Fizetési határidő és fizetési haladék

Számlák fizetési határideje

A szerződéskötést követően, előfizetésed aktiválásakor a rendszerünk automatikusan besorol egy számlázási ciklusba, ami meghatározza, hogy a jövőben a hónap melyik napján zárjuk le és állítjuk ki az adott havi számlád. A számlazárási időpontodat legegyszerűbben a Yettel fiók internetes ügyfélszolgálaton nézheted meg (belépést követően a Saját fiókban a telefonszám kiválasztása után a Számlák oldalon).

A számlazárásodkor a rendszerünk lezárja az aktuális ciklus számlázását, 2-3 nap alatt elkészül a számlád, melyet választásod szerint elektronikusan vagy postai úton küldünk meg részedre a rendszerünkben rögzített számlaküldési címre (elektronikus számlázás esetén e-mailben tájékoztatunk a számla elkészültéről, illetve arról, hogy hol tudod azt megtekinteni).

Fizetési határidő: a számla kiállítása után 15 napod van a számla befizetésére, mely időszak alatt nem terhelünk késedelmi kamatot. A fizetési határidőt mindig feltüntetjük a számlán.

Ha nem fizetted be a számládat a fizetési határidőig, az Elektronikus hírközlési törvényben (továbbiakban EHT) foglaltaknak megfelelően szólítunk fel a számla befizetésére, illetve SMS-ben elküldjük részedre azt is, hogy mikor mi a következménye annak, ha nem rendezed a számládat. A tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk.

Fizetési haladék igénylése

Fizetési haladékot 6 havonta egyszer kérhetsz, bizonyos feltételek teljesülése esetén.

  • A számlán szereplő fizetési határidőtől a tényleges befizetésig késedelmi kamatot terhelünk, melynek mértékét a mindenkor érvényes ÁSZF tartalmazza.
  • Fizetési haladékra további haladékot, illetve részletfizetést nem tudunk biztosítani.

Abban az esetben, ha a haladék ideje alatt sem tudod tartozásod kiegyenlíteni, szolgáltatásodat korlátozzuk:

  • a fizetési haladékkal érintett előfizetése(i)den belföldön csak hanghívást, SMS-t és MMS-t tudsz fogadni, valamint eléred a Telefonos Ügyfélszolgálatunkat (a 1220-on) és a segélyhívó számokat (pl. 107 – rendőrség),
  • külföldön nem tudsz hívást kezdeményezni.

A visszakapcsoláshoz az összes érintett számlát rendezned kell, majd a következő számlában kiterheljük a késedelmi kamatot és a visszakapcsolási díjat.

Fizetési haladékot Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhetsz.