Ellopták/elveszítettem a telefonomat vagy SIM kártyámat

SIM kártya letiltása/visszakapcsolása

SIM-kártyád, illetve mobilkészüléked elvesztése vagy eltulajdonítása esetén lehetőséged van a letiltására:

  • Yettel értékesítési pontokon,
  • a Yettel hálózatán belföldön díjmentesen hívható 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton,
  • a +36 20 200 0000-s számon, melyet hálózaton belüli hívásdíjjal hívhatsz.

A letiltott SIM kártyával hívást kezdeményezni és fogadni nem lehetséges.
Feltöltő kártya esetén a letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, SIM kártyád érvényességi ideje nem változik, illetve ha megtaláltad a kártyát, jelszó ismeretében a díjmentes visszakapcsolást akár a telefonos ügyfélszolgálaton is kérheted.

Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő lehetőséged van online itt, vagy értékesítési pontjainkon SIM-kártyapótlást kérni, így megmarad a telefonszámod.
A kártyapótlás egyszeri díja 5100 Ft.

Új SIM-kártyát személyesen igényelhetsz, számlás előfizetés esetén a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Telefonkészülék letiltása/visszakapcsolása

  • A mobiltelefon elvesztése esetén a  letiltás az Előfizetői szerződés másolatával, amennyiben azon szerepel a készülék IMEI száma, vagy jótállási jegy másolatával kérelmezhető. Eltulajdonítás esetén a rendőrségen tett feljelentés másodpéldányával kérhető a készülék tiltása, amiben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát.


Bérelt készülék esetén, mivel az eltűnt készülékért és annak esetleges tartozékaiért az ügyfél szerződéskötéskor teljes körű anyagi felelősséget vállalt, az eltűnt, elveszett részeket ki kell fizetni. Ezek díját a vásárláskor aláírt "MEGÁLLAPODÁS mobiltelefon-készülék használatról " című nyomtatvány tartalmazza. A bérelt készülék letiltását a bejelentést követően a Yettel automatikusan elvégzi.

SIM kártya pótlása

Új SIM kártya a személyesen, vagy online igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. A kártya pótlását az előfizetés tulajdonosa kérheti vagy más személy, meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.

Online kártya pótlásról további információkat itt érsz el.

Ha hűségvállalásod során egyszer már kértél szüneteltetést, és a SIM kártya pótlását a lopás/elvesztés bejelentésétől számított 14 napon belül nem igényelted meg, a szerződésedben meghatározott kötbért kell kiszámláznunk részedre. A kártya pótlása egyszeri díja: 5100.- Ft.

Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek:

  • Ha a kártya tulajdonosa magánszemély: az előfizető személyi igazolványa és lakcímkártyája.
  • Amennyiben nem maga a kártya tulajdonosa kéri, akkor egy erre a célra kiállított meghatalmazás szükséges, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazás tárgyát, a meghatalmazó és a meghatalmazott személyek adatait, személyazonosító okmányainak számait és aláírásait, valamint két tanú nevét, lakcímét és aláírását.

Használták az előfizetésemet?

Ha ellopták vagy elveszítetted SIM-kártyádat/telefonodat, és szeretnél meggyőződni arról, hogy a telefonszámodról milyen hívásokat kezdeményeztek, akkor lépj be a yettel.hu oldalra, és nézd meg aktuális forgalmadat! Ehhez számlás előfizetés esetén aktív elektronikus hívásrészletezés (díjmentes) szolgáltatás szükséges.