Tarifacsomag-módosítás és egyedi mobilnet rendelés flotta vagy dolgozói tarifacsomaggal rendelkező lakossági ügyfeleinknek
Ha meglévő flotta/dolgozói tarifacsomagod szeretnéd módosítani lakossági ügyfélként, küldd el igényed nekünk az alábbi űrlapon. A kért tarifacsomag-módosítás, a jelen igénybejelentés sikeres feldolgozását, és arról a Yettel által adott visszajelzést követően, amennyiben lehetséges, a bejelentést követő első számlazárással lép életbe (számlazárást követő 00:00 órától).
Ha egyedi mobilnet csomagot rendelnél vagy meglévő adatmennyiségedet szeretnéd módosítani/lemondani, szintén ezen az űrlapon van rá lehetőséged. A kért módosítás szintén a bejelentést követő első számlazárással lép életbe (számlazárást követő 00:00 órától).
Ezekre figyelj kitöltéskor:
Fontos, hogy helyesen add meg az ügyfél- vagy kártyaszintű jelszavad, annak érdekében, hogy kollégáink sikeresen tudjanak azonosítani.
Ha a flottádnak elérhető ajánlatok közül több internetre, lebeszélhetőségre lenne szükséged, vagy más tarifát választanál, akkor az igény leírásnál add meg, mely telefonszámodat milyen tarifára szeretnéd átváltani. Fontos, hogy bizonyos váltások csak kötbérfizetéssel valósíthatók meg, melyről ügyintézőnk fog részletes tájékoztatást adni.
Kérünk, hogy minden mezőt, amit az űrlapban látsz tölts ki pontosan, hogy megkönnyítsd a kollégáink munkáját.
Az igény beérkezése után, kollégáink felveszik veled a kapcsolatot az esetleges adatpontosítás, a szerződéskötés és a kiszállítási dátum egyeztetése miatt. Ha kérdések merülnek fel benned az új tarifacsomaggal vagy a szerződésmódosítással kapcsolatban, akkor kollégáink teljeskörű tájékoztatást fognak adni neked. Ha elsőre nem érnek el, többször fognak próbálkozni, különböző időpontokban, sikertelen elérés esetében az igény lezárásra kerülhet.
Kollégáink mindent megtesznek és igyekszünk az igényedet pár nap alatt feldolgozni, de legkésőbb 30 napon belül.
FONTOS! Kérünk figyelj arra, hogyha több fájlt szeretnél csatolni, akkor a feltöltés előtt, rendezd egy mappába azokat a számítógépeden és egyszerre töltsd fel őket. Összesen 15 MB méretben van lehetőséged fájlokat feltölteni az űrlapodhoz a leadás során.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, lépj be. Add meg azt a telefonszámodat, amivel kapcsolatban ügyintézni szeretnél, majd írd be az SMS-ben kapott kódot.
Kizárólag lakossági ügyfeleknek
Kizárólag lakossági ügyfeleknek!
Már Yetteles vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Számláidat percek alatt befizetheted. A sikeres befizetésről rögtön visszaigazolást kapsz és azonnal értesítünk. Adataidat gondosan őrizzük.
Napról napra nyomon követheted költségeid alakulását. Egy kattintással töltheted fel a kártyád, és még időben vásárolhatsz akár plusz adatot is.
Belépés után láthatod a neked szóló, személyre szabott ajánlatainkat. Regisztrálj most, ha már ügyfelünk vagy.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.