Chatbot és Webchat a Yettelnél


Kényelmes ügyintézés: Chatbot és Webchat lakossági ügyfeleink részére


Ha szükséged van segítségre az online ügyintézés során, keress minket, és Chatbotunk segít kérdéseid megválaszolásában. 
Ha további segítségre van szükséged a  Webchat egy egyszerű módja annak, hogy kapcsolatba lépj ügyintézőnkkel.

Kérd ügyintézéshez kollégánk segítségét videóchaten

Mi a Yettel Chatbot?

A Chatbot a Yettel mesterséges intelligencia alapú digitális asszisztens szolgáltatása  jelenleg teszt időszakokban, terveink szerint a jövőben a nap 24 órájában. 
Gyors és egyszerű választ ad a Yettel szolgáltatásaival kapcsolatos általános kérdésekre.

Jelenleg az alábbi témákban tud segíteni:

  • Lakossági tarifacsomagok és internetszolgáltatások
  • Általános kérdések a Yettel szolgáltatásairól
  • Roaming szolgáltatások
  • Éves kártyás adategyeztetés folyamata
     

Így használd

 Mobilról és számítógépről is elérhető. (Internet Explorer böngésző nem támogatott.)

 Akkor a leghatékonyabb, ha rövid, egyszerű kérdéseket teszel fel.

 Ha először nem érti a kérdést, fogalmazd át.

 Kérdezz a saját szavaiddal, nem kell hivatalos stílusban írni.


A használat során vedd figyelembe az alábbiakat!

  • A mesterséges intelligenciával folytatott beszélgetés nem része a Yettel ügyfélszolgálati tevékenységének.
  • A Yettel Chatbot jelenleg tesztüzemben működik, lassabban válaszol, és válaszai jelenleg nem megbízhatóak, ellenőrizd más forrásból a tartalmukat. Oszd meg velünk a tapasztalataidat! 
  • Használat előtt tájékozódj a mesterséges intelligencián alapuló rendszerek  működéséről, képességeiről, korlátairól és kockázatairól.
  • A rendszer folyamatosan tanul. Ne adj meg hamis vagy ellenőrizetlen információkat, és ne kérj tőle megerősítést saját forrásból származó adatra.
  • A célja csak az eligazítás a megjelölt témákban, nem ad ajánlást, és nem segít termékek közötti választásban.
  • Nem tud előrejelzést adni, döntést előkészíteni vagy meghozni helyetted, és nem ismeri fel a céljaidat, szándékaidat, érzéseidet vagy helyzetedet.
  • Saját tudásbázist használ, ami előfordulhat, hogy elavult adatokat tartalmaz. A válaszok lehetnek hiányosak, pontatlanok vagy valótlanok, ezért mindig ellenőrizd más forrásból is.
  • Vásárlás, vagy szolgáltatás igénylése előtt minden esetben más forrásból is külön tájékozódj a feltételekről, díjakról és a fogyasztói jogaidról.


 Tipp! 
Ha komplex, vagy személyre szabott kérdésed van, vagy hivatalos ügyintézésre van szükséged, fordulj ügyintézőnkhöz bármelyik nap 08:00–20:00 között. Ha minden ügyintéző foglalt, a Chatbot jelzi. Ilyen esetben érdemes később visszatérni. 


A Yettel Chatbot témakörei folyamatosan bővülnek, és a felhasználói visszajelzések segítik a szolgáltatás fejlesztését. Célunk, hogy a jövőben gyorsabb, pontosabb és hasznosabb legyen a Chatbot élmény mindenki számára.



 


 

Milyen szolgáltatásokat érsz el, és mikor tudod igénybe venni a Webchatet? 

A Webchat csatorna lakossági ügyfeleink számára érhető el, mindennap 8:00-20:00 óra között. Ha van szabad ügyintéző, ezen az oldalon a jobb alsó sarokban megjelenik a chat ügyintézés lehetősége.
Amennyiben olyan ügyben szeretnél segítséget kérni, amiben a webchaten nem tudnak segíteni, úgy teljeskörű tájékoztatást adnak a szükséges teendőkről. 
 

Ügyintézőnkkel elérhető lakossági szolgáltatások köre:

  • Tarifacsomag-váltás
  • Szolgáltatás megrendelése, lemondása, módosítás
  • Számlázással kapcsolatos kérdések
  • Műszaki segítségnyújtás
  • Szerződéssel kapcsolatos információk
  • Általános segítségnyújtás.


Technikai feltételek és használat 
A felület használható számítógépen és mobiltelefonon egyaránt, viszont az Internet Explorer böngésző nem támogatott.
A Webchat a Yettel weboldaláról és a felhasználói fiókból is elérhető.
Bizonyos esetekben, a sikeres ügyintézés érdekében be kell azonosítanunk az előfizetésedet, ez az alábbiak szerint történhet:

  • telefonszámodra küldött egyszeri SMS kóddal,
  • valamint a tulajdonos azonosítására szolgáló néhány személyes adattal.

Az adataid kezelésével kapcsolatban további információkat az ÁSZF 2. számú mellékletében, az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.