elérhető jogosultságok

Az ügyfélszinten beregisztrált előfizetés Ügyfélszintű felhasználóként kerül be a Yettel rendszerébe.

Alapértelmezett profil: Ügyintézői profil

  • Yettel alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (Levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • Egyenleginformáció és egyenlegfeltöltés
  • Egyenleginformáció
  • Hívásrészletezés Jogosultságok beállítása
  • Mobilvásárlás beállítása
  • MobiTrend adminisztrációs jogosultság
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás-manipuláció
  • Előfizetések listája
  • Számlainformáció és -befizetés
  • Tarifacsomag-információk

Kiosztható jogosultságok / profilok

A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):

  • Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Vezetői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Bővített profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Korlátozott profil: Korlátozott tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Egyéb CTN: Csak az ügyfélkapcsolati űrlap, és a MobiTrend adminisztrációs jog él.
  • Profil 7-8-9: Mint Egyéb CTN

A felsorolt profilok alapértelmezett tulajdonságai adják a fenti funkcionalitást, ezek a Felhasználó által szabadon módosíthatók.


A regisztrációval elérhető jogosultságok

Az ügyfélkártya-szinten beregisztrált előfizetés Üzleti ügyfélkártyaként kerül be a Yettel rendszerébe.

Alapértelmezett profilként az ún. Ügyintézői profil-t kapja meg:

  • Yettel alapinformációk
  • Ügyfélszintű jelszó módosítása
  • Vásárlás (online megrendelés)
  • Számlázási (Levelezési) beállítások
  • Kártyaszintű jelszó módosítása
  • Ügyfélkapcsolati űrlapok
  • SMS-WAP Telefonkönyv kezelés
  • Hívásrészletezés
  • Jogosultságok beállítása
  • Limitbeállítás
  • Mobil vásárlás beállítása
  • Titkosítási beállítások
  • Szolgáltatás manipuláció
  • Előfizetések listája


Kiosztható jogosultságok / profilok

A regisztrációval, illetve az ezzel járó Ügyintézői profillal a többi Felhasználónak az alábbi profilokat oszthatja ki (a sajátját nem változtathatja):

  • Ügyintézői profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Ügyfélkártya profil: Teljes körű tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Bővített profil: Bővített tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Alapbeállítás profil: Korlátozott tartalmi és funkcionális elérést biztosító profil
  • Felhasználói profil: Teljes körű tartalmi, korlátozott funkcionális elérést biztosító profil
  • Dolgozói profil: Funkcionális elérést biztosító profil
  • Profil 6-7-8-9: Szabadon paraméterezhető profil

Látogatói szintű regisztráció

Kinek ajánljuk és kit nevezünk regisztrált látogatónak?

  • akik nem Yettel telefonszámmal regisztrálnak;
  • akik nem aktív Yettel telefonszámmal regisztrálnak;
  • akik nem adnak meg sem Yettel azonosítót, sem telefonszámot;
  • akik a regisztrációjukat nem törölték, de már nem Yettel ügyfelek.


Hogyan történik egy  „látogatói” regisztráció?

Opcionálisan megadandó adatok:

Kötelezően megadandó adatok:

1. Nem aktív Yettel telefonszám

A Yettel internetes ügyfélszolgálatba való belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, valamint e-mail cím

2. Nem Yettel telefonszám

3. Még élő regisztráció, de már nem Yettel ügyfél

3. Nem ad meg semmilyen adatot

Figyelem! A megadott e-mail címre egy 9 számjegyből álló megerősítő kódot küldünk ki, melyet 20 percen belül kell beírni a felületen megjelenő mezőbe.


Mit érnek el a regisztrált látogatók?

  • Beállítások oldal
  • Ha volt Elektronikus számla szolgáltatás, akkor a Számlázási információk oldalról letöltheti a számlákat 8 évre visszamenőleg

BELÉPÉS

Yettel internetes ügyfélszolgálati oldal használata regisztrációhoz kötött, így az oldalakra való belépés csak annak elvégzése után lehetséges.

Ha többszöri próbálkozásra is sikertelen a belépés (például hibásan megadott jelszó miatt), a rendszer bizonyos ideig zárolja a felhasználói nevet, és csak annak letelte után próbálkozhat újra. Erre biztonsági okokból, a visszaélések kiküszöbölése miatt van szükség.

Előfordulhat, hogy azért nem tudsz belépni, mert belépési neved le van tiltva. Ilyenkor vagy megvárod, amíg a letiltás véget nem ér, vagy Yettel ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheted a letiltás okának ellenőrzését, illetve a letiltás feloldását.


Hogyan léphetsz be? Mi a folyamat?

1. Nyisd meg az fiok.yettel.hu oldalt.

2. A jobb oldalon található belépési panelben található a felhasználónév és jelszó mező. A felhasználónevet a felső mezőbe kell beírni.

3. A jelszót az alsó mezőbe kell írni.

4. Meg kell nyomni a „Belépés” gombot

Sikeres belépés után az online ügyfélszolgálati oldalra érkezel. A navigációban a felső és a bal oldali menüpontok szolgálnak segítségül. A felső menüsor mindig látható, amíg a bal oldali menüsor dinamikusan változik kiválasztott főmenü szerint.

A bal oldali menükről

A bal oldali menüben elérhető funkciók nagymértékben függnek attól, hogy milyen szintű regisztrációt hajtottál végre. (ellenőrzése: Beállítások / Felhasználói adatok). Amennyiben valamely menü nem található vagy egyáltalán nincs oldalsó menü, akkor célszerű felvennie a kapcsolatot a Yettel internetes ügyfélszolgálat felületét kezelő személlyel, aki a jogosultságokat osztja; ő adhat jogot egy-egy funkcióhoz (amely az oldalsó menükben megjelenik).

Amennyiben Ön egykártyás, kártyaszinten regisztrált ügyfélként nem látja a bal oldali menüket, akkor elsőként ellenőrizze telefonszámát a Beállítások / Felhasználói adatok oldalon. Ha a telefonszámod nem megerősített, kérjük hitelesítsd azt vagy regisztrálj újra.


Elfelejtetted belépési adataidat?

Amennyiben elfelejtetted felhasználói nevedet vagy jelszavadat, azokat az "Elfelejtett jelszó" menüpontban kérdezheted le. A regisztráció típusától függően több adatot is meg kell adnod.

Amennyiben a felhasználónév- és/vagy jelszólekérés sikertelen, mert a kért adatokat nem tudod biztosítani, akkor a regisztrációt töröltetni kell Yettel telefonos ügyfélszolgálatunkon. Fontos, hogy a törlés során nem a Yettel által tárolt adataid, illetve szolgáltatásaid, ill. az azokkal kapcsolatos információk törlődnek, csupán az ezekhez való hozzáférésed szűnik meg. Ezt a hozzáférést egy újabb regisztrálással - amelyet ekkor meg is kell tenni - ismét visszaszerezheted.


Regisztrációdtól függően az alábbi lehetőségeid vannak:

Elfelejtetted jelszavad vagy felhasználói neved

Amennyiben Kártyaszintű regisztrációval rendelkezel, ebben a menüpontban tudod elfelejtett felhasználói neved és jelszavad lekérni. A felületen meg kell adni azt a telefonszámot, amelyre regisztráltál, majd az „OK” gomb megnyomása után SMS-ben elküldjük a megadott telefonszámra a belépéshez szükséges felhasználói nevet és jelszót.

Elfelejtetted Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó jelszavad:

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted a jelszavad, de emlékszel a Yettel felhasználói nevedre, akkor ebben a menüpontban ÚJ jelszót tudsz megadni a regisztrációdhoz.

Az új jelszó megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
  • Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó.

Elfelejtetted Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó felhasználói neved:

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted a felhasználói neved, akkor ebben a menüpontban tudsz ÚJ felhasználói nevet megadni.

Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
  • Yettel jelszó

Elfelejtetted az Ügyfélszintű regisztrációdhoz tartozó összes adatot:

Amennyiben Ügyfélszintű regisztrációval rendelkezel, és elfelejtetted Yettel internetes ügyfélszolgálathoz tartozó felhasználói neved és jelszavad, akkor ebben a menüpontban tudsz ÚJ felhasználói nevet és jelszót megadni.

Az új felhasználói név megadásához a következők szükségesek:

  • Számlázási azonosító (korábbi Ügyfélszám) vagy Yettel azonosító
  • Számlázási jelszó vagy Ügyfélszintű jelszó

Elfelejtetted Ügyfélkártyádhoz tartozó PIN kódot:

Üzleti ügyfeleink, akik Ügyfélkártya-szintű regisztrációval rendelkeznek, ebben a menüpontban tudnak ÚJ PIN kódot megadni a kártyájukhoz.

Az új PIN kód megadásához a következők szükségesek:

  • Ügyfélkártya száma
  • E-mail cím
  • E-mail cím
  • Telefonszám (opcionális)
    - Csak akkor érdemes kitölteni ezt a mezőt, ha az ügyfélkártya regisztrációjakor is meg volt adva a telefonszám.
    - Ha kitöltötted ezt a mezőt, erre a számra, ha nem, az e-mail címre küldjük az ellenőrző kódot.

Nem Yettel Előfizetőként regisztráltál és elfelejtetted jelszavad:

Regisztrált látogatóként ebben a menüpontban tudsz új jelszót lekérni, amelyet a regisztrációkor megadott e-mail címre küldünk ki.