Mennyi a szavatossági ideje a felújított készüléknek?
A vásárlástól számított 2 év kellék szavatosságot biztosítunk. A szavatossági időt a vásárláskor kapott számlán tudod megnézni.
Nem kaptam jótállási jegyet, mit tegyek?
A felújított használt készülékekhez nem adunk jótállási jegyet. A vásárlást igazoló számlával érvényesítheted szavatossági igényedet.
Mire vonatkozik a kellék szavatosság?
A kellék szavatosság olyan hibára vonatkozik, ami a vásárláskor már fennállt és nem volt ismert számodra. Hibának minősül, ha a készülék nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. A termékre vonatkozó lényeges jellemzőket, követelményeket a használati utasításában találod.
Hol tudom jelezni a készülék meghibásodást a kellék szavatossági időszakon belül?
A készülékedet az általad megadott címről futárszolgálat fogja el-és visszaszállítani. Ezért kérlek, olyan címet adj meg, ahol át tudod adni/venni a csomagot a futárszolgálatnak. Garanciális javítás igénylése
Mire van szükségem a meghibásodás bejelentéséhez?
A bejelentéshez szükséged lesz a készülék IMEI számára, amit a számlán is megtalálsz.
Szükséges-e a tartozékok beküldése a készülék mellett?
Nem szükséges, csak akkor, ha azzal kapcsolatos problémád van.
Hol tudom követni, hogy áll a készülék/tartozék javítása?
Lépj be Rejoy felhasználói fiókodba.
Mennyi ideig tart a javítás?
A javítás a futáros átvételt követően 7-9 munkanapon belül elkészül és visszaküldésre kerül.
Mit tegyek, ha a készülékemnek olyan hibája van, amire nem vonatkozik a szavatosság?
Ha olyan hibát észlesz a készülékeden, amie nem vonatkozik a szavatosság, csak keress fel a hozzád legközelebb lévő Yettel üzletet, ahol segítséget nyújtanak a javításban.
