Ügyeidet eddig is intézhetted otthonról, online ügyfélkiszolgáló platformjainkon, mostantól azonban mindezt modern formában, chat beszélgetésben teheted.
Mire jó a Webchat?
Ha nem igazodsz ki az ügyfélszolgálati lehetőségek sokaságában, kérj szakértői segítséget, maradj otthon és keress minket webchaten
Új készüléked vagy tartozékod otthonod kényelméből vásárolhatod meg, ehhez akár ügyintézőink segítségét is kérheted
Milyen szolgáltatásokat érsz el, és mikor tudod igénybe venni a webchatet?
A webchat csatorna lakossági ügyfeleink számára elérhető, mindennap 8:00-20:00-ig. Amennyiben van szabad ügyintéző, ezen az oldalon a jobb alsó sarokban megjelenik a chat ügyintézés lehetősége.
Minden termékünk megvásárlása elérhető kiszállítással, legyen szó új előfizetésről, készülékcseréről vagy tartozékvásárlásról.
Kollégáink nemcsak vásárlásban tudnak segíteni, hanem a legtöbb ügyintézési lehetőségben is. Amennyiben mégsem tudnak segíteni, úgy teljeskörű tájékoztatást adnak a szükséges teendőkről.
Elérhető lakossági szolgáltatások köre, a teljesség igénye nélkül:
Tarifacsomag váltás
Szolgáltatás megrendelés, lemondás, módosítás
Számlázással kapcsolatos kérdések
Műszaki segítségnyújtás
Szerződéssel kapcsolatos információk
Általános segítségnyújtás
Technikai feltételek és használat
A felület használható számítógépen és mobiltelefonon egyaránt, viszont az Internet Explorer böngésző nem támogatott.
A webchat a Yettel weboldaláról és a felhasználói fiókból egyaránt elérhető
További hasznos tudnivalók
Bizonyos esetekben, a sikeres ügyintézés érdekében be kell azonosítanunk az előfizetésedet, ez az alábbiak szerint történhet:
telefonszámodra küldött egyszeri SMS kóddal
valamint a tulajdonos azonosítására szolgáló néhány személyes adattal
Az adataid kezelésével kapcsolatban további információkat az ÁSZF 2. számú mellékletében, az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.
Már Yetteles vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Számláidat percek alatt befizetheted. A sikeres befizetésről rögtön visszaigazolást kapsz és azonnal értesítünk. Adataidat gondosan őrizzük.
Napról napra nyomon követheted költségeid alakulását. Egy kattintással töltheted fel a kártyád, és még időben vásárolhatsz akár plusz adatot is.
Belépés után láthatod a neked szóló, személyre szabott ajánlatainkat. Regisztrálj most, ha már ügyfelünk vagy.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.