Karbantartás

Kedves látogató! 

Karbantartunk...

A Yettel Magyarország Zrt. értesíti előfizetőit, hogy egyes hálózati elemek karbantartása miatt egyes hírközlési előfizetői szolgáltatásait 2024. január 9-én éjjel 23:00 óra és január 10. 03:00 óra között, országosan szünetelteti. Az érintett szolgáltatások listáját az oldal alján találja.

A hálózat karbantartásával járó munkálatok időzítésekor kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy az ezzel járó fennakadások a lehető legkevesebb ideig tartsanak és a lehető legkevésbé zavarják előfizetőinket.

A fenti értesítéssel kapcsolatos kérdéseivel kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz: a hálózatunkból díjmentesen hívható 1220-as, vagy a hálózatunkba irányuló hívás díjáért hívható +36 20 200 0000 számon. 

Megértésed és türelmed köszönjük. 

A következő munkálatok elvégzésére január 9. 23:00 és január 10. 03:00 között kerül sor: 

  • Egyenlegfeltöltés 
  • Egyenleglekérdezés
  • Számlabefizetés  
  • Elektronikus számlák elérhetősége 
  • Adatjegy vásárlás
  • SIM kártya csere
  • Feltöltőkártyás adategyeztetés
  • Új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
  • Készülékvásárlás
  • Szolgáltatások megrendelése, módosítása, lemondása
  • Online vásárlás, ügyintézés
  • yettel.hu
  • fiok.yettel.hu 
  • Yettel alkalmazás
  • belépés a Yettel TV alkalmazásba és új TV box beléptetése (A Yettel TV szolgáltatásba a munkálatok megkezdése előtt már beléptetett, TV box, Yettel TV applikációt futtató - eszközök használhatóak maradnak.)
  • Wallet applikációban új regisztráció indítása
  • belépés a videochat menübe
  • belépés a Yettel online ügyfélszolgálati felületei közül, a yettel.hu/aszf-valtozasok, ugyfelportal.yettel.hu, valamint az Irodanet oldalakra

Hírközlési szolgáltatásainkat nem érinti a frissítés, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, továbbá szolgáltatásokat megrendelni offline csatornákon.