Az adategyeztetést legegyszerűbben onine adategyeztető oldalunkon végezheted el.
Ha inkább telefonon szeretnéd intézni, Virtuális ügyintézőnk segít, hogy ne kelljen várnod ügyfélszolgálati munkatársunk kapcsolására. Virtuális ügyintézőnk egy telefonos ügyfélszolgálati robot, amely képes a válaszaid alapján automatizáltan elvégezni a kötelező adategyeztetést.
Ez a technológia megkönnyíti és felgyorsítja az ügyintézést, hiszen nem kell várakoznod a kapcsolásra.
Hogyan működik?
- Telefonhívás indítása: Felhívod adategyeztetésre a 06 20 2020 222 számon.
- Kérdések és válaszok: A hívás során az adategyeztetéshez szükséges adatokra vonatkozóan tesz fel kérdéseket neked, és rögzíti a válaszokat. Például: Virtuális ügyintéző elmondja, hogy ‘Kérlek a sípszó után add meg a teljes neved. Ha rendelkezel második keresztnévvel is, akkor kérlek, azt is add meg!’ - És te válaszként bemondod a teljes neved.
- Ügyintézés: A Virtuális ügyintéző leírja, majd visszaolvassa az adatokat, ezek után elvégzi az ellenőrzést a központi nyilvántartásban. Helyes adatok esetén tájékoztat az adategyeztetés sikerességéről.
Amennyiben az adatok eltérnek, továbbítja hívásod egy ügyfélszolgálati munkatárshoz.
Milyen előnyei vannak?
- Gyorsabb ügyintézés: Nem kell hosszasan várakoznod, vagy bonyolult menükben tájékozódnod. Egyszerűen felhívod a Virtuális ügyintézőt és elvégzed az adategyeztetést.
- Kényelmes és rugalmas: A Virtuális ügyintéző a nap 24 órájában elérhető, bármikor intézheted az adategyeztetést.
Mi történik, ha nem sikerül az ügyintézés?
Ha az adategyeztetést nem sikerül elvégezni, a robot automatikusan továbbítja a hívásod egy élő ügyintézőhöz, aki segít megoldani az ügyedet.