Yettel fiók Regisztráció menete

Yettel fiók Regisztráció menete

A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol egyszerűen, kényelmesen intézheted az előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet.
Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.
A kényelmes ügyintézéshez nem kell mást tenned, mint regisztrálni, majd bevonni a fiókba a neveden lévő előfizetéseket.

1. Hogyan kell regisztrálni, mi a menete?


A Yettel fiókos és appos ügyintézéshez először regisztrálni kell. 

1. Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást

2. E-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval regisztrálj fiókot.


A regisztráció során mindenképp olyan e-mail címet adj meg, amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló e-mailt, amivel meg kell erősítened a fiók regisztrációdat. 
 Közösségi fiókkal is lehet regisztrálni, de nem ajánljuk, mert az applikációba csak e-mail címmel, jelszóval lehet belépni, ill. a közösségi fiókos regisztrációval, belépéssel csak korlátozottan intézhetsz ügyeket.


 

2. Hogyan tudom a fiókomba bevonni a nevemen lévő előfizetéseket?

A Yettel fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot is, de ha több előfizetés is van a neveden, akkor egy lépésben hozzáadhatod az összeset.


1. Lépj be a a Yettel fiók oldalon, vagy a Yettel.hu-n a jobb sarokban fent lévő Belépés gombra kattintva, vagy lépj be mobilodon az applikációba.

  Mind a weboldalon, mind a mobil alkalmazásba lehetőség van mobilszámmal, sms-kóddal is belépni, azonban akkor csak korlátozott hozzáférést kapsz az előfizetéses ügyeid intézéséhez.

2. Az Előfizetés hozzáadása gombbal lehet előfizetést a fiókba rakni.

 A telefonszám hozzáadáskor megadott jelszótól, azonosítási szinttől függ, hogy a továbbiakban az adott előfizetést milyen jogosultsággal lehet kezelni, a fiókban milyen funkciók érhetők majd el!


 


Jelszavak és azonosítási szintek 

Milyen ügyeket és hogyan intézhetsz a különböző azonosítási szinteken?
 


    1. Ügyfél szintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban 

Az Ügyfélszintű jelszóval rendelkező előfizető, akinek a nevén vannak az előfizetések, teljeskörűen tud ügyet intézni az összes előfizetéssel kapcsolatban, jogosultságokat tud beállítani, módosítani a Fiók oldalon, a Beállítások linkre kattintva, kártyaszintű jelszavakat tud létrehozni az egyes előfizetések használóinak.
 

Ügyfél szintű azonosítás menete:

  • Válaszd az "Ügyfél hozzáadása jelszóval" opciót.
  • Add meg Yettel azonosítódat és Ügyfélszintű jelszavadat

A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, az ügyfélszintű jelszavadat pedig szerződéskötéskor adtad meg, és 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Ha nem emlékszel jelszavadra, online videochaten vagy üzleteinkben kérhetsz segítséget kollégáinktól. 

  • Számlabefizetés
  • Számlák megtekintése az összes, előfizetésed alá tartozó telefonszámhoz
  • Számlázással kapcsolatos beállítások
  • Egyenlegfeltöltés
  • Netshopos vásárlás
  • Egyenleg és részletes forgalmi adatok
  • Személyre szabott ajánlatok igénybevétele
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása
  • Jogosultságkezelés: további jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Yettel azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitól.
  • Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása


 

   2. Kártya szintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.

Használd a kártyaszintű azonosítást, ha nincs szükséged arra, hogy több telefonszámot kezelj, de a sajátoddal kapcsolatban szeretnél teljeskörűen intézkedni.
 

Kártya szintű azonosítás menete:

  • Válaszd az „Ügyfél hozzáadása jelszóval” opciót
  •  Add meg Yettel azonosítódat és Kártyaszintű jelszavadat

A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, de ha ezt nem ismered, mobilszámodat is elfogadjuk. A 4 vagy 6 számjegyű kártyaszintű jelszavadat az előfizetés tulajdonosa, aki a szerződést kötötte tudja beállítani neked kollégáink segítségével videochaten vagy üzleteinkben. 

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Netshopos vásárlás
  • Szolgáltatások megrendelése, lemondása


 

   3. Belépés SMS -kóddal vagy előfizetés hozzákötése a fiókhoz SMS-sel: korlátozott ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.

 Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó Yetteles jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz . Használd ezt a belépési módot, ha az általad használt mobilszámmal kapcsolatosan korlátozott hozzáférés is elég számodra az ügyek intézéséhez.

SMS belépés menete:

•    Válaszd a „Telefonszám hozzáadása sms-sel” opciót
•    Add meg mobilszámodat, majd a következő ablakban add meg a telefonszámodra kapott egy SMS-kódot

  • Számlabefizetés
  • Számlamegtekintés, de csak a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal
  • Egyenlegfeltöltés
  • Egyenleg és forgalmi adatok
  • Aktív szolgáltatások megtekintése


Hasonlítsd össze milyen ügyeket intézhetsz a különböző regisztrálási szintekkel

Ügyfél szintű azonosítás

Kártya szintű azonosítás

SMS belépés

SzámlabefizetésXXX
Számlamegtekintés a telefonszámodra vonatkozó forgalmakkalXXX
Számlák megtekintése az összes előfizetésed alá tartozó telefonszámhozX
Számlázással kapcsolatos beállításokX
EgyenlegfeltöltésXXX
Egyenleg és egyszerű forgalmi adatokXXX
Egyenleg és részletes forgalmi adatokX
Előfizetés részleteinek megtekintése XX
SIM kártya adatok (PIN, PUK kód) megtekintéseXX
Netshopos vásárlásXX
Személyre szabott ajánlatok igénybevételeXX
Aktív szolgáltatások megtekintéseXXX
Szolgáltatások megrendelése, lemondásaXX
Jogosultságkezelés: további jogosultságokat adhatsz vagy vehetsz el a Yettel azonosítód alá tartozó telefonszámok használóitólX
Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosításaX