MobilHíd

A MobilHíd szolgáltatásunk a vállalat telefonközpontját közvetlenül összeköti  hálózatunkkal a fix vonalú összeköttetéshez hasonló módon.


Kiknek ajánljuk?

  • akik sok hívást bonyolítanak.
  • call centerrel rendelkeznek.
  • telemarketinggel foglalkoznak.
  • nagy ügyfélkörrel rendelkeznek.
     

A szolgáltatás jellemzői

  • A hívások közvetlenül hálózatunkba kerülnek, így kiválthatóak a GSM-adapterek, ezáltal technikailag megbízhatóbbak és gyorsabbak lesznek, jobb hangminőséget adnak. 
  • Mobil, külföldi, belföldi és vezetékes hívásokat egyaránt kezel.
  • Kezeli a kimenő és bejövő forgalmat, kiküszöböli a vonaltorlódásokat.
  • Minden mellékhez Yettel hívószám rendelhető, ezek a hívószámok minden hálózatból közvetlenül hívhatóak. 
  • Egyedi, hívásirányok szerinti, testre szabott tarifák alakíthatóak ki.
     

Költségmegtakarítás a MobilHíd szolgáltatással

A MobilHíd által biztosított kapcsolat nem egyirányú, vagyis nemcsak a kimenő hívásokon lehet költségmegtakarítást elérni.
A vállalati alközponthoz egy központi  hívószám járul, míg az alközponti mellékekhez egységes számtartomány igényelhető.
Ily módon minden mellékhez hívószám rendelhető úgy, hogy a hívószám utolsó számjegyei a mellékek számával megegyezőek. Számszerűsíthető költségmegtakarítás akkor jelentkezik, amikor az adott cég telephelyen kívül tartózkodó munkatársa valamilyen ügyben felhívja bent lévő munkatársát. Ha a melléket annak mobil számán hívja, a hívás díja alacsonyabb a vezetékes hálózatból indított hívásénál, mivel előbbi saját hálózaton belüli hívásnak minősül.
 

Többféle hívószámkijelzés

A MobilHíd szolgáltatáshoz az alábbi hívószámkijelzés-típusok kérhetőek:

  • minden hívásnál a központi számot jelezze ki,
  • a hívásoknál a mellék hívószámát jelezze ki,
  • anonim számként ne jelezzen ki hívószámot.
     

Beszédcsatornák

A szolgáltatás kapacitása alapkiépítésben 30 egyidejű beszédcsatorna, ettől adott esetben lefelé és felfelé is lehetséges eltérés.


A szolgáltatás működése

A MobilHíd szolgáltatás megvalósítható mind hagyományos, mind IP-alapú összeköttetésen.

1. Hagyományos összeköttetés

Hagyományos átviteltechnikai összeköttetés esetén a hang nem kerül átalakításra.
Az átviteltechnika cégünk saját SDH-gerinchálózatán, mikrohullámú összeköttetéssel vagy menedzselt bérelt vonalon keresztül valósul meg
2. IP-alapú összeköttetés

A technológia az internet-protokollt (TCP/IP) használja fel. A szolgáltatással kétirányú, IP-alapú kapcsolat biztosítható cégünk hálózata és a vállalat alközpontja között.
 

Díjak

Szolgáltatásunkat vállalata egyedi igényeit figyelembe véve alakítjuk ki. Ezért havidíja az egy időben használható a befelé és kifelé irányuló beszédcsatornák kapacitásának várható forgalmán és a kiépítés körülményeitől függ. A percdíjakat szintén az Ön vállalatának szokásaihoz és igényeihez alakítva állapítjuk meg.


A szolgáltatásunkkal kapcsolatos információk tájékoztató jellegűek. Amennyiben még részletesebb információra van szüksége, kérje egyedi ajánlatunkat. Hívja ügyfélmenedzserét!

 

Érdekli ajánlatunk? Kérjen visszahívást és kollégánk telefonon tájékoztatja!

Szakértő kollégáink a segítségére lesznek az igény felmérésben, célunk, hogy vállalkozásának leginkább megfelelő szolgáltatást nyújtsuk. Keressen minket!

Ajánlatkérés