var gtmExponeaConfig = { target: 'https://api-erica.pannon.hu', token: '3aaa625a-71d2-11eb-a41d-0eef85269f59', new_experiments: 'sync', track: { google_analytics: false, visits: true, default_properties: { source: 'WEB', language: 'hu', logged_in: false} } }; if (false) { gtmExponeaConfig.push = { safari: { websitePushID: 'web.hu.yettel' }, } } !function(e,n,t,i,o,r){var a=4e3,c="xnpe_async_hide";function s(e){return e.reduce((function(e,n){return e[n]=function(){e._.push([n.toString(),arguments])},e}),{_:[]})}function m(e,n,t){var i=t.createElement(n);i.src=e;var o=t.getElementsByTagName(n)[0];return o.parentNode.insertBefore(i,o),i}r.target=r.target||"https://api.exponea.com",r.file_path=r.file_path||r.target+"/js/exponea.min.js",e[t]=s(["anonymize","initialize","identify","update","track","trackLink","trackEnhancedEcommerce","getHtml","showHtml","showBanner","showWebLayer","ping","getAbTest","loadDependency","getRecommendation","reloadWebLayers"]),e[t].notifications=s(["isAvailable","isSubscribed","subscribe","unsubscribe"]),e[t].snippetVersion="v2.1.0",function(e,n,t){e[n]["_"+t]={},e[n]["_"+t].nowFn=e[t]&&e[t].now?e[t].now.bind(e[t]):Date.now,e[n]["_"+t].snippetStartTime=e[n]["_"+t].nowFn()}(e,t,"performance"),function(e,n,t,i,o,r){e[o]={sdk:e[i],sdkObjectName:i,skipExperiments:!!t.new_experiments,sign:t.token+"/"+(r.exec(n.cookie)||["","new"])[1],path:t.target}}(e,n,r,t,o,RegExp("__exponea_etc__"+"=([\w-]+)")),function(e,n,t){m(e.file_path,n,t)}(r,i,n),function(e,n,t,i,o,r,s){if(e.new_experiments){!0===e.new_experiments&&(e.new_experiments={});var p=e.new_experiments.hide_class||c,u=e.new_experiments.timeout||a,_=encodeURIComponent(r.location.href.split("#")[0]),l=e.target+"/webxp/"+n+"/"+r[t].sign+"/modifications.min.js?http-referer="+_+"&timeout="+u+"ms";"sync"===e.new_experiments.mode&&r.localStorage.getItem("__exponea__sync_modifications__")?function(e,n,t,i,o){t[o][n]="<"+n+' src="'+e+'">",i.writeln(t[o][n]),i.writeln("<"+n+">!"+o+".init && document.writeln("+o+"."+n+'.replace("/'+n+'/", "/'+n+'-async/").replace("><", " async><"))")}(l,n,r,s,t):function(e,n,t,i,o,r,a,c){r.documentElement.classList.add(e);var s=m(t,i,r);function p(){o[c].init||m(t.replace("/"+i+"/","/"+i+"-async/"),i,r)}function u(){r.documentElement.classList.remove(e)}s.onload=p,s.onerror=p,o.setTimeout(u,n),o[a]._revealPage=u}(p,u,l,n,r,s,o,t)}}(r,i,o,0,t,e,n),function(e,n,t){e[n].start=function(i){i&&Object.keys(i).forEach((function(e){return t[e]=i[e]})),e[n].initialize(t)}}(e,t,r)}(window,document,"exponea","script","webxpClient", gtmExponeaConfig); 1;

Készülékbeállítás hagyományos mobilon

Amennyiben szeretnéd, hogy mobiltelefonod megfelelően legyen beállítva a Yettel szolgáltatásainak használatához (pl. internet, email, SMS, MMS, stb), akkor az alábbiak szerint egyszerűen lekérheted a beállításokat.

A beállításokat távolról, SMS-ben juttatjuk el a mobilodra. A küldött beállításokat abban az esetben tudod használni, ha a készüléked alkalmas a technikai SMS–ben történő beállítások fogadására és értelmezésére. Amennyiben olyan válasz üzenetet kapsz, hogy nem támogatott készüléked, akkor kérünk, keresd ügyfélszolgálatunkat!

Mikor érdemes használni?

  • nem működik megfelelően valamilyen szolgáltatás a mobilodon,
  • nem tudod, hogyan kellene manuálisan beállítanod a telefonod,
  • vagy pl. ha nem tudod a mobilod típusát.
  • Okostelefonok (pl. Android-os készülékek) esetén a beállítások SMS-ben történő lekérése nem lehetséges!

Beállítások lekérése SMS-ben

Egyszerűen lekérheted SMS-ben a Yettel Magyarország hálózatán nyújtott szolgáltatások beállítására vonatkozó információt.
A beállítás lekéréséhez küldd el SMS–ben a BEA szót a +36 20 900 0749-es számra. Az SMS díjmentes. 
A szolgáltatás automatikusan érzékeli a készüléked típusát, (amelyről az SMS-t küldted), majd elküldi a helyes beállításokat.

Beállítások lekérése a Yettel fiókon keresztül

A beállításokat lekérheted a Yettel fiókodban is. Belépés után válaszd a Készülékinfó menüpontot. A beállítások lekéréséhez előzetesen regisztrálnod kell a Yettel fiókba oldalára.

Előfordulhat, hogy készüléked nem támogatja a technikai SMS segítségével történő beállítást. Ebben az esetben is, kollégáink készségesen segítenek beállítani a telefonodat.

A beállítás folyamatának lépései:

  1. Kérd le a beállításokat a fent említett lehetőségek egyikével (SMS, Yettel fiók).
  2. Automatikusan érzékeljük a készüléked típusát, és először kapsz egy üdvözlő és információs üzenetet.
  3. Pár percen belül kapsz egy készülékbeállító üzenetet a telefonodra.
  4. A készülék kijelzőn megjelenő utasításokat követve mentheted a helyes beállításokat.
  5. Ha a készülék PIN kódot kér a beállítások mentésekor, akkor add meg a 1111 értéket.
  6. A beállítás folyamata készülékenként és nyelvi beállításonként változhat.

Természetesen a beállításokat megrendelheted írásban, személyesen a Yettel értékesítési pontjain vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is. Telefonon keresztüli lekérés esetén az Ügyfélszolgálat a kérésedre elküldi a beállító üzenetet a készülékedre, illetve egy tetszőlegesen megadott telefonszámra. Előfordulhat, hogy készüléked nem támogatja a technikai SMS segítségével történő beállítást. Ebben az esetben a manuális beállításokban is segítséget nyújt ügyfélszolgálatunk.


Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás

Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Yettel Magyarország hálózatán használt készülékek automatikus beállító üzenetben külön kérés nélkül megkapják a hálózaton elérhető szolgáltatások (MMS, WAP, mobilinternet stb.) igénybevételéhez szükséges helyes beállításokat. Előfizetőink számára díjmentesen aktiváljuk az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást’ az alapszolgáltatással együtt.

Az igénybevétel feltételei

A készülék beállító üzenet abban az esetben kerül elküldésre, ha az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás’ azt feltételezi, hogy a készüléked nincs megfelelően beállítva.

Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást az előfizetőinknek díjmentesen nyújtjuk és megrendelés, regisztráció nélkül biztosítjuk. A beállító rendszerüzeneteket a fentiek szerint automatikusan elküldjük a készülékre.

A készülékednek alkalmasnak kell lennie arra, hogy a technikai beállító üzeneteket fogadja és értelmezze. Amennyiben nem ilyen telefonod van, akkor nem fogsz kapni automatikus beállítási üzeneteket.

A beállítás folyamata:

  • A szolgáltatás automatikusan érzékeli a készüléked típusát, majd először küld egy üdvözlő és információs üzenetet.
  • A rendszer pár percen belül egy készülékbeállító üzenetet küld a készülékedre.
  • A készülék kijelzőn megjelenő utasításokat követve mentheted a helyes beállításokat.
  • Ha a készülék PIN kódot kér a beállítások mentésekor, akkor annak értéke 1111.
  • A beállítás folyamata készülékenként és nyelvi beállításonként változhat.

Az igénybevétel korlátozása

Az Automatikus készülékbeállítás szolgáltatást az egyedi beállítási követelmények miatt a következő előfizetés típusokkal, szolgáltatásokkal, illetve ezek kombinációival nem lehet igénybe venni:

  • Ipari tarifacsomagok
  • Autóskártya tarifacsomagok
  • BlackBerry Megoldások
  • Corporate APN/ MobilAdat VPN szolgáltatások

Az automatikus üzenetek engedélyezése nem lehetséges azokon az előfizetéseken, amelyek a felsorolt tarifákba tartoznak, vagy a fenti szolgáltatásokat igénybe veszik. Ezen előfizetések esetében kizárólag külön Előfizetői igény esetén, készülékenként kérhetőek le a beállítási rendszerüzenetek.

A szolgáltatás lemondása, tiltása

Az ’Automatikus készülékbeállítás szolgáltatás’ előfizetői kérésre bármikor letiltható, amit írásban, személyesen az Értékesítési Pontokon, Yettel fiókban vagy a Telefonos Ügyfélszolgálat vonal felhívásával kérhetnek előfizetőink.

A tiltás csak az automatikus üzenetek leküldését tiltja. Kérésedre továbbra is leküldjük a beállításokat SMS-ben, Yettel fiókon keresztül vagy ügyintéző segítségével.