Keresés a segítségben
-
Kapcsolat, panaszkezelés, ügyintézés
-
Yettel fiók, Yettel app
-
Onnline rendelés, kiszállítás
-
Lefedettség, hálózat, 5G
-
Roaming, nemzetközi hívás
-
Számlázás, számlafizetés
-
Készülékek, garancia, javítás, eSIM
-
Full csoport, Szolgáltatások, módosítás
-
Yettel TV - előfizetés tudnivalók
-
Mobilinternet csomagok
-
Feltöltőkártyás tudnivalók
-
Éves kötelező Adategyeztetés
-
Kapcsolat, elérhetőségek
-
Panaszkezelés
-
SIM kártya pótlása, cseréje, letiltás
-
Jelszavak, azonosítók
-
Előfizetés szüneteltetése, megszüntetése
-
Titkosítás
-
Yettel fiók
-
Yettel app
-
Yepp előfizetés
-
Új előfizetés vásárlása online
-
Online rendelés, kiszállítás
-
Számhordozás
-
Alapfogalmak
-
5G tudnivalók
-
VoLTE
-
VoWiFi
-
Hibabejelentés
-
Roaming és külföldre telefonálás
-
Hívásszolgáltatások
-
Számlázási adatok módosítása
-
Számla, számlamásolat, hívásrészletezés
-
E-Komfort csomag
-
Elektronikus számla
-
Számlafizetés
-
Készülékcsere hűségidőn belül
-
Készülék függetlenítése
-
Készülékbeállítások
-
Készülék ellopása, elvesztése
-
Garancia, jótállás, csere
-
Készülékek javítása
-
Szervizfutár Prime ügyfeleknek
-
eSIM
-
Full csoport tudnivalók
-
Szolgáltatások megrendelése, lemondása
-
Tarifacsomag-váltás
-
Adatmódositás, átírás
-
Vásárlás, csomagok
-
Beüzemelés
-
Csatornák
-
Médiaeszközök, TV alkalmazások
-
Streaming szolgáltatás
-
TV szolgáltatással kapcsolatos hibák
-
Otthoni internet csomagok
-
Hordozható internet csomagok
-
Kiegészítő adatjegyek mobilra
-
Általános információk a feltöltőkártyás tarifáról
-
Egyenlegfeltöltés tudnivalók
-
Kiegészítő perc és adatjegy kártyás tarifához
-
Kártyás adategyeztetés
-
Átváltás kártyásról számlás tarifára
-
Általános információk
-
Határidők
-
Adategyeztetés telefonon
-
SIM kártya továbbadása másnak
-
Adategyeztetés üzleti ügyfélként
-
Yepp előfizetők adategyeztetése
-
Adategyeztetés külföldi ügyfeleknek
-
Data verification for Foreigners
-
Mi az az adategyeztetés és miért van rá szükség?
Adategyeztetéskor a személyes adataidat és igazolványaid érvényességét ellenőrizzük a hatósági nyilvántartásban. Ez a jogszabályi kötelezettségünk.
-
Kinek kell intéznie az adategyeztetést?
Az adategyeztetést a feltöltőkártyás SIM kártya előfizetőjének kell elvégeznie. Milyen SIM kártyák esetében kell elvégezned az adategyeztetést? Mobil, riasztó, modem?
Az adategyeztetést el kell végezned az alábbi típusú feltöltőkártyás SIM kártyáidra:
- a mobiltelefonokban található hanghívásra képes SIM-kártyák,
- minden, nem hívásra szolgáló eszközben (riasztóban, modemben, mérőórákban, meteorológiai állomásban) található hang alapú SIM-kártyák
Az adategyeztetést nem kell elvégezni a csak mobilinternetes feltöltőkártyákra (amelyekről nem lehet hívást indítani).
Arra figyelj, hogy ahhoz, hogy online el tudd végezni az adategyeztetés, a SIM kártyádnak egy telefonban (vagy egyéb sms fogadásra képes eszközben) kell lennie, mert egy SMS-ben küldött kóddal azonosítunk be a folyamat során. Tehát, ha a SIM kártya olyan eszközben van, ami nem tud SMS-t fogadni, akkor az adategyeztetést telefonon vagy személyesen tudod elintézni.
-
Milyen csatornán tudod elvégezni az adategyeztetést? Hol és mikor tudom az adategyeztetést elvégezni?
Online, a Yettel weboldalán
Személyesen bármely Yettel üzletben,
Telefonon, a telefonos ügyfélszolgálat vagy a Virtuális ügyintéző segítségével: ehhez hívd a 20 2020-222 számot.
-
Mit készíts elő az adategyeztetéshez?
Az összes felöltőkártyás SIM kártyádat, az érvényes személyi igazolványodat (vagy jogosítványod vagy útleveled) és a lakcímkártyádat.
-
Mi történik, ha nem egyezteted évente adataidat?
Azt a telefonszámot, amelyre a határidőig nem végezted el az adategyeztetést, lekapcsoljuk. A telefonszámodat és a fel nem használt egyenlegedet is elvesztheted, a SIM kártyát nem fogod tudni tovább használni.
-
Hogyan tudhatod meg, hogy neked kártyás vagy számlás telefonszámod van-e?
A tarifacsomagod határozza meg, hogy telefonszámod feltöltőkártyás vagy számlás. Ellenőrizd tarifacsomagodat a Yettel fiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon.
-
Jelzés küldése rendvédelmi szervnek
A Yettel köteles a jogszabályban meghatározott rendvédelmi szervnek jelzést küldeni, ha a hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás előfizetői szerződéssel kapcsolatban rögzített ügyfél-azonosító adatok valódiságával vagy megfelelőségével kapcsolatban kétség, vagy a szolgáltatás igénybevételével összefüggésben bűncselekmény gyanúja merül fel.
-
Hívószám megszüntetése rendvédelmi szerv jelzése alapján
A Yettel köteles a jogszabályban meghatározott rendvédelmi szervtől érkező jelzés alapján a hanghívásra szolgáló feltöltőkártyás előfizetői szerződést azonnali hatállyal felmondani.
Nem találtunk a keresésnek megfelelő témát
Kérjük próbálj meg más kifejezésre kereseni!