A díjmentes Számlaértesítő szolgáltatással a havi telefonszámlád kiállításakor email vagy SMS értesítést küldünk. Az értesítő üzenetben tájékoztatunk a havi számlád összegéről és a számla fizetési határidejéről.
Ha papírszámlás vagy, akkor a számla kézhezvétele előtt már tudni fogod, hogy mekkora összegű a havi számlád és mi a fizetési határideje. Ha pedig elektronikus számlás vagy, akkor az értesítő üzenetben tájékoztatunk arról is, hogy e-számlád már elérhető.
Amennyiben a telefonszámlád a fizetési határidő lejárta előtt 1 nappal még nincs befizetve, egy újabb értesítést küldünk, amelyben emlékeztetünk, hogy a számlád fizetési határideje a következő napon lejár.
Az értesítéseket kérheted csak SMS-ben vagy csak emailben vagy akár mindkét csatornán. Az értesítési adatokat bármikor módosíthatod és a módosítás után a következő havi számládról már a módosított értesítési SMS számra vagy email címre küldjük az értesítést.
Az értesítési adatokat bármikor módosíthatod:
Yettel fiókban: Belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Beállítások oldal Számlázással kapcsolatos beállítások részében válaszd ki az Értesítések menüpontot.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.