Yettel TV ügyintézés

Intézd Yettel TV ügyeidet kényelmesen, egy helyen, online!
Belépéshez használd a Yettel TV-s e-mail címed.

  TV csomag váltás

Bármikor szabadon módosíthatod a TV csomagodat. Nézd meg az ajánlatokat és válts ha szeretnél! Amennyiben OtthonNet vagy OtthonNet Pro mellé vásároltál Yettel TV-t, vásárlástól számított 3 hónapig 0 Ft-os havidíjjal elérhető minden Yettel TV csomagunk.

  Igényelj TV boxot!

Amennyiben régebbi TV készüléked van, amely nem kompatibilis szolgáltatásunkkal, TV Boxra lesz szükséged. Belépés után bérleti konstrukcióban tudod igényelni. 

  HBO Max

Az HBO Max a lenyűgöző, díjnyertes sorozatok és filmek otthona. Lépj be és rendeld meg kedvezményes havidíjért!

Gyakran ismételt kérdések

Hasznos tudnivalók a Yettel TV szolgáltatásáról

Nem. A Yettel TV használatához mindenképpen szükséged van az alábbi előfizetések valamelyikére:

  • Yettel OtthonNet tarifacsomag
  • OtthonNet Pro tarifacsomag
  • Lakossági, számlás, hangalapú előfizetés
  • Kedvezményes dolgozói vagy flottás előfizetés

A Yettel TV beüzemeléséről itt találsz bővebb információt: yettel.hu/tv/tvbox

Igen, a szolgáltatás nem csak a Yettel internethálózatán használható. A Yettel TV minimum sávszélesség igénye stabil 20 Mbit/sec letöltési és stabil 10 Mbit/sec feltöltési sebesség.

A Yettel TV, az HBO Max, RTL+ Active és a TV2 Play Prémium szolgáltatások igénybevételéhez egyaránt szükséges egy Yettel Fiók létrehozása email cím és jelszó megadásával. A felsorolt szolgáltatások csak a Yettel Fiók létrehozása után érhetőek el.

Az elromlott TV Boxot vidd be a hozzád legközelebbi üzletünkbe, ahol igényelhetsz csere készüléket.

Elsőként ellenőrizd, hogy az előfizetéshez tartozó email címmel és jelszóval próbálsz belépni. Ha ez rendben van, akkor győződj meg róla, hogy nem téveszted-e el valamelyiket, amikor begépeled. Fontos, hogy 3 hibás próbálkozás után a rendszer 30 percre letiltja bejelentkezést a fiók védelmének érdekében, hogy illetéktelen személyek ne férhessenek hozzá. Ezt ki kell várnod és csak ezután próbálkozhatsz újra.

Amennyiben biztos vagy benne, hogy a helyes email címmel és jelszóval próbálkozol, akkor hívd (1220) telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérj segítséget a hozzád legközelebb eső üzletünkben.
 

A szolgáltatás az alábbi eszközökön érhető el:

  • TV Box (tőlünk bérelhető)
  • Samsung Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
  • LG Okos TV-k (2019-es modellévtől kezdve)
  • Android TV és Android box (9-es vagy annál újabb verziók)
  • Android mobil és tablet (9-es vagy annál újabb verziók)
  • Apple iPhone és iPad (X vagy annál újabb verziók)
  • Web böngésző: Chrome, Microsoft Edge és Apple Safari
  • Android TV és Android box Beta teszt verzió (9-es vagy annál újabb verziók)*

A szolgáltatást folyamatosan fejlesztjük, így érkezni fog további eszközökre is.

* Beta teszt verzió: Elérhető az összes Android TV 9-es operációs rendszert vagy újabb verziót futtató kereskedelmi forgalomban kapható okos TV készülékekre és multimédia boxokra, kivéve Sony és Sharp eszközök. Olyan eszközökön, amelyeknek egyszerűsített távirányítója van (nincs rajta dedikált csatornaváltó gomb) csak a műsorújságon keresztül lehet csatornát váltani.

A szolgáltatáshoz nem kötelező TV Boxot bérelned, de otthoni tévézéshez mindenképpen ajánlott, hogy maximálisan ki tudd használni a Yettel TV előnyeit. 

Összes Gyakran Ismételt Kérdés



 

*A funkciók elérhetősége csatornánként eltérő lehet. Egyes műsorok elérése e funkciókon keresztül korlátozott lehet, ami a tartalomszolgáltató jeltovábbítási jogosultságaitól függ.

**A funkció használata a műsorszolgáltatók engedélyétől és jeltovábbításától függ, ezért a funkció elérése tartalomtípusonként eltérő lehet. A felvételek tárolási ideje maximum 30 nap.