A Yettel fiók az online ügyintézői felületünk, ahol előfizetéseiddel kapcsolatos ügyeidet intézheted.
Mobilodon a Yettel alkalmazásban találsz meg minden fontos, előfizetéseddel kapcsolatos adatot.
A kényelmes ügyintézéshez nem kell mást tenned, mint regisztrálni, majd bevonni a fiókba a neveden lévő előfizetéseket.
Hogyan tudsz regisztrálni, mi a menete?
Lépj be számítógépeden a https://fiok.yettel.hu oldalra vagy mobilodon töltsd le az áruházból a Yettel alkalmazást.
Ha még nincs Yettel fiókod regisztrálj e-mail címeddel és egy általad megadott jelszóval
A regisztráció során olyan e-mail címet adj meg amit használsz, mert erre a címre küldjük az aktiváló linket, amivel meg kell erősítened a fiókregisztrációdat.
Hogyan kell a fiókodba bevonni a neveden lévő előfizetéseket?
Lépj be fiókodba, és kösd be előfizetéseidet.
A Yettel fiókodhoz hozzáadhatsz egyetlen telefonszámot is, de ha több előfizetés van a neveden, akkor hozzáadhatod az összeset.
Kattints az Előfizetés hozzáadása vagy az appban alul az Új szám hozzáadása gombra.
Az előfizetés hozzáadásakor megadott jelszótól, azonosítási szinttől függ, hogy a továbbiakban az adott előfizetést milyen jogosultsággal lehet kezelni, a fiókban milyen funkciók érhetők majd el!
Jelszavak és azonosítási szintek
Milyen ügyeket és hogyan intézhetsz a különböző azonosítási szinteken?
Jogosultsági szint:
Ügyfélszintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, az összes neveden lévő előfizetéssel kapcsolatban
Ha Ügyfélszintű jelszóval rendelkezel, azazaz a neveden vannak az előfizetések, teljeskörűen tudsz ügyet intézni az összes előfizetéssel kapcsolatban, például:
- eléred az elektronikus dokumentumokat,
- ügyfélszintű számlalistát/számlatörténetet tudsz megtekinteni,
- a Beállítások linkre kattintva kártyaszintű jelszavakat tudsz létrehozni az egyes előfizetések használóinak.
Ügyfélszintű azonosítás menete:
Válaszd az "Ügyfél hozzáadása jelszóval" opciót.
Add meg Telefonszámodat vagy Yettel
azonosítódat.
Ha nem ismered az ügyfélszintű jelszavad DÁP azonosítóval is hozzáadhatsz előfizetéseket a fiókodhoz, ha Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával léptél be.
Nézd meg, hogy Ügyfélszintű azonosítás esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!
Jogosultsági szint:
Kártyaszintű azonosítás: teljeskörű ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.
Használd a kártyaszintű azonosítást, ha nincs szükséged arra, hogy több telefonszámot kezelj, de a sajátoddal kapcsolatban szeretnél teljeskörűen intézkedni.
Kártyaszintű azonosítás menete:
Válaszd az „Telefonszám hozzáadása jelszóval” opciót.
Add meg Telefonszámodat vagy Yettel
azonosítódat.
Nézd meg, hogy Kártyaszintű azonosítás esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!
Jogosultsági szint:
Belépés SMS -kóddal: korlátozott ügyintézés, csak az adott telefonszámmal kapcsolatban.
Használd ezt a belépési módot, ha az általad használt mobilszámmal kapcsolatosan korlátozott hozzáférés is elég számodra az ügyek intézéséhez.
Szám hozzákötése a fiókodhoz SMS-sel:
Ha egy telefonszámot Te használsz, de nem ismered a hozzá tartozó Yetteles jelszót, a telefonszámot akkor is hozzákötheted a fiókodhoz .
• Válaszd a „Telefonszám hozzáadása sms-sel” opciót.
• Add meg mobilszámodat, majd a következő ablakban add meg a telefonszámodra kapott SMS-kódot.
Nézd meg, hogy SMS-belépés esetén pontosan milyen ügyintézési jogosultságaid vannak!
A 10 jegyű Yettel azonosítódat a számládon találod, az ügyfélszintű jelszavadat pedig szerződéskötéskor adtad meg, és 4 vagy 6 számjegyből áll, amely a neveden lévő összes telefonszám beazonosítására szolgál. Ha nem emlékszel jelszavadra, online videochaten vagy üzleteinkben kérhetsz segítséget kollégáinktól.
Hasonlítsd össze milyen ügyeket intézhetsz a különböző regisztrálási szintekkel!
Jogosultsághoz tartozó ügyintézési lehetőségek
Ügyfélszintű azonosítás | Kártyaszintű azonosítás | Telefonszám hozzákötése a fiókhoz SMS-sel | |
| Számlabefizetés | |||
| Számlamegtekintés a kiválasztott telefonszámodra vonatkozó forgalmakkal | |||
| Számlák megtekintése az összes előfizetésed alá tartozó telefonszámhoz | |||
| Számlázással kapcsolatos beállítások | |||
| Elektronikus dokumentumok elérése | |||
| Egyenlegfeltöltés | |||
| Egyenleg és forgalmi adatok | |||
| Előfizetés részleteinek megtekintése | |||
| SIM kártya adatok (PIN, PUK kód) megtekintése | |||
| Netshopos vásárlás | |||
| Személyre szabott ajánlatok igénybevétele | |||
| Aktív szolgáltatások megtekintése | |||
| Szolgáltatások megrendelése, lemondása | |||
| Telefonszámra vonatkozó titkosítási és adatvédelmi beállítások módosítása |
További részletek a DÁP azonosító használatához
Ügyfélbekötést tudsz végezni az alkalmazásban, miután bejelentkeztél a Yettel fiókodba e-mail cím és jelszó megadásával. Az ügyfélbekötés elvégzése után minden olyan előfizetést és szolgáltatást látni fogsz, amely a neveden van.
Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz a Yettel appban. A regisztrációs folyamatot követően azonnal eléred a fiókod.
Nem, ezt a funkciót csak a Yettel alkalmazásban éred el a fiókodba történő bejelentkezés után.
Ezt nagy valószínűséggel az okozza, hogy nem az e-mail cím és jelszó párossal léptél be, hanem SMS-ben kapott egyszeri jelszóval. Fontos, hogy Yettel fiókodba mindig az e-mail cím, jelszó párossal lépj be.
Ha még nincs Yettel fiókod, egyszerűen regisztrálhatsz a Yettel appban. A regisztrációs folyamatot követően azonnal eléred a fiókod.
Ha a megadott adatok alapján nem szerepelsz a rendszerünkben, de úgy gondolod előfizetőnk vagy kérjük, hívd a telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy fáradj be személyesen bármelyik üzletünkbe.
Igen, ez lehetséges. A Yettel app legújabb verzióját iOS-es operációs rendszerrel rendelkező mobilkészülék esetén az App Store-ból, Android esetén pedig a Google Play Áruházból töltheted le.
Azért, mert így nem szükséges az ügyfélszintű jelszavad ismerete, és minden a neveden lévő előfizetés és szolgáltatás látható, valamint kezelhető lesz a számodra.
A DÁP alkalmazás regisztrációjához látogass el bármelyik kormányablakba, vagy ha 2021. június 23. után kiállított eSzemélyi igazolványod van, online is regisztrálhatsz. Ezt követően töltsd le az alkalmazást a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból, és kövesd az alkalmazás utasításait. További információkért kérjük, látogass el a Digitális Állampolgár Program hivatalos oldalára.
1. Letöltötted és sikeresen regisztráltál a DÁP alkalmazásba,
2. Be tudsz jelentkezni a DÁP alkalmazásba,
3. Yettel applikációval és fiókkal rendelkezel, melybe e-mail cím és jelszó felhasználásával jelentkeztél be,
4. Jóváhagytad az adatlekéréseket az azonosítási folyamat során.
