Oldalunkon megtekintheti a felhőszolgáltatásokkal kapcsolatos technikai és támogatási információkat, valamint segítséget talál az első lépésekhez, a használatba vételhez; a mobiltelefonok, táblagépek és PC-k beállításaihoz.
Technikai probléma esetén kérjük, tekintse át oldalainkat. Amennyiben problémájára nem talált megoldást, a Yettel Felhőszolgáltatások Ügyfélszolgálata (Yettel Cloud Support) készséggel áll rendelkezésére munkanapokon 9-17 óráig a +36-20-42-222-24-es telefonszámon illetve a cloudsupport@yettel.hu e-mail címen.
Már Yetteles vagy? Lépj be vagy regisztrálj!
Ha 2022. március 1. előtt regisztráltál, akkor használd azt a belépéshez, nem szükséges új fiókot létrehoznod!
Vásárolj meglévő előfizetésedhez új telefont könnyedén! Csak bejelentkezés után tudsz a számod megtartásával vásárolni!
Számláidat percek alatt befizetheted. A sikeres befizetésről rögtön visszaigazolást kapsz és azonnal értesítünk. Adataidat gondosan őrizzük.
Napról napra nyomon követheted költségeid alakulását. Egy kattintással töltheted fel a kártyád, és még időben vásárolhatsz akár plusz adatot is.
Belépés után láthatod a neked szóló, személyre szabott ajánlatainkat. Regisztrálj most, ha már ügyfelünk vagy.
Az SMS belépés egyszerű, gyors és teljesen biztonságos.
Az SMS-sel történő belépés esetén nem kell megjegyezned egy állandó jelszót, nem szükséges Facebook vagy Google fiókkal rendelkezned.
Az SMS-alapú hitelesítés során a mobiltelefonodra egy egyszer használatos, teljesen véletlenszerű kódot kapsz, amit a belépési ablak megfelelő felületére kell bemásolnod.
Az SMS-belépés kizárólag lakossági ügyfeleknek érhető el, üzleti és vállalati ügyfélként, kérjük, regisztrálj.
SMS-azonosítással korlátozott szolgáltatások érhetőek el a Yettel fiókban. Egyenleglekérdezés, számlabefizetés, adatjegyek és feltöltőkártya vásárlása intézhető, azonban készülékvásárlás, egyedi ajánlat igénybe vétele, valamint szolgáltatás előfizetése és lemondása nem. Ezen ügyek intézéséhez válaszd a Yettel belépés egyéb lehetőségeit.