Full az egész családnak
Többen jobban jártok
Sávos havidíjkedvezmény Prime mobil- és otthoni internet-előfizetéseitekre a Full részeként:
2 szolgáltatás (Prime mobil és/vagy Otthoni internet)
3 szolgáltatás (Prime mobil és/vagy Otthoni internet)
3+ szolgáltatás (Prime mobil és/vagy Otthoni internet)
Akár több Prime mobil és/vagy OtthonNet előfizetést is választhattok, de már két előfizetés esetén Full ügyfelek lesztek, a kedvezmény pedig az aktiválás után lép életbe.
Milyen előnyökkel jár a Full?
Ha legalább két Prime mobil és/vagy OtthonNet szolgáltatással elértétek, hogy a Full csomag aktív legyen, a többi szolgáltatásotokra is kedvezményt adunk.
15% kedvezmény TV-előfizetésre
TV-előfizetésetekre 15% kedvezményt biztosítunk.
15% kedvezmény streaming-előfizetésre
A streaming szolgáltatásokra is 15% kedvezményt adunk.
Hívjátok egymást díjmentesen
Prime- és nem Prime mobil előfizetések egymás között korlátlanul és díjmentesen hívhatók.
Nincs plusz hűségidő
A Full nem hosszabbítja meg a tarifacsomagok hűségidejét.
Érdekel a Full?
Tudj meg mindent a jogosult szolgáltatásokról az ügyfélszolgálaton.
Hogyan működik a Full?
A Full kedvezményekhez szükséges legalább két Prime mobil és/vagy OtthonNet előfizetés egy közös számlán.
- Aktiváljátok ügyfélszolgálatunkon a Full csomagot!
Kapcsoljátok össze az előfizetéseiteket! Segítünk, hogy meglévő szolgáltatásaitokat is egy számlára hozhassátok.
- Fizessetek mindent egy számlán!
A Full kedvezmények minden érintett szolgáltatásra érvényesek, ha egy számlázási címen vagytok, bárhol is éljetek az országban.
- Rugalmasan alakíthatjátok a Full csomagotokat
A Full kedvezménysáv rugalmasan igazodik a szolgáltatásaitokhoz. Bármikor bevonhattok új előfizetéseket.
Milyen kedvezmények várnak a Full csomaggal?
A kalkulátorban megnézhetitek az ajánlatok pontos részleteit, az árakat, a lefedettséget és azt is, mekkora kedvezményt kaptok a csomagjaitokra.
Kérdésed van? Jó helyen jársz!
Ha nem találtad meg a választ, itt vagyunk, hogy segítsünk. Keress minket chaten az appon, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton.
Full sávos kedvezmény
A sávos kedvezmény akkor érvényes, ha legalább két jogosult szolgáltatás van a neveden.
A következő csomagok vesznek részt a kedvezményben:
OtthonNet csomagok
- OtthonNet
- OtthonNet Basic
- OtthonNet Pro
Yettel Prime mobilcsomagok
- Yettel Prime M Net
- Yettel Prime M Talk
- Yettel Prime L
- Yettel Prime L+
- Yettel Prime XXL
- Yettel Prime 2022
- Yettel Prime Plus 2022
- Yettel Prime Max 2022
- Yettel Prime+
- Yettel Prime Plus+
- Yettel Prime Max+
- Yettel Prime Simple Net 2024
- Yettel Prime Simple 2024
- Yettel Prime Plus Talk 2024
- Yettel Prime Plus 2024
- Yettel Prime Extra 2024
- Yettel Prime Max 2024
- Yettel Prime M Talk
- Yettel Prime
- Yettel Prime Simple Net
- Yettel Prime Simple
- Yettel Prime Plus
- Yettel Prime Extra
- Yettel Prime Max
Egyéb kiemelt mobilcsomagok
- Yettel M Talk
- Yettel M Talk+
Az ajánlatok részleteit itt találod:
Mobil csomagok
OtthonNet
A kedvezmény mértéke a számlazáráskor érvényes állapot alapján dől el. A rendszer ekkor ellenőrzi, hány Yettel Prime és OtthonNet előfizetés tartozik a Full csoportba. Ha ez a szám a hónap során változik, a következő számlán már az új kedvezménysáv érvényesül a Prime és OtthonNet szolgáltatások havidíjára.
- Kalkulátor
- Mobil tarifaoldal
- OtthonNet tarifaoldal
További Full előnyök
A 15% kedvezmény a Yettel TV L, M és S csomagokra érvényes, ha azok aktív Full csomag részeként működnek. Ez akkor lehetséges, ha legalább két Prime mobil- és/vagy OtthonNet-szolgáltatás is tartozik ugyanahhoz a Full csoporthoz.
A 0 Ft-os hívás minden olyan mobil előfizetés között elérhető, amelyek ugyanazon számlához tartoznak. A kedvezmény nem vonatkozik feltöltőkártyás előfizetésekre.
A kedvezmény feltételei
A Full kedvezmények akkor érhetők el, ha legalább két Prime mobil- és/vagy OtthonNet-szolgáltatás van egy címen. Ebben az esetben ezekre sávos havidíjkedvezmény vonatkozik.
A TV- és streamingcsomagok önmagukban nem jogosítanak a Full kedvezményre, de ha meglévő Full csomaghoz kapcsoljátok őket, akkor ezekre fix 15% havidíjkedvezmény érvényes.
A kedvezmény csak azokra a szolgáltatásokra vonatkozik, amelyeket azonos számlán fizettek (ugyanazon számlázási azonosító alatt szerepelnek).
Fontos, hogy minden szolgáltatás aktív állapotban legyen. Nem állhat felfüggesztés alatt, például elmaradt számlabefizetés miatt. Ha minden feltétel teljesül, a Full kedvezményt ügyfélszolgálatunk aktiválja a számlátokon.
Igen. A Full csoportba legfeljebb tíz előfizetés vonható be.
Igen, de ehhez először egy névre kell átíratni azokat az előfizetéseket, amelyeket be szeretnétek vonni a Full csoportba. Így egy számlán fizethetitek őket, és érvényesek lesznek rájuk a Full kedvezmények.
Az átírás díjmentes.
Nem. Elég, ha a számlázási cím megegyezik, vagyis a szolgáltatásokat egy számlán fizetitek. Ha külön szeretnétek fizetni, akkor a már meglévő Full ügyfelek külön számlázási címek esetén is megkapják a jogosult szolgáltatások havidíjából a legfeljebb 15% kedvezményt.
Igen. A kedvezmények akkor is érvényesek, ha egyedül használsz legalább két jogosult szolgáltatást, például Prime mobil és/vagy OtthonNet előfizetést.
A Prime Csoportos kedvezményrendszert 2024. október 14-én lezártuk. Ez azt jelenti, hogy új Prime Csoport már nem hozható létre és új tagokat sem lehet bevonni a meglévőkbe.
Akiknek október 14-én aktív Prime Csoportjuk volt, október 22-től az akkori csoportösszetétel alapján magasabb havidíjkedvezményt kapnak:
- kétfős csoport esetén a korábbi 10% helyett 15%,
- háromfős csoport esetén 15% helyett 20%,
- négy, vagy több fős csoport esetén 30% kedvezmény érvényes.
A kedvezmény mértéke továbbra is a Prime tarifák számától függ. Vagyis „kétfős csoportnak” az számít, ahol legalább két Prime tarifás előfizetés van, függetlenül attól, hogy hány egyéb Yettel csomag tartozik hozzá.
Hűségidő, csomagmódosítás
Nem. A Full csomaghoz nem tartozik külön hűségidő és nincs hatással a meglévő szerződések hűségidejére sem.
Semmi teendőd nincs. A Full kedvezmények továbbra is érvényesek. A hűségidő nem feltétele sem a csomag létrehozásának, sem a csatlakozásnak és a csomag működését sem befolyásolja.
Igen. Ha már van aktív Full csomagotok, az új előfizetés automatikusan bekerül a csomagba és érvényesek lesznek rá a megfelelő kedvezmények:
- Prime és OtthonNet esetén sávos havidíjkedvezmény,
- TV és streaming szolgáltatás esetén 15% kedvezmény,
- egyéb mobil előfizetések esetén díjmentes hívás a csomagon belül.
Nem. A Yettel Full rugalmasan kezelhető, szabadon válthatsz, bevonhatsz vagy lemondhatsz szolgáltatásokat.
A Full csomag addig marad aktív, amíg legalább két Prime vagy OtthonNet előfizetés szerepel benne aktív státuszban.


