Telefonos Expressz szerződéskötés (regisztráció)
Szóban (telefonon) és internetes felületen – a Yettel internetes ügyfélszolgálaton – kizárólag Expressz csomagra tudsz szerződést kötni.
Expressz csomagok
Expressz csomagnak azokat a kártyás alapcsomagokat nevezzük, melynek megvásárlását követően – a hagyományos írásbeli szerződéstől eltérően – telefonon vagy internetes felületen (Yettel internetes ügyfélszolgálat) történik a szerződéskötés.
Expressz csomagot vásárolhatsz készülék nélkül (csak SIM kártyát) vagy készülékkel is (SIM kártya + készülék).
Előnye, hogy egyszerűen és gyorsan vásárolhatsz SIM kártyát, várakozás nélkül köthetsz szerződést, melyhez nem kell személyesen befáradnod hozzánk.
A termékeket számos helyen megvásárolhatod, így például:
- benzinkutakon
- hírlapárusoknál
- hiper- és szupermarketekben
- egyéb értékesítési pontokon
Szóbeli és internetes szerződés megkötése, valamint megerősítése
Amennyiben Expressz csomagot vásároltál, egy egyszerű szerződéskötést (regisztrációt) követően tudod használni a kártyát, melyhez csak személyes adataidra lesz szükség. A regisztrációra az alábbi csatornákon van lehetőséged:
- A yettel.hu/expressz oldalon.
- A 171-es hívószámon, a 3-mas menüpont alatt kollégáink segítségével.
Szóbeli és internetes szerződés megerősítése
Expressz csomag vásárlása esetén, amennyiben a regisztrációt már elvégezted, belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre kiküldünk egy levelet, melyben megtalálod az érvényesítő kódot. Küldd vissza ezt a kódot a levélben írt határidőn belül, így véglegesíted a regisztrációdat (szerződés megerősítése). A véglegesítésre az alábbi csatornákon van lehetőséged:
- A Yettel online felületen keresztül, egy egyszerű regisztrációt követően, ha még nem rendelkezel vele.
- SMS-ben a +3620 2020 818-as számon
- Telefonhívással a +3620 2020 818-as számon
Felhívjuk figyelmedet, hogy a megerősítő kódot kizárólag belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre tudjuk kiküldeni és csak egyetlen alkalommal. Bármilyen okból nem kaptad meg, úgy kizárólag személyesen, Értékesítési Pontjaink egyikén tudsz intézkedni.
Mi a teendő, ha nem erősítettem meg a szerződésemet?
Amennyiben a regisztráció után kiküldött levél szerint (a benne foglalt határidőben és kóddal) nem történik meg a szerződés megerősítése, úgy a kártyán a hívások, SMS-ek, MMS-ek kezdeményezése és a roaming hívásfogadás letiltásra kerül. A tiltás megszüntetését kizárólag személyesen, Értékesítési Pontjainkon kérheted. Kérjük, az ügyintézéshez vidd magaddal érvényes személyes dokumentumaidat és a SIM kártyát. Amennyiben a regisztrációtól számított 50. napig nem történik meg a megerősítés, a hívószám és a hozzá tartozó egyenleg törlésre kerül, többet nem tudod használni.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a megerősítő kódot csakis a regisztrációkor megadott belföldi állandó lakcímedre/tartózkodási helyedre tudjuk kiküldeni és csak egyetlen alkalommal. Bármilyen okból nem kaptad meg, úgy kizárólag személyesen, egy Yettel Értékesítési Ponton tudsz intézkedni.
Meddig érvényes az Expressz kártyám?
A szerződés megerősítését követően 180 napig érvényes a SIM kártya. Ha ezidő alatt feltöltöd az egyenleged, akkor a feltöltőkártya értékének megfelelő érvényességgel hosszabbítjuk meg SIM kártyád érvényességét.
Amennyiben nem erősítetted meg a regisztrációdat, a regisztrációtól számított 50. napon törlésre kerül a hívószám és az egyenleg.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha a megerősítés előtt töltöd fel az egyenleged, az nem változtat a SIM kártya érvényességi idején.