Yettel fiók Regisztráció menete

Yettel fiók Regisztráció menete

A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet intézheted. 

Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.

A kényelmes ügyintézéshez nem kell mást tenned, mint regisztrálni, majd bevonni a fiókba a neveden lévő előfizetéseket. 

Hogyan tudsz regisztrálni, mi a menete?

első pont

Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.

 

második pont

Ha még nincs Yettel fiókod regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval 
  A regisztráció során olyan e-mail címet adj meg amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló linket, amivel meg kell erősítened a fiókregisztrációdat.


Hogyan kell a fiókodba bevonni a neveden lévő előfizetéseket?

harmadik pont

Lépj be fiókodba, és kösd be előfizetéseidet.
A Yettel fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot is, de ha több előfizetés van a neveden, akkor hozzáadhatod az összeset.
Kattints az Előfizetés hozzáadása vagy az appban alul az Új szám hozzáadása gombra. 

 Az előfizetés hozzáadásakor megadott jelszótól, azonosítási szinttől függ, hogy a továbbiakban az adott előfizetést milyen jogosultsággal lehet kezelni, a fiókban milyen funkciók érhetők majd el!

Yettel fiókba előfizetés bevonása gomb


Jelszavak és azonosítási szintek 

Milyen ügyeket és hogyan intézhetsz a különböző azonosítási szinteken?
 

ügyfél illusztráció

Jogosultsági szint:

ügyfél szintű regisztráció jogosultság

Ügyfélszintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban 

Ha Ügyfélszintű jelszóval rendelkezel, azazaz a neveden vannak az előfizetések, teljeskörűen tudsz ügyet intézni az összes előfizetéssel kapcsolatban, például:

  • eléred az elektronikus dokumentumokat,
  • ügyfélszintű számlalistát/számlatörténetet tudsz megtekinteni,
  • a Beállítások linkre kattintva kártyaszintű jelszavakat tudsz létrehozni az egyes előfizetések használóinak.

Ügyfélszintű azonosítás menete:

  Válaszd az "Ügyfél hozzáadása jelszóval" opciót.

  Add meg Telefonszámodat vagy Yettel
azonosítódat.

  Ha nem ismered az ügyfélszintű jelszavad  DÁP azonosítóval is hozzáadhatsz előfizetéseket a fiókodhoz, ha Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával léptél be.  

  Nézd meg, hogy Ügyfélszintű azonosítás esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!    

Megnézem

SIM kártya illusztráció

Jogosultsági szint:

CMS kártya szint

Kártyaszintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.

Használd a kártyaszintű azonosítást, ha nincs szükséged arra, hogy több telefonszámot kezelj, de a sajátoddal kapcsolatban szeretnél teljeskörűen intézkedni.

Kártyaszintű azonosítás menete:

  Válaszd az „Telefonszám hozzáadása jelszóval” opciót.

  Add meg Telefonszámodat vagy Yettel
azonosítódat.

  Nézd meg, hogy Kártyaszintű azonosítás esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!    

Megnézem

SMS illusztráció

Jogosultsági szint:

CMS SMS szint

Belépés SMS -kóddal: korlátozott ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.


Használd ezt a belépési módot, ha az általad használt mobilszámmal kapcsolatosan korlátozott hozzáférés is elég számodra az ügyek intézéséhez.

Szám hozzákötése a fiókodhoz SMS-sel:
 

Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó Yetteles jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz .
•    Válaszd a „Telefonszám hozzáadása sms-sel” opciót.
•    Add meg mobilszámodat, majd a következő ablakban add meg a telefonszámodra kapott SMS-kódot.

  Nézd meg, hogy SMS-belépés esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!    

Megnézem

  A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, az ügyfélszintű jelszavadat pedig szerződéskötéskor adtad meg, és 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Ha nem emlékszel jelszavadra, online videochaten vagy üzleteinkben kérhetsz segítséget kollégáinktól. 


Hasonlítsd össze milyen ügyeket intézhetsz a különböző regisztrálási szintekkel!

Jogosultsághoz tartozó ügyintézési lehetőségek

Ügyfélszintű azonosítás

Kártyaszintű azonosítás

Telefonszám hozzákötése a fiókhoz SMS-sel

Számlabefizetés
Számlamegtekintés a kiválasztott telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
Számlák megtekintése az összes előfizetésed alá tartozó telefonszámhoz
Számlázással kapcsolatos beállítások
Elektronikus dokumentumok elérése
Egyenlegfeltöltés
Egyenleg és forgalmi adatok
Előfizetés részleteinek megtekintése 
SIM kártya adatok (PIN, PUK kód) megtekintése
Netshopos vásárlás
Személyre szabott ajánlatok igénybevétele
Aktív szolgáltatások megtekintése
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása


További részletek a DÁP azonosító használatához

Ügyfélbekötést tudsz végezni az alkalmazásban, miután bejelentkeztél a Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával.  Az ügyfélbekötés elvégzése után minden olyan előfizetést és szolgáltatást látni fogsz, amely a neveden van.
Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz a Yettel appban. A regisztrációs folyamatot követően azonnal eléred a fiókod.

Nem, ezt a funkciót csak a Yettel alkalmazásban éred el a fiókodba történő bejelentkezés után.

Ezt nagy valószínűséggel az okozza, hogy nem az e-mail cím és jelszó párossal léptél be, hanem SMS-ben kapott egyszeri jelszóval. Fontos, hogy Yettel fiókodba mindig az e-mail cím, jelszó párossal lépj be.
Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz a Yettel appban. A regisztrációs folyamatot követően azonnal eléred a fiókod.

Ha a megadott adatok alapján nem szerepelsz a rendszerünkben, de úgy gondolod előfizetőnk vagy kérjük, hívd a telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy fáradj be személyesen bármelyik üzletünkbe.

Igen, ez lehetséges. A Yettel app legújabb verzióját iOS-es operációs rendszerrel rendelkező mobilkészülék esetén az App Store-ból, Android esetén pedig a Google Play Áruházból töltheted le.

Azért, mert így nem szükséges az ügyfélszintű jelszavad ismerete, és minden a neveden lévő előfizetés és szolgáltatás látható, valamint kezelhető lesz a számodra.

A DÁP alkalmazás regisztrációjához látogass el bármelyik kormányablakba, vagy ha 2021. június 23. után kiállított eSzemélyi igazolványod van, online is regisztrálhatsz. Ezt követően töltsd le az alkalmazást a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból, és kövesd az alkalmazás utasításait. További információkért kérjük, látogass el a Digitális Állampolgár Program hivatalos oldalára.

1. Letöltötted és sikeresen regisztráltál a DÁP alkalmazásba,
2. Be tudsz jelentkezni a DÁP alkalmazásba,
3. Yettel applikációval és fiókkal rendelkezel, melybe e-mail cím és jelszó felhasználásával jelentkeztél be,
4. Jóváhagytad az adatlekéréseket az azonosítási folyamat során.