var gtmExponeaConfig = { target: 'https://api-erica.pannon.hu', token: '3aaa625a-71d2-11eb-a41d-0eef85269f59', new_experiments: 'sync', track: { google_analytics: false, visits: true, default_properties: { source: 'WEB', language: 'hu', logged_in: false} } }; if (false) { gtmExponeaConfig.push = { safari: { websitePushID: 'web.hu.yettel' }, } } !function(e,n,t,i,o,r){var a=4e3,c="xnpe_async_hide";function s(e){return e.reduce((function(e,n){return e[n]=function(){e._.push([n.toString(),arguments])},e}),{_:[]})}function m(e,n,t){var i=t.createElement(n);i.src=e;var o=t.getElementsByTagName(n)[0];return o.parentNode.insertBefore(i,o),i}r.target=r.target||"https://api.exponea.com",r.file_path=r.file_path||r.target+"/js/exponea.min.js",e[t]=s(["anonymize","initialize","identify","update","track","trackLink","trackEnhancedEcommerce","getHtml","showHtml","showBanner","showWebLayer","ping","getAbTest","loadDependency","getRecommendation","reloadWebLayers"]),e[t].notifications=s(["isAvailable","isSubscribed","subscribe","unsubscribe"]),e[t].snippetVersion="v2.1.0",function(e,n,t){e[n]["_"+t]={},e[n]["_"+t].nowFn=e[t]&&e[t].now?e[t].now.bind(e[t]):Date.now,e[n]["_"+t].snippetStartTime=e[n]["_"+t].nowFn()}(e,t,"performance"),function(e,n,t,i,o,r){e[o]={sdk:e[i],sdkObjectName:i,skipExperiments:!!t.new_experiments,sign:t.token+"/"+(r.exec(n.cookie)||["","new"])[1],path:t.target}}(e,n,r,t,o,RegExp("__exponea_etc__"+"=([\w-]+)")),function(e,n,t){m(e.file_path,n,t)}(r,i,n),function(e,n,t,i,o,r,s){if(e.new_experiments){!0===e.new_experiments&&(e.new_experiments={});var p=e.new_experiments.hide_class||c,u=e.new_experiments.timeout||a,_=encodeURIComponent(r.location.href.split("#")[0]),l=e.target+"/webxp/"+n+"/"+r[t].sign+"/modifications.min.js?http-referer="+_+"&timeout="+u+"ms";"sync"===e.new_experiments.mode&&r.localStorage.getItem("__exponea__sync_modifications__")?function(e,n,t,i,o){t[o][n]="<"+n+' src="'+e+'">",i.writeln(t[o][n]),i.writeln("<"+n+">!"+o+".init && document.writeln("+o+"."+n+'.replace("/'+n+'/", "/'+n+'-async/").replace("><", " async><"))")}(l,n,r,s,t):function(e,n,t,i,o,r,a,c){r.documentElement.classList.add(e);var s=m(t,i,r);function p(){o[c].init||m(t.replace("/"+i+"/","/"+i+"-async/"),i,r)}function u(){r.documentElement.classList.remove(e)}s.onload=p,s.onerror=p,o.setTimeout(u,n),o[a]._revealPage=u}(p,u,l,n,r,s,o,t)}}(r,i,o,0,t,e,n),function(e,n,t){e[n].start=function(i){i&&Object.keys(i).forEach((function(e){return t[e]=i[e]})),e[n].initialize(t)}}(e,t,r)}(window,document,"exponea","script","webxpClient", gtmExponeaConfig); 1;

SMS, MMS, GPRS beállítások

SMS küldési probléma

Amennyiben az SMS küldési probléma fennállása óta még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra, majd próbálja meg az üzenet ismételt elküldését. Amennyiben a küldési probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Ellenőrizze, hogy az üzenetküldő központ száma megfelelően van-e beállítva? A menüpont elhelyezkedése készülékenként eltér, azonban általánosságban a következő elérési útvonalon találja meg: Üzenetek / Beállítások / Üzent küldő központ száma: +36209300099.
  • Megfelelő egyenleg esetén próbálja ki, hogy más típusú forgalmat tud-e bonyolítani (híváskezdeményezés, MMS, internetezés)?
    • IGEN: SMS-specifikus problémáról van szó. Kérjük, ellenőrizze a következőket:
      • SMS típusa: Szöveg
      • Megtelt-e az SMS memória
    • NEM: Ha továbbra sem találja a probléma okát, vagy más típusú forgalmat sem tud bonyolítani, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást ellenőrzik kollégáink. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása azonos a hálózaton belüli hívás díjával.

SMS fogadási probléma

Amennyiben az SMS fogadási probléma fennállása óta még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra. Amennyiben a fogadási probléma ezt követően is fennáll, kövesse az alábbi lépéseket!

  • Ellenőrizze, megtelt-e a memória
  • Más küldőtől tud SMS-t fogadni? Ha igen, akkor küldő-oldali hibáról beszélhetünk, vagy az SMS tartalma nem szöveg-típusú. Megoldást jelenthet, ha a küldő fél átállítja az üzenet típusát „Szöveg”-re.
  • Ha küldő oldalon minden beállítás megfelelő, ellenőrizze, hogy csak egyetlen, vagy esetleg több / másvalaki által küldött SMS-t nem tud fogadni?
  • Ha lehetősége van rá, helyezze a SIM-kártyát másik készülékbe, és nézze meg, hogy így megérkeznek-e az SMS-ek?
  • Ha ez sem vezetne eredményre, kérjük, helyezzen másik SIM kártyát telefonjába, arra szintén próbáljon meg üzenetet küldeni, így kiderül, hogy a készülékre megérkeznek-e az SMS-ek?

Ha továbbra sem találja a probléma okát, kérjük, hívja a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számot, ahol előfizetését, és az SMS-szolgáltatást is ellenőrzik kollégáink, valamint tájékoztatni tudják a SIM kártya, vagy a készüléke esetleges hibájáról. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

MMS küldés / fogadás

Amennyiben az MMS probléma fennállása óta még nem indította újra mobilkészülékét, kérjük, indítsa újra.
Ha probléma ezt követően is fennáll, ellenőrizze az alábbiakat:

  • Amennyiben rendelkezik Yettel fiókkal, kérjük, ellenőrizze, az MMS szolgáltatást aktiváltatta-e? (Amennyiben nincs még regisztrációja, azt néhány perc alatt elvégezheti).
  • Ha a küldési probléma pozitív egyenleg esetén továbbra is fennáll, a beállításokat szükséges leellenőrizni a MMS oldalon lévő adatok alapján.
  • Ha a beállítások megfelelőek, de a küldés, vagy fogadás továbbra sem működik, célszerű a beállításokat újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el.
  • Ha a probléma a helyes beállítások ellenére továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-000 számon, ahol kollégáink ellenőrzik előfizetését, és az MMS-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.

GPRS csatlakozási probléma

  1. Amennyiben a probléma fennállása óta még nem történt meg, kérjük, indítsa újra mobilkészülékét.
  2. Ha a probléma ezt követően is fennáll, és amennyiben rendelkezik Yettel fiókkal, kérjük, ellenőrizze, hogy a megfelelő GPRS-alapú internet-szolgáltatást aktiváltatta-e?
  3. Ha ezek után sem tud csatlakozni az Opera Minivel, a telefon újraindítása után próbálja meg ismét; ha a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégáink segítségére lesznek. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.
  4. Kártyás szolgáltatás esetén rendelkezik-e megfelelő egyenleggel, van még felhasználható adatkerete? (a részletes díjakról a Díjszabás megfelelő mellékletében olvashat)
  5. A beállításokat célszerű újra lekérni, a 06209000749—es számra elküldött SMS segítségével (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el. Ha a beállítások elmentése, és a készülék újraindítása után is csatlakozási problémát tapasztal, próbálja meg kiüríteni a készülék böngészőjét (cache); ez általában a Böngésző / Beállítások / Böngésző ürítése vagy Cache ürítése menün belül található.
  6. Amennyiben a fentiek ellenőrzését követően a csatlakozási probléma továbbra is fennáll, keresse bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1220-as, vagy a +3620/200-0000 számon, ahol kollégánk ellenőrzik előfizetését, és az internet-szolgáltatást. Tájékoztatjuk, hogy a +3620/200-0000 szám hívása megegyezik a hálózaton belüli hívás díjával.