Chatbot és Webchat a Yettelnél
Kényelmes ügyintézés: Chatbot és Webchat lakossági ügyfeleink részére
Ha szükséged van segítségre az online ügyintézés során, keress minket, és Chatbotunk segít kérdéseid megválaszolásában.
Ha további segítségre van szükséged a Webchat egy egyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépj ügyintézőnkkel.
Mi a Yettel Chatbot?
A Chatbot a Yettel mesterséges intelligencia alapú digitális asszisztens szolgáltatása jelenleg teszt időszakokban, terveink szerint a jövőben a nap 24 órájában.
Gyors és egyszerű választ ad a Yettel szolgáltatásaival kapcsolatos általános kérdésekre.
Jelenleg az alábbi témákban tud segíteni:
- Lakossági tarifacsomagok és internetszolgáltatások
- Általános kérdések a Yettel szolgáltatásairól
- Roaming szolgáltatások
- Éves kártyás adategyeztetés folyamata
Így használd
Mobilról és számítógépről is elérhető. (Internet Explorer böngésző nem támogatott.)
Akkor a leghatékonyabb, ha rövid, egyszerű kérdéseket teszel fel.
Ha először nem érti a kérdést, fogalmazd át.
Kérdezz a saját szavaiddal, nem kell hivatalos stílusban írni.
A használat során vedd figyelembe az alábbiakat!
- A mesterséges intelligenciával folytatott beszélgetés nem része a Yettel ügyfélszolgálati tevékenységének.
- A Yettel Chatbot jelenleg tesztüzemben működik, lassabban válaszol, és válaszai jelenleg nem megbízhatóak, ellenőrizd más forrásból a tartalmukat. Oszd meg velünk a tapasztalataidat!
- Használat előtt tájékozódj a mesterséges intelligencián alapuló rendszerek működéséről, képességeiről, korlátairól és kockázatairól.
- A rendszer folyamatosan tanul. Ne adj meg hamis vagy ellenőrizetlen információkat, és ne kérj tőle megerősítést saját forrásból származó adatra.
- A célja csak az eligazítás a megjelölt témákban, nem ad ajánlást, és nem segít termékek közötti választásban.
- Nem tud előrejelzést adni, döntést előkészíteni vagy meghozni helyetted, és nem ismeri fel a céljaidat, szándékaidat, érzéseidet vagy helyzetedet.
- Saját tudásbázist használ, ami előfordulhat, hogy elavult adatokat tartalmaz. A válaszok lehetnek hiányosak, pontatlanok vagy valótlanok, ezért mindig ellenőrizd más forrásból is.
- Vásárlás, vagy szolgáltatás igénylése előtt minden esetben más forrásból is külön tájékozódj a feltételekről, díjakról és a fogyasztói jogaidról.
Tipp!
Ha komplex, vagy személyre szabott kérdésed van, vagy hivatalos ügyintézésre van szükséged, fordulj ügyintézőnkhöz bármelyik nap 08:00–20:00 között. Ha minden ügyintéző foglalt, a Chatbot jelzi. Ilyen esetben érdemes később visszatérni.
A Yettel Chatbot témakörei folyamatosan bővülnek, és a felhasználói visszajelzések segítik a szolgáltatás fejlesztését. Célunk, hogy a jövőben gyorsabb, pontosabb és hasznosabb legyen a Chatbot élmény mindenki számára.
Milyen szolgáltatásokat érsz el, és mikor tudod igénybe venni a Webchatet?
A Webchat csatorna lakossági ügyfeleink számára érhető el, mindennap 8:00-20:00 óra között. Ha van szabad ügyintéző, ezen az oldalon a jobb alsó sarokban megjelenik a chat ügyintézés lehetősége.
Amennyiben olyan ügyben szeretnél segítséget kérni, amiben a webchaten nem tudnak segíteni, úgy teljeskörű tájékoztatást adnak a szükséges teendőkről.
Ügyintézőnkkel elérhető lakossági szolgáltatások köre:
- Tarifacsomag-váltás
- Szolgáltatás megrendelése, lemondása, módosítás
- Számlázással kapcsolatos kérdések
- Műszaki segítségnyújtás
- Szerződéssel kapcsolatos információk
- Általános segítségnyújtás.
Technikai feltételek és használat
A felület használható számítógépen és mobiltelefonon egyaránt, viszont az Internet Explorer böngésző nem támogatott.
A Webchat a Yettel weboldaláról és a felhasználói fiókból is elérhető.
Bizonyos esetekben, a sikeres ügyintézés érdekében be kell azonosítanunk az előfizetésedet, ez az alábbiak szerint történhet:
- telefonszámodra küldött egyszeri SMS kóddal,
- valamint a tulajdonos azonosítására szolgáló néhány személyes adattal.
Az adataid kezelésével kapcsolatban további információkat az ÁSZF 2. számú mellékletében, az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.
