Felújított és használt telefonok a Yettelnél

Felújított és használt telefonok a Yettelnél

Ha problémád adódna készülékeddel ezen az oldalon minden hasznos információt megtalálsz.
  

Mennyi a szavatossági ideje a felújított készüléknek?

A vásárlástól számított 2 év kellék szavatosságot biztosítunk. A szavatossági időt a vásárláskor kapott számlán tudod megnézni.

Nem kaptam jótállási jegyet, mit tegyek?

A felújított használt készülékekhez nem adunk jótállási jegyet. A vásárlást igazoló számlával érvényesítheted szavatossági igényedet.

Mire vonatkozik a kellék szavatosság?

A kellék szavatosság olyan hibára vonatkozik, ami a vásárláskor már fennállt és nem volt ismert számodra. Hibának minősül, ha a készülék nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A termékre vonatkozó lényeges jellemzőket, követelményeket a használati utasításában találod.

Hol tudom jelezni a készülék meghibásodást a kellék szavatossági időszakon belül? 

A készülékedet az általad megadott címről futárszolgálat fogja el-és visszaszállítani. Ezért kérlek, olyan címet adj meg, ahol át tudod adni/venni a csomagot a futárszolgálatnak. Garanciális javítás igénylése

Mire van szükségem a meghibásodás bejelentéséhez?

A bejelentéshez szükséged lesz a készülék IMEI számára, amit a számlán is megtalálsz.

Szükséges-e a tartozékok beküldése a készülék mellett?

Nem szükséges, csak akkor, ha azzal kapcsolatos problémád van.

Hol tudom követni, hogy áll a készülék/tartozék javítása?

Lépj be Rejoy felhasználói fiókodba.

Mennyi ideig tart a javítás?

A javítás a futáros átvételt követően 7-9 munkanapon belül elkészül és visszaküldésre kerül.

Mit tegyek, ha a készülékemnek olyan hibája van, amire nem vonatkozik a szavatosság?

Ha olyan hibát észlesz a készülékeden, amie nem vonatkozik a szavatosság, csak keress fel a hozzád legközelebb lévő Yettel üzletet, ahol segítséget nyújtanak a javításban.